ג׳ינג׳ית יפה מחייכת לגבר בדייט. ShutterStock
ShutterStock

מה יותר מחרמן, הבעות פנים או 'דיבור מלוכלך'? התשובה מעודדת

8.5.2024 / 14:47

מחקר חדש בדק מה יותר יעיל ויותר מחרמן בזמן סקס - הבעות פנים ותנועת גוף או להטוטים כמו 'דיבור מלוכלך'. התשובה מעודדת, שלא לומר מחזירה את האמון במין האנושי

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

חוקרים מאוניברסיטת מיזורי סטייט ערכו ראיונות עומק עם 78 משתתפים בגילאים שונים, רקע ונטיות מיניות שונות (למרות שהקבוצה לא כללה לסביות) כדי לקבוע מה עושה להם את זה במהלך סקס פרוע. או לא פרוע, סתם סקס רגיל. אולי זה לא מפתיע את כולם, אבל הצוות גילה שאנשים נוטים באופן משמעותי לתקשר, כחלק אינטגרלי מיחסי המין, עם בני זוג שהם סומכים עליהם ומרגישים איתם בנוח.

עם זאת, התקשורת שמעצימה עבור הרוב את החוויה המינית - הייתה בעיקרה לא מילולית. כלומר, דווקא 'דירטי טוק', שנחשב סקסי ומומלץ על ידי מומחים, אינו התקשורת המחרמנת ביותר עבור הרוב. דווקא תקשורת לא מילולית עושה את זה לאנשים, ודווקא תקשורת מילולית שיבשה את הזרימה והאינטימיות של הרגע האירוטי.

24 שעות מאד לא נעימות: הדיק-פיק שהסתבך עם האישה הלא נכונה
1 מכל 4 גברים בעולם סובל משפיכה מוקדמת. סליחה, סבלו
מייאש: מחקרים מוכיחים שחייבים לשחק משחקים בתחילת זוגיות

זוג רומנטי מסתכלים אחד לשניה בעיניים. ShutterStock
שתוק, עשה טובה/ShutterStock

תקשורת היא תמיד המפתח, ומחקרים רבים כבר הראו קשר בין חוסר שביעות רצון מינית ותקשורת לקויה.
המחקר החדש מצא שנשים נמנעות לעתים קרובות מתקשורת מילולית בגלל מבוכה, אבל מסתבר שבכלל לא צריך אותה. אנשים מעדיפים תקשורת באמצעות אינדיקטורים לא מילוליים - כמו תנועות גוף וצלילי עונג.

"תקשורת מינית מגדילה את הסבירות שלנו לסיפוק מיני - ככל שנוכל לתקשר בצורה פתוחה וברורה יותר במהלך יחסי מין, כך יהיה סקס טוב יותר", אומרת מחברת המחקר אלישיה מ. ווקר, פרופסור לסוציולוגיה באוניברסיטת מיזורי סטייט ומחברת הספר "Chasing Masculinity: Men, Validation, and Infidelity" ל- PsyPost.

זה קצת מעודד, לא? אותנו מרגיע לגלות במקום להתחרמן מדיבור שהועתק מסרטי פורנו, שאנשים עדיין מעדיפים לראות הבעות פנים, לשמוע גניחות, ולקבל אינדיקציות פיזיות שונות. גם סקווירטינג בטח יעשה את העבודה :).

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
זוג במיטה. ShutterStock
זוג במיטה/ShutterStock

זה קורה מכיוון שסקרים רבים מצביעים על כך שכמחצית מכל הנשים אינן מרוצות מהתדירות שבה הן מגיעות לשיא - ו-10% עד 15% מהנשים מעולם לא עברו אורגזמה בחייהן,לפי הספרייה הלאומית לרפואה.
בינתיים, לגברים יש פחות בעיות לעשות זאת - רק כ-5% עד 10%,מצא מחקר שפורסם על ידי רפואה מינית.
עם זאת, הביישנות המינית של אנשים פחתה עם הגיל: אנשים בני 30 ומעלה היו בסבירות גבוהה יותר לבטא כיצד בן הזוג שלהם יכול להגביר את החום.
החוקרים מאמינים שהאנרגיה האירוטית הצמאה, הפלרטטנית והמשגשגת הזו פשוט מגיעה עם הגיל כאשר אנשים צוברים ביטחון עצמי והבנה טובה יותר של הצרכים והרצונות המיניים שלהם.
כולם שונים, כמובן, אבל מומחים מסכימים על כךשלושה גורמים הם המפתח להגיע לקו הסיום: גירוי, מיינדפולנס ותקשורת.
אז שתוק ותן לגוף שלך לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully