דניאל גרינברג. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם/צילום מסך

אין תקווה: אחרי השקעה של שנים ושני ילדים, בסוף הגיעה ההתפכחות הכואבת

נוגה הראל

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:46

דניאל גרינברג ואייל גולן נפרדו סופית, כך לפי סרטון שהעלתה גרינברג, הוא היא מאשרת את השמועות, ואפילו מוחה כמה דמעות שבאופן מפתיע נראו כנות. כל כך כנות, שהלב שלנו נשבר יחד עם שלה

הסטורי של דניאל גרינברג על הפרידה מאייל גולן/אינסטגרם / צילום מסך

סיפורי האהבה של אייל גולן הם במקרה הטוב טראגיים, ובמקרה הגרוע x,o מעייפים. זה כל פעם אותו הדבר. הוא נפרד ממישהי, מוצא מיד ריבאונד, צעירה יותר, ומקים איתה משפחה. אין לי הרבה סימפטיה לנטייה שלו להתחתן ולהביא ילדים עם כל אחת - רק צריך לקחת בחשבון שאולי הן אלה שרוצות ילדים, והוא, כגבר שנושק לשישים, חייב לתת להן משהו משמעותי כדי שיהיה להן משתלם לבזבז עליו את השנים ההכי יפות שלהן.

הרי חוץ מהפרסום, ששזור כולו בסרחי עודף בעייתיים ושליליים, מריבות, מעילות, קטינות ומה לא, הן צריכות שמשהו יפצה אותן על הסטיגמה שתדבק בהן מעתה עד עולם רק כי היו לזמן מה בנות הזוג שלו.
בגדול, אילנית לוי היא היחידה שניצלה מהגורל הזה, כי היא צעירה ממנו "רק" בעשור וטיפה, ומערכת היחסים שלהם נראתה כמו ניסיון אמיתי ותמים לבנות בית. כל שאר מערכות היחסים שלו כבר נראו הרבה פחות משכנעותר, מה גם שבכל פעם ירדו עוד חמש שנים מהגיל של המיועדת. רוסלנה היתה צעירה ממנו ב-15 שנה, דניאל גרינברג ב-20 שנה, והסימפטיה התדרדרה ביחס ישר.

אוכלת את הרגשות שלך? הסיבה לזה פשוטה ממה שחשבנו
מידות הישבן של נשים ברחבי העולם נחשפו - נחשו איפה הכי גדול
"התגרשנו כי הוא בגד בי - עם גברים" השדכנית מוורט חושפת הכל

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אין סימפטיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אחרי שהשניים התחתנו ב-2020, התגרשו, הביאו שני ילדים, היו זמן מה בנפרד, ולבסוף חזרו, שוב הם נפרדים אחרי שבועיים של שמועות על "משבר ביחסים". האישור התקבל כפי שנהוג, בסטורי באינסטגרם של דניאל גרינברג שכמובן מיד נכנסתי לצפות בו. ציפיתי לשמוע כל מיני שטויות של ניהול משברים ויח"ץ, ולקבל אפס תשובות, אבל הופתעתי לגלות שמספר הקלישאות היה יחסית מצומצם. נכחו הלהיטים הקבועים של הפרידות "הפרידה היתה הדדית", כולל הבסט-סלר "מרגיש לי הכי בטוח לדבר אתכן פה", אבל להפתעתי לא סיימתי את הצפייה עם התחושה המלוכלת שמרחו אותי.

גרינברג נשמעת הרבה יותר כנה מהרגיל - אפילו הדמעות שניגבה לא נראו תניניות לשם שינוי. בפעם הראשונה מאז הפכה לדמות ציבורית בישראל האישה הזאת לא עוררה בי אנטגוניזם. להיפך, היא נשמעת בדיוק כמו שנשמעת כמעט כל אישה שנפרדת ממישהו שהשקיעה בו הרבה שנים וספגה בעיקר אכזבות. היא נשמעת כמו מישהי שהצליחה להחזיק את התקווה שהם יכולים להיות מאושרים יחד למשך זמן ארוך מדי, וזנחה אותה רק אחרי מאבקים גדולים עם עצמה ועם הסביבה. יש רגע שבו היא אומרת משהו כמו "אני לא רוצה לספר לכן שהכל בסדר, כי זה ממש לא", שבו אשכרה היה אפשר לשמוע את הלב שלה נשבר. בחיי שרציתי להיכנס בה, מאז ה"שמן שלום בית" שלה זה מדגדג לי, אבל כשראיתי את הסרטון שברון הלב שלה דבק גם בי. נשאר לי רק לעשות לייק ולקוות שתמצא את עצמה בקרוב מאושרת יותר בלעדיו. אני בטוחה שהסיכויים גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully