טל מורד ומאיה קיי מגיעים לרקוד באותה הרחבה. קשת 12, רוקדים עם כוכבים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/קשת 12, רוקדים עם כוכבים

בפגישה המביכה של טל מורד ומאיה קיי נעשו כל הטעויות האפשריות

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 9:26

נדמה כי מאיה קיי וטל מורד נפגשו פעם ראשונה אחרי הפרידה ברחבת הריקודים, וזה היה אוקוורד. יש מצב לחזרה? האם טל וסנה יעשו ג'וליה ויוגב? יש לנו המון שאלות. אבל דבר אחד אנחנו יודעות - אלה הדברים שאסור לעשות כשפוגשים אקס

טל מורד, רוקדים עם כוכבים 2024/קשת 12

ברור לכל בר דעת שאת אירוע הכניסה של האח הגדול עדיף לראות בדיעבד מינוס קטעי הקישור, נכון? אז זה מה שעשיתי - במקום לסבול ראיתי רוקדים עם כוכבים, שזו אחת התוכניות האהובות עלי בתקופה זו. פאן, מלא אנשים יפים, ואינפלציה של פאייטים זה בדיוק מה שמתאים לי בימים אלה.

אבל לא הייתי מוכנה למפגש האקסים הטעון בין טל מורד ומאיה קיי. מה שהזכיר לי לשאול - למה בעצם אחד הזוגות הכי יפים בארץ נפרדו אחרי מערכת יחסים די ארוכה, בלי לספק שום הסבר (לנו, כי אנחנו חלק מהעניין)? יכול להיות שיש מצב לחזרה בעונה הזו? אלא אם כן טל וסנה יעשו ג'וליה ויוגב ואז זה אבוד. בעצם - לא סותר. גם קנאה יכולה לקחת אותנו רחוק.

רוצי שמוליק: 5 סימני זיהוי של סטוקר הטינדר האולטימטיבי
לא פוליאמורי - טוליאמורי: זוגות מצאו דרך חדשה לבגוד בכיף
הכל בראש: גברים חושפים את האיזור הארוגני הסודי שלהם


בכל מקרה, לי זה נראה כאילו מאז הפרידה הם לא נפגשו באמת עד עכשיו, וואו, זה היה מאומץ. כל אחד מהם לבש על עצמו חיוך חצי מאולץ, נאמרו פרגונים מיותרים שאף אחד לא ביקש, כשכל מה שהעסיק אותם באותו הרגע זה לא להסגיר בהבעת פנים את השוק הרגשי שחוטפים כשפוגשים אקס ומנסים בכל הכוח להיראות יותר בסדר ממנו. מפה לשם, נראה לי שהתחרות הזאת תתורגם לצעדי ריקוד, ואני יכולה כבר עכשיו להמר שתופעות הלוואי של מערתכ היחסים שלהם ישאו אותם עד לגמר.

פגשת את האקס במקרה?

טל מורד ומאיה קיי מגיעים לרקוד באותה הרחבה. קשת 12, רוקדים עם כוכבים,
טל מורד ומאיה קיי מגיעים לרקוד באותה הרחבה/קשת 12, רוקדים עם כוכבים

עשו

קור רוח
נכון שקל לומר יותר מאשר לעשות, אבל אם אתם יכולים לעשות דבר אחד, תעשו את זה - שמרו על קור רוח ולנסות לנהוג כרגיל. אל תיתנו לאקס לקלוט כמה זה עניין גדול.

אושר גדול
לעולם אל תיתנו לאקס להבין מה אתם באמת מרגישים. עם כל הכבוד לאמת וליושרה - תעמידו פנים שאתם מה זה מאושרים, שזיקוקים עפים לכם מהתחת כל בוקר.

היו חבריים
למרות שקשה להתנהג בטבעיות ליד אקס טרי, הנה לכם טריק חמוד - תתנהגו אליו כאילו הוא חבר ממש טוב. ככל שתהיו יותר נחמדים וחביבים, ככה זה ייראה פחות רומנטי מהצד שלכם.

תהיו טובים
למרות שיש לכם עבר, בשום אופן אל תזכירו אותו במילים או מחוות, ואל תהיו רעים או סרקסטיים - זה ממש להודות בהתנדבות שעדיין אכפת לכם.

דברו מעט
אם אתם חייבים לתקשר, דברו איתם קצר וענייני (אבל מחויך). אל תיפלו להעלאת זכרונות, אם בא מהצד השני, תחליפו נושא, או קטעו את השיחה בנימוס ככל האפשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אל תעשו

מאיה קיי והרקדן שלה בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024. אורטל דהן,
מאיה קיי והרקדן שלה בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024/אורטל דהן

אל תשאלו
בלי שאלות מיותרות. לא לשאול אם מתגעגע אלייך, או מתחרט על משהו - אלא אם כן את מוכנה להתמודד עם הגרוע מכל.

אל תברחו
אל תסתובבו ותלכו במהירות לכיוון ההפוך. גם כי זה פתאטי, וגם, כי זה מסגיר בעיקר את מה שאתם מרגישים, ומעליב רק אתכם. תזכרו שלא משנה איך הם נראים לכם, בפנים זה חרבו דארבו גם בצד השני.

אל תשתחצנו
אל תנסו להרשים או להתגאות בפני האקס - זה לא באמת נשמע כמו ביטחון עצמי. ענווה עובדת יותר טוב.

אל תתחבקו
תגידו "היי" זה ממש הרבה יותר מתאים לרגע כזה.

אל תשקרו
נכון שיש לפעמים צורך ליפות את המציאות קצת כדי להתמודד עם מצבים כאלה, אבל חשוב מאד להישאר אותנטיים. אנשים מרגישים מתי משקרים להם, אפילו אם ה םלא מודעים לזה, ויתרחקו.

סטטיק רונה לי שמעון. איציק בירן,
מחכות למפגש הבא/איציק בירן

מה זה אומר אם הוא

מתחבא ממך
דע/י שהוא מאמין בתוכו שאת האדם חזקה יותר מבחינה רגשית, ולא סומך על עצמו לתקשר בצורנה נורמלית.

כועס, לא נחמד
אמרו להם בקור רוח שאין לך עניין בניהול שיחה כזאת, תסתובבו ולכו כמה שיותר מהר - בשום אופן אל תיכנס לעימות

עצוב או רגשני
הוא מתגעגע. במקרה שזה לא רצוי, שמרו על טון דיבור איטי ונמוך (בווליום), ואל תעשו גאזלייט ברגע כזה, אם אפשר - רק תגידו שעכשיו לא הזמן לדבר על זה, כי דיון כזה דורש זמן, תשומת לב ומחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully