מיה וליה תאומות סיאמיות. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

חולקות וגינה אבל לא נטייה מינית: תאומות סיאמיות חושפות הכל

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 16:07

התאומות הסיאמיות מיה וליה ענו על כמה שאלות שעלו כשהתפרסם סיפור על תאומות סיאמיות שאחת מהן נמצאת בזוגיות. האחיות הזמינו את משתמשי Reddit הסקרנים לשאול אותן הכל על חיי המין שלהן, כשהן חולקות וגינה אבל לא נטייה מינית. מרתק

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כשהתפרסמה החתונה של התאומה הסיאמית אביגייל הנזל (אבי) לבחיר ליבה, הרבה מאיתנו שאלו איך לעזאזל היא מקיימת יחסי מין עם בעלה, כשאחותה חולקת איתה וגינה, והראש שלה נמצא תמיד סנטימטרים מהראש של אחותה. אני יודעת שאני תהיתי. כנראה שעוד אנשים בעולם שאלו את עצמן את השאלות האלה, כי זמן קצר אחרי כן, נתנו התאומות הסיאמיות מיה וליה למשתמשי רדיט את ההזדמנות לשאול אותן כל שאלה שהם רוצים על חייי המין שלהן. וזה אפילו עוד יותר מעניין, כי במקרה של ליה ומיה בנות ה-19, הנטייה המינית שלהם קצת שונה (כמובן), למרות שהן חולקות וגינה. אחת מהן סטרייטית והשנייה לסבית, כך שגם אם סוגיית קרבת הראשים נפתרה באמצעות כיסוי עיניים וראש ואטמי אוזניים (מה, זה רעיון לגמרי סביר, למרות שהוא מצחיק).

"הבוגד שם את הטלפון בתוך שיח כדי לרמות את שירותי המיקום"
אסור לנהל מו"מ עם טרוריסטים: זו הדרך הבטוחה לסרב לסטוקר
בלי לקלקל את האוירה: הקונדום שמשנה (לגמרי) את חוקי המשחק


לצורך העניין האחיות טרחו לספק רקע אנטומי: "אנחנו בנות 19. אנחנו מחוברות בבטן, אז שני מוחות , שני לבבות, ארבע ריאות (הריאה השמאלית והימנית שלנו מתמזגות כך שזה יותר כמו ריאה שלישית מאשר ארבע), שני כבדים, שתי קיבות. מתחת לזה אנחנו חולקות את המעיים, את שלפוחית ​​השתן ואת מערכת הרבייה. אז כן, אותו וגינה לכל אחת מאיתנו יש יד ורגל אחת שאנחנו שולטות בה, בהתאמה."

בריטני ואביגייל תאומות סיאמיות. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ואביגייל תאומות סיאמיות/צילום מסך, אינסטגרם

שאלות

אתן מאוננות?
"אוננו בעבר, אבל הסכמנו לא לעשות את זה כי זה היה לא נוח לשתינו" הן ענו, ואמרו שהיתה לזה הרגשה מטרידה - הן ענו "באוננות, זה לא הרגיש כמו גילוי עריות, זה היה יותר כמו שמישהו נוגע בכתף ​​שלכם, ללא הרף. זה יהיה מעצבן ומוזר, נכון? ככה זה אם ליה נוגעת לנו שם, זה פשוט מרגיש כאילו מישהו מתעסק עם הגוף שלך'.

איך אתן מרגישות עוררות מינית?
"בעוררות היא תקשורת הורמונלית מורכבת בין המוח לאיברי המין, כך שאם את לא זו שמתעוררת, אפשר לתאר את זה ככה - איברי המין שלך מתעוררים מבלי שהמוח ישתף פעולה. זה אותו דבר לגבי פעולות אחרות שלנו. אני יכולה לדעת מתי היא רעבה גם אם אני לא, או מתי היא חרדה ואני לא - בגלל קצב הלב שלה", אמרה.

אתן מנהלות דיון אם יש תכנון למשהו פיזי עם בן זוג?
כאן זה מתחיל באמת להסתבך. האחיות הסבירו שיש להן נטיות מיניות שונות "אני לסבית וליה סטרייטית. הייתה לי חברה למרות שהתנתקנו כשהלכתי לאוניברסיטה, ולליה היה חבר שניהלה איתו קשר מרחוק כשהיינו בנות נוער", והסבירו כי החליטו מגיל צעיר מאוד שהן לא יקיימו יחסי מין עם אף אחד, בגלל הסיכונים הכרוכים בהריון, כי אם ייכנסו בטעות להריון הן עלולות למות והסיכון הכרוך בכל גדול מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תאומים סיאמיים, צנעא, תימן, פברואר 2019. רויטרס
תאומים סיאמיים, צנעא, תימן, פברואר 2019/רויטרס

"אבל אנחנו עדיין נהיה אינטימיות עם השותפים שלנו" היא מרגיעה "הייתי מנשקת ומחבקת ומתכרבלת עם החברה שלי. אבל היא הייתה א-מינית, למרבה הנוחות, אז זו לא היתה בעיה." ברור. ברור שתאומות סיאמיות שחולקות וגינה ואחת מהםן לסבית יצאו עם א-מינית. אין על 2024.

מה עם סקס אוראלי?
"אחותי לא עשתה את זה ואני בספק גדול שהיא או אני אי פעם נעשה את זה".

אז זה אומר שלעולם לא תספקו את הדחפים המיניים שלכן? אורגזמה משותפת זה מוזר ממש?
"חחח זה לא יותר מביך רגשית מכל דבר אחר. זה פשוט עוד הרבה פחות נוח פיזית מפעולות אחרות. תארו לעצמכם שיש מישהו שנוגע ומשחק עם איברי המין שלכם ואין לכן קשר איתו. זה מחריד שמישהו שאני לא במערכת יחסים איתו/ה ייגע בי בצורה מינית, וזה מחריד גם את ליה".

"וכן, אנחנו מתכננות לא לספק את הדחפים המיניים שלנו. אם נזירות יכולות לעשות את זה, גם אנחנו יכולות. היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully