12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה. קית' גלסמן,
קית' גלסמן

בלי משחקים ובלי סגולים: יש בקולקצייה הזאת ניוד מדוייק לכל אחת

23.6.2024 / 7:07

סקארה התחדשה בקולקציית איפור חדשה ומשודרגת, עם דגש על איכות גבוהה בהרבה. המחירים עלו במעט, אבל הם עדיין נגישים, ואחרי שניסינו כל מוצר ומוצר בקולקציה, הנה ההמלצות החמות שלנו

הצעה לאיפור סטנדרטי ליום לימודים ראשון סמסטר ב'/NOW רוני שרמייסטר

כששמעתי שסקארה הוציאה קולקצייה חדשה של איפור, לא ממש התרגשתי. בגדול, זו חברה שעד עכשיו הפציצה רק מיתוגית - כמעט בכל פעם שממש ניסיתי משהו שלהם, הציון שלהם היה 5 מדויד דביר "נחמד, יש כיוון, רואים שאתם עובדים קשה, אבל זה לא עושה לי את זה". לא במקרה רוב הלקוחות של החברה היו ילדות ונערות צעירות, כי רוב מי שמתאפרת קבוע, הייתה מתעדפת את אחד המותגים האחרים, בכל מה שהוא לא נצנצים או לק.

הקולקציות הסלבריטאיות שיצאו בשנה האחרונה, כולל זו של אנה זק, היו טובות יותר מבחינת מרקמים וטרנדיות של גוונים, כלומר חיקווים בינוניים למדי של מוצרים שנמכרים בחברות איפור בססטוס גבוה יותר - לא חשוב שמות. להגיד שהמרקמים של הקולקצייה החדשה טובים יותר, יכולתי להגיד לכן רק מסווטש עם האצבע על כל אחד מהסמקים או צלליות, אבל זה דבר אחד למשש, ודבר אחר לגמרי ממש ללבוש איפור במשך כמה ימים רצוף, ולהבין שזה לא מקרי - סקארה סוף סוף עולה כיתה.

"אני עובדת שהזוגיות תצליח, ותמיד יש תחושת כשלון כשזה נגמר"
גברים, לא תצליחו למכור לנו את הטרופי-ווייף הישנה עם שם חדש
ליהיא גרינר ידעה: הנה הסיבה הכי טובה להיות בזוגיות בבית האח

12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה. קית' גלסמן,
12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה/קית' גלסמן

אין לי ספק שהעובדה שמאפרים מקצועיים תכננו את הקולקציה הזו היא חלק גדול מהמוצלחות שלה, לפחות ברמת בחירת הגוונים המדוייקים של המוצרים, אם לא גם בעובדה שהמרקמים והגימורים מחליקים על העור ומיטשטשים בקלות. כנראה שגם הושקע שם סכום גדול של כסף שאיפשר חומרים טובים יותר, וגם, שמי שתכנן את הקולקצייה היו מאפרים שחיים את התחום, ובאמת אוהבים איפור.

בקולקציית הליפסטיקים אפשר לראות את העבודה הקשה על הגוונים והמרקמים, שמיועדים לנשים פרגמטיות - אין שם אפילו צבע אחד מיותר, מסוג סגול משונה שאף אחת לא תלבש ביומיום, ויש לך ליפסטיק נייטרלי לכל אחת, בכל גוון עור.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

למצוא ליפסטיק ניודי יפה זו בעיה לא קטנה, כמו שיודעת כל אחת שאי פעם ניסתה למצוא את הפריט המושלם שהיא יכולה לזרוק על השפתיים וזה ייראה טוב תמיד - עם או בלי איפור, לא משנה מה תלבשי. אז אם את בענייני ליפסטיק מאט, יש לך את M06, ו-M05, שניהם ניוד מושלם ולא בהיר מדי מתאים מאד לתת הגוון הזית של העור הישראלי. אם את בקטע של משהו קצת פחות מאט, אבל בשום צורה לא מבריק, הליפסטיק הכי מוצלח הוא מספר 207, ניוד טיפה יותר כהה, עם טיפה ברק, אבל שקוף - רואים דרכו את הגוון של השפתיים, מה שתורם למראה היותר טבעי שלו - וגם הוא יחמיא כמעט לכל אחת. יש עוד גוונים, ביניהם גם אדום מאט, וגם עפרונות שפתיים נלווים, בגוונים מתאימים, שיכולים לשמש גם כשפתון לבדם.

קולקציית האיכות של סקארה - היילייטר. קית' גלסמן,
טיפה בוהק מדי. היילייטר דיופ/קית' גלסמן

גם בעפרונות נעשתה עבודתת בחירת גוונים מעולה, ואני מאד אוהבת גם את המחשבה שגרמה להם ליצור עפרונות שפתיים עבים יותר - לא עבים מאד כמו השמנים שהופכים קהים מהר מאד - בדיוק בעובי טוב כדי להיות מדוייקים מספיק כדי לשרטט תוחם, וגם עבים מספיק כדי להשתמש בהם בפני עצמם.

ההיילייטר, שהוא דיופ כמעט מדויק של היילייטר OFRA, מוצלח גם הוא, למי שאוהבת ברק מסנוור, כזה שרואים מהירח, שאפשר לאותת איתו לכוחותינו אם את בשבי האויב. הסמקים, גם הפודרה וגם הקרם, חוזרים ברובם לגווני יום יום שיתאימו לכל אחת ולכל אירוע - אפילו סומק הקרם הוורוד הוורוד בהיר שנראה כאילו הוא לא יכול להיות מחמיא - דווקא אחד המוצלחים שלהם שיתאים להכי הרבה גווני עור - הסוד שלו הוא בהנחה מאד עדינה, ושכעושים את זה נכון, מקבלים מראה פרשי תמים קסום.

קולקציית האיכות של סקארה - סומק במרקם קטיפתי. קית' גלסמן,
סומק פודרה בגוונים מצויינים/קית' גלסמן
קולקציית האיכות של סקארה - סומק במרקם קרם. קית' גלסמן,
סמקי קרם נוחים לעבודה/קית' גלסמן
קולקציית האיכות של סקארה - פלטת קונטור. קית' גלסמן,
אין גוון מיותר - פלטות הצלליות החדשות/קית' גלסמן

גם על הצלליות שמגיעות בשני גדלים של פלטות יש לי רק דברים טובים להגיד. המרקמים טובים ומיטשטשים, נעימים לעבודה, אבל כל כך הרבה חברות מצוינות "נופלות" במקום האובר יצירתי ומשיקות לפעמים פלטות צלליות בגוונים בעיתיים. נשים שאוהבות איפור קונות אותן, כי הם נורא מלהיבים כשרואים אותם כמוצר עצמו, כי פלטה זה דבר יפה - במיוחד אם כל גוון שני בה הוא שימר דואו-כרום.

אמנם זה נורא יפה, אבל ביננו - חוץ מכמה נשים שבאמת עושות מה שבא להן וגם יודעות להתאפר, יכולות להיראות טוב בגוונים הלא שגרתיים, ונוצצים בכלל - זה נראה טוב בדיוק על סוג עפעף מסוים - מאד צעיר - עפעף של הקהל הבסיסי של החברה, שיכול להרשות לעצמו להביט אל מעבר למרקמים הלא מחמיאים. כל מי שעברה את השלב הזה בחייה יודעת שצלליות מבריקות זו מלכודת שמאד קל ליפול בה.

אני שמחה לבשר שהפלטות החדשות, בין אם מדובר במלבניות הגדולות עם שמונת הגוונים, ובין אם במרובעות שיש בהן רק ארבעה גוונים - ניכר שכולן מתוכננות על ידי אנשים שיודעים היטב את כל מה שאמרתי כאן עכשיו, ועשו עבודה מצוינת בבחירת הגוונים. כל הפלטות מקבלות ציון שימושיות גבוה מאד, וכך אפשר גם לסכם את הקולקצייה החדשה הזאת. היא לא רק מפתיעה לטובה - היא גיים צ'יינג'ר בעולם האיפור הישראלי. מחכה כבר לקולקצייה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully