דסי (הדסה) מילר. רשת 13 ׳וורט׳, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 ׳וורט׳

"התגרשנו כי הוא בגד בי - עם גברים" השדכנית מוורט חושפת הכל

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:21

מה הכי מעניין אותנו? לדבר על זוגיות. איזה אנשים הכי מעניינים אותנו? מפורסמים והרומנים שלהם. אז הנה מדור שתאהבו - שאלון זוגיות מרתק עם דסי מילר, השדכנית מ'וורט'. מלכת הלבבות מפרישה חלות

התחלתם זוגיות סבב ב'? עורך הדין ישי מויאל מסביר מה הסיכוי שתישארו יחד/וואלה! + בשיתוף אימפקט

דסי מילר (הדסה) השדכנית המקסימה מהתוכנית "וורט", שמשודרת ברשת 13 בימי שלישי, עוסקת בשדכנות במגזר החרדי מאז ומתמיד. במקצועה הוא עובדת סוציאלית, שף, ואישה אינטליגנטית להפליא שדוברת שבע שפות - צרפתית, גרמנית, אנגלית, פלמית, עברית, יידיש, הולנדית.

דסי התגרשה מבעלה הראשון וגידלה את הילדים לבד, וכאישה שהייתה עגונה שש שנים היא מקפידה לעודד לאיזון: "לא חייבים להיות קיצוניים, אפשר ג'ינס וטי שרט במקום שחור ופיאות, ואפשר להניח תפילין כל יום גם בארבע אחרי הצהריים, ובלי מניין. בענייני זוגיות גם - הרבה מתייחסים ללהיות לבד כסטיגמה קשה - חושבים שזה כישלון של האישה - למה לא יכולתי להחזיק את הבעל הזה? וכולי. זה לא הדדי, כי אצל הציבור החרדי הגבר הוא הכל. לו מותר לבגוד, הוא זה שנותן גט, הוא יכול גם לא לתת אותו ולהשאיר אותך עגונה וחסרת אונים בעוד הוא ממשיך את חייו בלי הפרעות. אישה שמתגרשת, לא משנה כמה רע היה לה - תמיד מאשימים אותה."

שו לחפוף עם סבון כלים? מומחים ממליצים על שיטות טיפוח מוזרות
האמירה האומללה של יובל לוי מנותקת וחסרת רגישות כלפי החטופות
מאוננים הרבה? הגיע הזמן שתרגיעו, ולא בגלל הזרע לבטלה

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"כן. במאה אחוז. אהבה יכולה לקרות בבת אחת. את יכולה לפגוש מישהו בדייט להגיד וואו, וזהו."

מאמינה בנפש תאומה?
"כן. אני חושבת שתמיד כדאי לחיות במחשבה שיש אחד בשבילי. אני יודעת שאנחנו ב-2024, והכל מותר. אבל לפחות עד שהמציאות מוכיחה אחרת, ולפעמים זה קורה,לחשוב במונחים של אחד. גם את הזוגיות הבאה עדיף להתחיל במחשבה שזה האחד".

מהי אהבה בעינייך?
"אהבה זה רגש, זה חיוך על הפנים, זה כמו ליטוף על הלב"

ספרי על האהבה הראשונה שלך
"אהבה הראשונה זה הבעל שלי, אהבה זה כשאת אוהבת אותו יותר מאת עצמך. את מוכנה ממש למות בשבילו - זאת ההרגשה, יש משהו בזה. כשהוא לא מרגיש טוב את לא מרגישה טוב. כשיש לו צער, לך יש צער. כאילו אתם יחידה אחת.".

דסי (הדסה) מילר. רשת 13 ׳וורט׳, צילום מסך
דסי (הדסה) מילר/צילום מסך, רשת 13 ׳וורט׳

נשיקה ראשונה?
"הנשיקה הראשונה הייתה בחדר ייחוד, וזה הרגיש כמו התחשמלות. במגזר הדתי אנחנו גדלים בנפרד, אין בכלל אינטראקציה עם המין השני. בגיל 18 ההורים אומרים לך אתה הולכת לפגוש מישהו, ואחרי שעה וחצי הם דופקים בדלת, ובחדר השני יש שולחן מוכן עם משקה לעשות לחיים ועושים וורט".

חווית שברון לב גדול?
"בטח. שברון לב אמיתי זה שאת רואה שהאדם שאת חיה איתו הוא לא מי שחשבת שהוא. זה יותר משברון לב. האקס שלי למשל, היה באיחוד והצלה, ולא היה בבית אף פעם. ואז פגשתי מישהי ברחוב שאמרה לי וואו כמה הוא מהמם, וקלטתי שרק איתי הוא לא כזה, וכשאני מגדלת ילדים לבד, בלעדיו והוא עוזר רק לאחרים."

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
"בגידות. כולל הפרות אמון תיאורטיות, כי הן תמיד מסתיימות בפיזי. גם הימורים לא מקובלים עלי."

השדכן החרדי יעקב הרוניאן בתכנית "ווארט" של רשת 13. רשת 13, צילום מסך
השדכן החרדי יעקב הרוניאן בתכנית "ווארט" של רשת 13/צילום מסך, רשת 13

כמה את קנאית?
"קנאית".

מהי בגידה בעינייך?
"וואו, אני חוויתי את זה וזה מאד כואב. זה גורם לך להרגיש כאילו את לא שווה כלום. את שואלת למה הוא עשה את זה? אצלי זה היה יותר גרוע - הוא בגד בי עם גברים. אני הייתי מאד נאיבית. לא ידעתי אפילו איך קוראים לזה, רק ידעתי שמשהו לא בסדר".

לו יכולת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
"שאני מאד כועסת עליו, עד עצם היום הזה. הוא לא משלם מזונות, ולא מגדל את הילדים שלו. יש בי כעס גם על המדינה, על זה שנותנים לו לעשות מה שהוא רוצה וכל המעמסה והסטיגמות נופלות עלי. את לא באמת מתגרשת כאישה שיש לה ילדים - כל החיים הוא נמצא ברקע, ואת לא יכולה להיפטר ממנו."

איך את מגדירה זוגיות מושלמת?
"אין מושלמת - יש עבודה. זוגיות זה משהו שצריך לעבוד בו כל הזמן, לא משנה אם את דתיה או לא - אם לא עובדים בזה, זה הולך לאיבוד. אסור להזניח את זה, צריך לעקוב אחרי זה. לעשות הפתעות, לתבל, לפנק. אני כל פעם מפנקת עם אוכל, עם קניות, קונה משהו לילד. עם כל מי שאת אוהבת, לא רק בן זוג, לדעתי ככה זה צריך להיות".

דסי (הדסה) מילר. רשת 13 ׳וורט׳, צילום מסך
דסי (הדסה) מילר/צילום מסך, רשת 13 ׳וורט׳

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
"נצלי את החיים כשאת אצל ההורים עדיין, בלי הדאגות. וברור שהייתי אומרת לה 'אל תלכי על השידוך הזה'. תכננו את השידוך הזה בגיל 16, וזה פשוט היה ככה. התחתנו בסוף בגיל 18 אבל הייתי אומרת לה לסרב, למרות הביטחון שלכאורה מובטח. לא חשבתי פעמיים, כי ההורים אמרו והרב אמר, ולא חשבתי שזה יכול להיות טעות". .

יש לך חרטות?
"בטח שיש לי. יותר מזה. אבל אני מסתכלת על הילדים שיצאו מהשידוך הזה - לא יכולה לחשוב שהיתי בלעדיהם. מצד שני היתי עגונה בגיל 23, עם שלושה ילדים, פרנסתי את הילדים ואת עצמי לבד, והרבה פעמים שאלתי את עצמי ואת השם למה הייתי צריכה את זה. אחרי שהתגרשנו הוא היה מבלה, הולך למסעדות, חי ברמה, ואני הייתי צריכה להרוג את עצמי בעבודה, לבד - ובשביל מה? בכיתי הרבה לכרית באותה תקופה, אבל אני מאמינה שזה היה צריך לקרות. אחרת לא היו לי שלושת הילדים האלה. אני חייבת להאמין בזה, אחרת הייתי יוצאת מדעתי, זו הנחמה שלי".

עוד משהו לסיום?
"אם יש לכם זוגיות טובה, תשמרו עליה. היום מאד מהר זורקים לפח. אל תסתכלו על כל דבר עם מיקרוסקופ - אנחנו לא רובוטים, מותר לעשות טעויות. תפתחו את זה, תדברו ותשלימו. ואל תהיו כל הזמן עם הטלפון - חשוב שיהיה לכם זמן איכות ביחד, בלי הטלפון - רק ביחד. פעם בשבוע, פעם בחודש אפילו. אבל תעשו דברים ביחד, ואל תתנו לשגרה לקלקל את האהבה שלכם. תעריכו את מה שיש ותזכרו - בחוץ אין משהו יותר טוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully