דוויין ג'ונסון בסרט "Faster". imdb
imdb

הכל בראש: גברים חושפים את האיזור הארוגני הסודי שלהם

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:51

סקר מגלה את האזורים הארוגניים הפחות מוכרים בגוף האדם ואת הסיבות מדוע דווקא גברים קרחים נהנים מיתרון בחדר המיטות, עד כדי כך שישה מתוך עשרה ראשי ביצה טוענים שהפעולה עשתה להם מצב רוח לאיזו פעולה בחדר השינה

לפי סקר שנערך בקרב 1,000 גברים, שישה מתוך עשרה גברים קרחים טוענים כי הם נדלקים מינית כאשר בת הזוג שלהם נוגעת בעדינות בקרקפת העירומה שלהם. הממצאים מעידים על כך שהקרקפת היא אחד מהאזורים הארוגניים הפחות מוכרים בגוף האנושי, והיא, מסתבר בעלת השפעה משמעותית על העוררות המינית הן אצל גברים והן אצל נשים.

הסיבה לכך נעוצה, ככל הנראה, בעובדה שאצל גברים קרחים קצות העצבים הרגישים בקרקפת חשופים ואינם מוגנים על ידי שיער. מצב זה הופך את הקרקפת לאזור רגיש ביותר למגע, אם תשאלו את הסלבריטאים הקרחים ג'ייסון סטאת'ם, דוויין ג'ונסון (המוכר גם כ-"דה רוק"), פטריק סטיוארט וווין דיזל.

בחיי שרציתי להיכנס בה, אבל אחרי צפייה בסרטון הלב פשוט נשבר
אוכלת את הרגשות שלך? הסיבה לזה פשוטה ממה שחשבנו
מידות הישבן של נשים ברחבי העולם נחשפו - נחשו איפה הכי גדול


הסקר, שנערך על ידי אתר ההיכרויות לזוגות נשואים, ביקש מהמשתתפים לציין אילו אזורים ארוגניים פחות שגרתיים בגופם מעוררים אותם מינית. דוברת האתר, ג'סיקה ליאוני, מסבירה: "כעת אנו מבינים מדוע גברים קרחים נחשבים למושכים כל כך. המחקר שלנו מראה שיש להם יתרון משמעותי על פני גברים עם שיער מלא, שכן אפילו המגע העדין ביותר בקרקפת עשוי לעורר אותם. מבין כל האזורים הארוגניים בגוף, ןזה למרות שהקרקפת ודאי לא האיזור הראשון שעולה בדעתנו."

אישה וגבר קירח. AI, עיבוד תמונה
תראו איך הוא שמח, למשל/עיבוד תמונה, AI

לשם השוואה, כ-75% מהנשאלים ציינו שהם נדלקים כאשר בן/בת הזוג נוגע/ת בצוואר שלהם - שבניגוד לקרקפת, מוכר יותר כאזור בעל פוטנציאל ארוגני.הממצאים מחזקים את התפיסה שמשיכה מינית ועוררות הן עניין אישי ומורכב, המושפע ממגוון גורמים ייחודיים לכל פרט. בעוד שהצוואר ידוע כאזור ארוגני, הרי שאצל גברים קרחים דווקא הקרקפת עשויה להיות המפתח להגברת ההנאה והאינטימיות עם בני/בנות זוגם. בנוסף לקרקפת והצוואר, ישנם אזורים ארוגניים נוספים בגוף האדם שמגע בהם עשוי לעורר תגובה מינית:

  • אוזניים - האוזניים מכילות הרבה עצבים רגישים, במיוחד בעורף ומאחורי התנוך. ליטופים, נשיקות או אפילו לחישות עדינות באזור זה יכולים להיות מאוד מעוררים.
  • שפתיים - השפתיים מלאות בקצות עצבים ורגישות מאוד למגע. נשיקות, ליטופים או מציצת השפתיים יכולות להגביר את הערגה והתשוקה.
  • פטמות - הפטמות הן אזור ארוגני מובהק הן אצל גברים והן אצל נשים. גירוי הפטמות יכול לעורר תחושות עוצמתיות של עונג מיני.
  • בטן תחתונה - האזור הרגיש מתחת לטבור מכיל עצבים רבים המקושרים לאברי המין. ליטופים עדינים או נשיקות במקום זה יכולים להיות מאוד מעוררים.
  • ירכיים פנימיות - העור הרגיש בצדן הפנימי של הירכיים קרוב לאיברי המין, ולכן מגע באזור זה יכול להיות בעל אופי מיני חזק.
  • עכוז - הישבן מכיל הרבה עצבים חושיים, במיוחד סביב פי הטבעת. גירוי אזור זה, באמצעות מגע, לחץ או אפילו עיסוי, יכול להעצים את ההנאה המינית.
sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully