הכלה חשפה את הישבן מול כל האורחים בחתונה. @amandascheller, צילום מסך
צילום מסך/@amandascheller

"הכלה הכי שתויה אי פעם" חשפה את ישבנה בריקוד החתונה

21.6.2024 / 0:03

אמנדה שלר העלה סרטון עם כל הפספוסים מהחתונה שלה - זה החל בזריקת הפרחים לאורחות ונמשך בריקוד החתונה, שהפך להיות ריקוד "אירוטי". צפו בלקט הפספוסים שיותר מ-3.5 מיליון איש כבר ראו

הרגע בו הכלה חשפה את הישבן מול כל האורחים בחתנוה/@amandascheller

כלה טרייה שתיארה את עצמה שהייתה "הכלה הכי שיכורה בחיים" חשפה שהיא עדיין מרגישה שהיא רדופה אחרי "תקלה בלתי צפויה" שחוותה ביום חתונתה. אמנדה שלר, מקנדה, חשפה את כל הדברים שהשתבשו בצורה מחרידה כשנישאה לבעלה , סקוויה סטונצ'יפר.

הזוג, שהתחתן במקסיקו, אימץ גישה נינוחה ליום המאושר בחייהם, מה שגרם לכמה תקריות בלתי צפויות ביום החתונה. אמנדה ערכה סרטון שציג את כל הטעויות, הפדיחות והפספוסים שהיא מייחסת לעליצות יתר, שקרו במהלך קבלת הפנים בחתונה שלהם. הסרטון הפך ויראלי במהירות.

בקליפ, לו קראה "נכשלתי בלהיות כלה" ונצפה עד כה למעלה מ-3.6 מיליון פעמים, אמנדה מתחילה בשיתוף זריקת זר הפרחים "הכושלת" שלה. המסורת העתיקה הזו כוללת התכנסות של הנשים הרווקות מתוך אמונה שתפיסת הזר פירושה שהן תהיינה הבאות בתור להינשא. אבל כשהיא זרקה את הזר הענק שלה, הדברים השתבשו מייד.

צפו בתיעוד הפדיחות

"שיער ראשון באיך להיות הכלה הכי שיכורה שיש" היא הצהירה, "נכשלתי בזריקת הזר שלי לגמרי הצידה, אבל הבנות שמחות". לאחר מכן, הסרטון תיעד את אמנדה וסקוויה מתמודדים עם ריקוד הפתיחה המיוחל, אך למרבה הצער גם זה לא הלך לפי התכנון."שכחתי לגמרי את כל מהלכי הריקוד שתכננו", הסבירה, "שתיתי כמה משקאות אז צללתי בזרועותי בדרך הלא נכונה וכמעט העפתי את עצמי, למרבה המזל הוא החזיק אותי".

אבל הגרוע מכל עוד היה לפניהם, הזוג הטרי החליט לבצע את תרגיל הסיום הגדול של הריקוד שלהם, למרות ששניהם היו קצת שתויים. "הנה אנחנו מתחילים, נראה טוב, מתכוננים, מתהפכים... עד שכל הישבן שלי בחוץ ממש מול עיניהם של האורחים. הנה זה. וואו. כל הישבן. נהדר. חשבתי שביצעתי את המופע של החיים. וואו. הכלה הכי שתויה בחיים".

עוד כלות שעשו בושות
הכלה עשתה "קוויקי" עם דוד של החתן חצי שעה לפני החופה ונתפסה על חם

טוורקינג ולאפדאנס: הריקוד הנועז של הכלה בחתונתה איבד שליטה

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

נכשלת עם הזר

ובריקוד

וזה מה שהיה לה להגיד אחר כך

שאר החתונה עברה סבבה

גולשים רבים שיבחו את אמנדה על חוש ההומור שלה לגבי המצב, בעוד שאחרים תייגו את זה כ"מביך". אלה שחשבו שזה מצחיק אמרו שמרענן לראות זוג מתחתן שמשתעשע ונהנה, מכיוון שלעתים קרובות זה יכול להיות יום מלחיץ.

"חחחחח, אני מת מצחוק. נהניתם והייתם מוקפים באנשים שאתם הכי אוהבים! זה החלק החשוב ביותר", אמר אחד בעוד שאחרים אמרו שאם זה היה קורה להם הם היו קוברים את עצמם ולא מראים יותר את פרצופים באירועים משפחתיים.

במקביל היו כמה גולשים יותר פרקטיים ששאלו מדוע היא לא לבשה מכנסונים או הלבשה תחתונה ארוכה מתחת לשמלתה כדי למנוע את החשיפה של הישבן שלה, מה שגרם לאמנדה להגיב: "אני לובשת חוטיני. לשמלה שלי היה שסע. לא, לא התאמנו על הסיבוב כשאני בשמלה. ידעתי שהיא תעלה אבל חיים רק פעם אחת. לא היה מצב שלא הייתי עושה את ההיפוך האחורי בחתונה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully