בחורה אוכלת בננה. ShutterStock
ShutterStock

1 מכל 4 גברים בעולם סובל משפיכה מוקדמת. סליחה, סבלו

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 15:45

לאחר ששווק בהצלחה בשוק הבריטי, מגיע לראשונה גם לשוק הישראלי הפטנט שפיתחה ויריליטי מדיקל, המסייע לגברים לשלוט בשפיכה ולהאריך את משך זמן האקט המיני. ללא תרופות, ללא תופעות לוואי, ועם אפקט מיידי

חברת הסטארט-אפ הישראלית, ויריליטי מדיקל (Virility Medical), בניהולה של שרון רביד, משיקה החודש בישראל פתרון פורץ דרך בתחום הבריאות המינית - in2 - לאחר ששווק בהצלחה בשוק הבריטי. מדובר בפטנט טכנולוגי ראשון מסוגו בעולם שמסייע בהארכת משך זמן יחסי המין. שפיכה מוקדמת, הינה ההפרעה בתפקוד מיני השכיחה ביותר בקרב גברים. המוצר החדשני מאפשר למיליוני זוגות ברחבי העולם להאריך את משך האקט המיני וליהנות מאינטימיות ארוכה יותר.

שפיכה מוקדמת היא ההפרעה השכיחה והמטרידה ביותר בקרב גברים. שכיחותה מוערכת בכ-25% מהגברים. היקף השוק העולמי הרפואי לטיפול בשפיכה מוקדמת מוערך כיום בכ-2.4 מיליארד דולר וצפוי לצמוח בקצב צמיחה של 7.5%, להיקף שנתי של כ-5.3 מיליארד דולר בשנת 2034.

מייאש: מחקרים מוכיחים שחייבים לשחק משחקים בתחילת זוגיות
את יכולה להגביר את המגנטיות שלך בקלות: "אפקט מרילין מונרו"
מעשי הזוועה של הנאציות: אישה מפלצת - קווים לדמותה

מוצר נגד שפיכה מוקדמת. in2,
מוצר נגד שפיכה מוקדמת/in2

ויריליטי מדיקל פיתחה פתרון טכנולוגי חדשני באמצעות מכשיר לביש, דק, גמיש ומותאם לאנטומיה הגברית. קוראים לו in2, והוא מבוסס על טכנולוגיית EMS (Electrical Muscle Stimulation) המגרה ומכווצת את שרירי האגן, ומחזקת את היכולת הטבעית של הגבר לעכב את השפיכה במהלך האקט המיני. טכנולוגיית EMS ידועה מזה שנים רבות ביעילותה ובטיחותה בשימושים שונים בתחום הרפואי, כולל במכשור ביתי המיועד לשימוש צרכנים.

המכשיר עבר בהצלחה ניסויים קליניים והוכח מחקרית כמאריך את משך זמן יחסי המין. השימוש במכשיר קל ונוח, ללא תופעות לוואי וללא כאבים - הוא אינו פולשני ומותאם לאנטומיה הגברית. כמו-כן, המכשיר אינו מכיל כימיקלים או תרופות, לא גורם לתלות ובעל אפקט מידי ללא צורך להמתין לפני האקט המיני. in2 קיבל את כל האישורים הנדרשים לשיווקו, לרבות אישור משרד הבריאות הישראלי, אישור FDA לשיווק בארה"ב, וכן אישור CE לשיווק המוצר באירופה, ובימים אלו עומלת החברה על פיתוח הגרסה הרב-פעמית של in2, הצפוי לצאת לשוק במהלך 2025.

מוצר נגד שפיכה מוקדמת. in2,
מוצר נגד שפיכה מוקדמת/in2

תוצאות השימוש במכשיר

הארכת משך זמן האקט המיני - לפי מחקרים קליניים שנערכו בשני מרכזים רפואיים, בישראל ובאיטליה, נצפה כי קבוצת הניסוי אשר השתמשה במכשיר האריכה את זמן יחסי המין פי 3.25 בהשוואה לקבוצת הביקורת.

נבדקים בקבוצת הניסוי אף דיווחו על העצמת האורגזמה וההנאה מהחוויה המינית (ללא מובהקות סטטיסטית). שיפור הסיבולת המינית והיכולת להישאר אקטיבי זמן ארוך יותר במהלך יחסי המין. החזרת השליטה והביטחון העצמי לידי הגבר - שחרור מלחצים פסיכולוגיים בנוגע לביצועיו,

היכן ניתן להשיג את המכשיר ומה עלותו?
המוצר נמכר אונליין ישירות לצרכן ובהמשך דרך רשתות פארם ודראגסטור מובילות. בנוסף, ויריליטי מקיימת שיתופי פעולה עם מרפאות להפרעות בתפקוד מיני, רופאים מומחים מובילים ומטפלים מיניים בישראל ובעולם.

מחיר ערכה הכוללת שני מכשירים: 119.99 ש"ח (לפני מבצעים). להשיג בחנות האונליין בישראל, או בחנות האונליין באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully