סטטיק רונה לי שמעון. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם/ ראובן קסטרו

איציק זהר וחברה שלו כבר חזרו: על איזה זוג תהמרו לקאמבק הבא?

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 10:30

אייל גולן ודניאל גרינברג, קרן פלס ונעם טור, עדי הימלבלוי, בן אל תבורי, אייל ברקוביץ' ועוד מלא זוגות של מפורסמים ישראליים נפרדו בשנה האחרונה. זה מצטרף לאוירת הדיכאון הכללית, ובכל זאת, היינו רוצים לראות חלק מהם משלימים וחוזרים להיות זוג. הימרנו

עדן פינס מכחישה פרידה/מעריב

האמירה "כלום לא יחזור להיות כמו שהיה לפני ה-7 לאוקטובר" מהדהדת אצל כולנו. יש תחושה שמאז הכל, אבל הכל - בכל תחום ותחום הולך עקום, מקולקל, שבור - נראה שאפילו האהבה עצמה הצליחה להיפגע מהאנרגיות הקשות שאנחנו חווים בשנה האחרונה. כן, כבר עברה כמעט שנה מאז ה-7, והחטופים שלנו עדיין בעזה.

המצב מזעזע, ויש סיכוי טוב שהדיכאון שכולנו מרגישים בלב מצליח להיכנס גם בין בני זוג יציבים, או פשוט להיות המסמר האחרון בארון בזוגיות שלא טובה כבר מזמן, והייתה זקוקה לטריגר כדי לבצע את החיתוך המוחלט. שזה כמו ניצחון מוחלט, אבל ההיפך. המוחלט.

בפגישה המביכה של טל מורד ומאיה קיי נעשו כל הטעויות האפשריות
נטרלו את החרדה מסקס: עשו את זה במיטה בכל לילה לפני השינה
12 ימים אחרי החתונה הוא גילה שאשתו היא גבר בתחפושת


כך או כך, פרידות הסלבס מרגישות כמו עוד סימפטום של התקופה הזו, וכל פעם כשאהבה נגמר זה עצוב, יש כמה זוגות שהיינו רוצים לראות חוזרים, כי מי לא אוהב איזה סיפור ג'יי-לו טוב? בואו נהמר יחד וננחש מי יחזרו ואצל מי הפרידה סופית:

אופירה וברקו, 20 בינואר 2023. קשת 12, צילום מסך
שמישהן יבדוק את המפה של אייל ברקוביץ׳ דחוף/צילום מסך, קשת 12

הזוגות שנפרדו:

גם אם נספור רק איי-ליסטים שנפרדו ממש לאחרונה, תראו כמה זוגות חתכו את הקשר:

קרן פלס ונועם טור נפרדו אחרי 12 שנים ושני ילדים, כמובן שאי אפשר להתעלם משמועות על זוגיות פתוחה, פוליאמורית ושאר הסדרים, אבל בכל זאת.

עומר נודלמן ועידו ברניקר היו שנתיים בזוגיות, מאוהבים מאוהבים, ואפילו מאורסים - אבל חצי שנה אחרי האירוסים, בום.

עדן פינס ומתיאס נורמן היו חצי שנה מאורסים אמנם, אבל תסלח לנו עדן - הפרידות שלה קצת צפויות, כי היא אף פעם לא נראית מאוהבת.

גם איל גולן ודניאל גרינברג זו פרידה שהיה אפשר לצפות מראש, מצד שני הם התחתנו, התרגשו והביאו שני לדים לעולם, אז קצת קיוינו בשבילם שהם מצאו את המנוחה והנחלה סופסוף.

רונה לי וסטטיק היו אחד הזוגות האהובים על המדור, דווקא בגלל שהזיווג היה כה מפתיע. יש לנו תחושה שהפרידה התגלעה על מקומות שונים בחיים מבחינת ילדים ומשפחה, והלוואי שזה יסתדר.

עדי הימלבלוי ונדב פלד נפרדו אחרי עשר שנים ושני ילדים, בן אל תבורי ודני לוי, שאמנם נראו כמו פאוור קאפל יחצני בעיקר, אבל בכל זאת החזיקו יחד לא מעט זמן נפרדו אחרי שנתיים.

קארין סנדל והדר רפאל הן סיפור אהבה מעניין - זה התחיל בזוגיות בין קארין לבין ישראל אוגלבו, גם זוג מעניין שחבל שנפרדו. ובשנים האחרונות קארין ניהלה זוגיות עם אישה - הדר, הן אפילו התחתנו - אבל ונפרדו עשרה חודשים אחרי החתונה.

איציק זהר ומיטל אדרי נפרדו גם אחרי כמעט שנה, אחרי שעברו לגור יחד ונראו מאד מאוהבים - כולל הסרת עוקב ומחיקת תמונות.

ואייל ברקוביץ חווה פרידה כפולה - הוא' נפרד גם מאופירה אסייג, זוגיות לא פחות חשובה שלו, וגם מזוגתו הרשמית שרון כהן ממנה נפרד בעבר וחזר אליה שוב. שמישהו יבדוק את המפה האסטרולוגית של האיש הזה, דחוף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מי יחזרו להיות יחד?

קרן פלס ונועם טור
עומר נודלמן עידו ברניקר
עדן פינס מתיאס נורמן
איל גולן ודניאל גרינברג
רונה לי וסטטיק
עדי הימלבלוי ונדב פלד
בן אל תבורי ודני לוי
קארין סנדל והדר רפאל
איציק זהר ומיטל אדרי
אייל ברקוביץ' ושרון כהן
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג
1482 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully