טיפול בחוטי אפטוס, לפני ואחרי. חו"ל,
חו"ל

חדש בפלסטיקה: מיצוק, הרמות, וחומצה היאלרונית בתוך חוטים

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 14:24

משילובים של מורפאוס 8 עם רדיאס, טיפולי גוף עם רדיאס מדולל וחידושים בתחום מיצוק והרמת הפנים עם חוטים ייחודיים המשלבים בתוכם חומצה היאלורונית. החידושים שהתגלו בכנס TLV השנתי לאסתטיקה, ע"י חברת אומגמדיקס, יבואנית מוצרי אסתטיקה רפואית

בווידאו: ביקרנו בקליניקה של ד"ר מורן וינברגר/עריכה: גלעד מן מנהיים

כיאה לאחד התחומים שא.נשים מוכנים לשלם עליהם הכי הרבה, עולם היופי מתפתח במהירות שיא - בכל פעם שמוזרק בוטוקס למצח בישראל, איפשהו בעולם מומצאת טכניקה חדשה, חומר חדש, או מתרחשת פריצת דרך בעולמות ה"תעשו אותי צעירה יותר ורופסת פחות".

אי לכך, מושקעים סכומי העתק אסטרוונמיים בתחום, ובהתאם גם מניין החידושים הלא ייאמן. בכנס השנתי לאסתטיקה, שמענו על החידושים האחרונים, החל משילובים חדשים להצערת עור הפנים, וכלה בהחזרת זרימת דם תקינה לוגינה הנשית. בתור התחלה, שמחנו לשמןע ששיטת הטיפול באמצעות חוטים עולה מדרגה - כבר לא חוטי הרמה בלבד אלא תוספת ייחודיתבתוכם החוטים עצמם מכילים חומצה היאלורונית ומאפשרים עיצוב והרמת פנים מתקדמת באמצעות חוטי APTOS, שזה כמו לגלות גבינה צהובה בקראסט של הפיצה.

תכניסו לה את האופר, מהר! הטעות הגדולה של הפרינססה תיגמר רע
ברק גוזז, אבל יש עוד דברים שגברים צריכים לעשות לפני סקס
עשו לאנה זק הצרת היקפים בקמפיין לאלון ליבנה - ואנחנו כועסות

טיפול בחוטי אפטוס, לפני ואחרי. חו"ל,
טיפול בחוטי אפטוס, לפני ואחרי/חו"ל

חוטים משודרגים בחומצה היאלרונית

חוטי APTOS מוגני פטנט ובעלי הרכב ייחודי של פוליקרפולקטון - חומר הנמצא בשימוש בחוטים רפואיים ומשמש למתיחת העור. וחומצה לקטית - המזרזת את התחדשות העור מבפנים ומאטה תהליכי הזדקנות. 2 המרכיבים הללו בשילוב חומצה היאלורונית מעודדים ייצור קולגן ואלסטין , המשפרים את מרקם העור באזור הטיפול, החוט החזק מייצר אפקט הרמה ומתיחה בדומה לאפקט מתיחת פנים. התוספת של החומצה היאלורונית הינה מהפכנית וייחודית לחוטי APTOS בלבד.

הודות לתוספת זו, זמן ההחלמה הינו קצר משמעותית וניתן לראות תוצאות במהירות ולאורך זמן. ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית ומי שהובילה את הפאנל הווירטואלי הוסיפה ואמרה: "זוהי חלופה נוספת המאפשרת עידוד ייצור תשתית מוצקה מעובה לעור ולהרמה של רקמות הפנים באמצעות עידוד ייצור קולגן. למעשה יש חוטים ממצקים וחוטים מרימים. 2 סוגים שונים; החוטים לחיזוק תשתית הרקמה עשויים חומצה פולילקטית, אשר ידועה שנים כמעודדת ייצור טבעי של קולגן ואלסטין".

למי מתאים הטיפול?
הטיפול מתאים למטופלים מגיל 30 ומעלה המעוניינים בחיטוב קווי מתארהפנים, כולל עצמות לחיים, קו לסת וגבות, ובגילאים המאוחרים יותר להרמת ומיצוק של כל האזורים שצונחים עם הגיל ונדרשת מתיחה והרמה משמעותית של עור הפנים והצוואר.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טיפול בחוטי אפטוס, לפני ואחרי. חו"ל,
טיפול בחוטי אפטוס, לפני ואחרי/חו"ל

מורפיאוס 8 ורדיאס להשגת תוצאות אופטימליות לשיפור מרקם עור

רדיאס RADIESSE הוא חומר מילוי מבוסס סידן, מאושר FDA מזה 20 שנה, ועם ניסיון של למעלה מ-15 מיליון מזרקים שהוזרקו ברחבי העולם. זה חומר המילוי היחיד המבצע שלוש פעולות: מילוי, הרמה ושיפור מרקם העור. בשנים האחרונות פותחה שיטה שבה משנים את תכונות הרדיאס ע"י דילולו על מנת לאפשר התאמה לאזורי גוף שונים. באמצעות דילול הרדיאס ניתן להשתמש רק בתכונת שיפור וחידוש מרקם העור כפי שלא ניתן היה להשתמש עד כה, לשימוש באזורי גוף שונים כדוגמת הצוואר, מחשוף, הבטן, ירכיים, ברכיים ועכוז.

טיפול באמצעות מורפיאוס 8 ממצק, מחדש ומשפר את המראה הטבעי של העור, ללא ניתוח או זמן החלמה משמעותי, באמצעות שילוב גלי רדיו (RF) עם מיקרו מחטים המוחדרות באופן מינימלי ומעודדות ייצור קולגן במנגנון של פציעה מבוקרת בשכבות העור השונות. למראה מוצק ומתוח באופן טבעי. הטיפול מתאים לטיפול סביב העיניים, המצח, הלחיים, קו הלסת, הידוק סנטר כפול הצוואר והמחשוף. בין היתר הוא מתאים לטיפול בצלקות אקנה. בגרסת MORPHEUS BODY אפשר לטפל יעלבאזורי גוף שונים הסובלים מצניחה ואובדן אלסטיות, סימני מתיחה ועור רפוי. כגון בטן, זרועות, ברכיים, ירכיים, וישבן.

למי יתאים הטיפול המשולב, ומדוע כדאי לשלב בין השניים?
ישנו יתרון לשילוב השניים מאחר והם מתמקדים בהיבטים שונים של הזדקנות העור. המורפיאוס הוא מכשיר החודר לעומק העור על מנת לעודד ייצור קולגן ולהידוק העור ומשפר באופן כללי את איכות העור. מצד שני רדיאס הוא חומר מילוי שנותן נפח לעור ומעודד ייצור קולגן ואלסטין. כאשר משתמשים בשניהם הם משלימים זה את זה ומביאים לתוצאה טובה יותר - השילוב יכול לשפר משמעותית את מרקם העור, עוביו, אחידותו ולהעניק מראה צעיר, חטוב ומוצק.

מורפאוס 8. חו"ל,
מורפאוס 8/חו"ל

FINEXEL - מכשיר 2CO חדש - הטכנולוגיה המתקדמת ברפואה האסתטית -

מכשור לייזר CO2, מעניק כבר שנים אופציית טיפול שאינה פוגעת בכל שטח פני העור, כלומר מדובר בהליך יחסית קל עבור המטופל והוא נעשה על-ידי לייזר פרקציונאלי, היוצר פגיעה נקודתית באמצעות מטריצת נקודות שאינו פוגע בשטח פני העור שבין הנקודות, כך שהחזרה לשגרה מהירה.

ישנם כמה אופני טיפול, למשל הטיפול בפיגמנטציה וכתמי גיל מצריכים טיפול שטחי יותר, בעוד קמטוטים וצלקות אקנה מצריכים טיפול בעומק העור. באמצעות החימום העוצמתי, אנרגיית הלייזר יוצרת חורים מיקרוסקופים עמוקים ברקמה, פציעה מבוקרת שגורמת לייצור מוגבר של סיבי קולגן ותאי עור חדשים.

איך זה עובד?
הלייזר יוצר חימום מקטעי (כלומר מסביב נותרת רקמה בריאה שמאיצה את תהליך ההחלמה והחזרה לשגרה). פעילות התאים לייצור הקולגן תמשך עוד כ- 9 חודשים ולכן אנו צפויים לראות שיפור מתמשך במצב העור עד כשנה לאחר הטיפול. טיפול בפילינג לייזר בטכנולוגיית הFINIXEL העדכני יאפשר החלמה מהירה וחזרה מהירה יותר לשגרה בניגוד לטיפולי ה-2 CO הקודמים, שהיו כרוכים בסיבוכים והחלמה ארוכה יותר.

למי זה מתאים?
לאנשים שמעוניינים בהצערת העור- טיפולים לשיפור איכות העור, מרקם העור וטשטוש הקמטים.
המכשיר יכול לשמש גם להסרת נגעי עור באמצעות ultra pulse (פולס מאוד קצר) - המאפשר הסרת נגעים ללא נזק היקפי, וכן יעיל בטיפול בצלקות והחדרת חומרים כגון חומרי הבהרת העור, בוטוקס לרפיון שרירים,או בלאיאוצין, חומר שמשמש להעלמת יבלות ויראליות.

EMPOWER - מבית INMODE לטיפולים אסתטיים נשיים

רדיאס עם לידוקאין. חו"ל,
רדיאס עם לידוקאין/חו"ל

Empower RF מכשיר וגינלי עשיר בפונקציות מרובות, המספק טיפולים משני חיים לנשים ולמען שמירה על רווחתן ובריאותן. מדובר בפתרון טיפולי טכנולוגי, עבור מגוון רחב של מצבים, החל מזרימת דם תקינה באזור הארוגני, הקלה בכאב ומתח, ועד דחף לא רצוני של שתן ובריחתו (SUI) וחולשה של רצפת האגן.

למי הטיפול מתאים?
הטיפול מותאם לכל אישה באשר היא, באופן אישי. כלומר בהתאם למפרט המטופלת, גילה, הגנטיקה שלה, היסטוריה רפואית והיסטוריית הריונות לידות ומחלות; כך ייבנה פרוטוקול טיפול ייעודי עבורה, שייתן מענה למגוון הבעיות התפקודיות מהן סובלת המטופלת. לרוב הטכנולוגיה הספציפית הזו תטפל בגרד וצריבה שלא משתפרים באמצעות תרופות רקיחה במרשם, מצב של תחושת שריפה של הנרתיק והריריות החיצוניות, עד כדי סבל עז מכאבים הפוגעים בשגרת החיים.

הטיפולים מתבצעים בקליניקות של רופאים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully