אורי נגר והבת שלו. מסך אינסטגרם אורי נגר, צילום מסך
צילום מסך/מסך אינסטגרם אורי נגר

"הם לחשו והיו במיטה": סערת רשת סביב הנשיקה בפה של אורי נגר ובתו

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 13:46

אורי נגר, הפלרטטן הכרוני מהעונה האחרונה של האח הגדול, זה שרצה לחזור לאם ילדיו ואז לא חזר אל אם ילדיו - מפגין נוכחות רשת לאחרונה. האיש השנוי במחלוקת פרסם גם סרטון שבו הוא ובתו בת הארבע שוכבים במיטה ואז נותנים נשיקה, והרשת התחרפנה

אורי נגר ובתו/צילום מסך אינסטגרם

אז אורי נגר פרסם סרטון שבו הוא מתכרבל עם הבת שלו במיטה, מדבר איתה מקרוב קרוב על איזה משהו שהוא מכין לאכול והיא רוצה גם, ובשלב מסוים דורש ממנה נשיקה. בגלל הפוזיציה, הנשיקה יצאה באיזור הפה. אפילו לא על הפה, אבל גם אם כן - הילדה בת ארבע.

מה קורה מיד, כמובן? "סערת רשת". למה? כי לאנשים מפריעה הנשיקה על הפה. למה מפריעה? כי הם לוחשים ומצויים במיטה. אנשים דפוקים בראש, בחיי. ברור שהם במיטה, זו השכבה לישון. והם לוחשים, כי לילה, וכי למה פאקינג לא? ושוב אני אומרת - הילדה בת 4 למען השם - והוא אבא שלה. אין שום דבר בעייתי בנשיקה או בלחישות או בשום דבר אחר בסצינה הזאת. למעשה זה אחד הרגעים היחידים שבהם אורי נגר לא נראה דוש ואפילו אבא חמוד, מהרגע שהפציע על המסך.

לא תאמינו מה הטעות הגדולה שכולכם עושים באפליקציות היכרויות
אם הגעגוע לפרפרים בזוגיות גומר אותך, תעשי את זה פעם בשבוע
ג'ני מקארתי על אחוזת פלייבוי: מרכז ויאגרה לסלבס זקנים וצעירות


חוץ מזה, מה הלו"ז עם הטיעונים המטופשים האלה? הם במיטה ולוחשים, וזה מה שעושה את הנשיקה לרומנטית או מינית? האם התבלבל לכם הסמוטריץ' והתטרללתם לחלוטין? למה, כשאתם משכיבים את הילד שלכם לישון אתם עומדים בדלת ומדברים אליו עם מגאפון כדי שלא יהיו טעויות?

אורי נגר. אינסטגרם | צילום מסך, עיבוד תמונה
במקרה הזה, הלכלוך הוא אצלכם/עיבוד תמונה, אינסטגרם | צילום מסך

יודעים מה מטריד פה? כמות האנשים שהמחשבה הזאת עלתה להם בראש - זה מה שמטריד. כמה טינופת המחשבה הזאת מסתירה אצל כל אלה שלא נוח להם. עם הסרטון, לא הייתי רוצה להיתקל בתת מודע המזוהם הזה בסמטה חשוכה.

שימו לב, אנשים - אם לא נוח לכם עם זה, כנראה שמשהו אצלכם מרגיש שהוא צריך להימנע מאיזורים כאלה לגמרי כדי שלא יקפוץ לכם החוצה האיכסה הדוחה שאתם מסתירים, כי אדם שאין לו גועל נפש מתחת לפסאדת גינוני נימוס ומילוי המצוות, לא היה מעלה בדעתו שיש כאן משהו בעייתי. כל מי שמפריע לו בעין לראות אבא מנשק את בתו הפעוטה, שיחשוב טוב טוב על מה זה לוחץ, כי אנשים בוכים מאיפה שכואב להם, וכשצועקים ככה זה כי משהו מאד פצוע, שחור וכאוב.

זה מה שאני מרגישה גם לגבי מחאת המכנסונים השנתית, גם לגבי ההתנגדות לנישואים חד מיניים, וכמובן לגבי חוקי הצנעה המטופשים שאוסרים על גברים דתיים לשבת, להיות באותו חלל, ולהסתכל על נשים - או ילדות. חוקים נוקשים כאלה לא מתקיימים כי הכל בסדר, אלא כי אלה אנשים שצריכים את החוקים כמו שפושע צריך סורגים - כדי שהביוב לא יעלה לו, ויציף את כל הבית בחרא.

אולי אתם צריכים לבדוק למה כל מגע תמים נראה לכם מיד מיני, כי אם זה נראה לכם מלוכלך, אז הלכלוך לא מצוי על האובייקט, אלא אצלכם, ועל העדשה שאתם מתבוננים בחיים דרכה. אם דרושה לכם חשיבה יתרה על נשיקה לילדה בת ארבע, כדי לא תהיה מינית, אז באמת מזל שאתם מאמינים בעונש מאלוהים. אני לא רוצה לדמיין מה הייתם מעוללים אם מישהו היה מסיר מכם לרגע את החוקים ונותן לכם להחליט על פי צו מצפונכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully