נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/אלה בר

"אני עובדת שהזוגיות תצליח, ותמיד יש תחושת כשלון כשזה נגמר"

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 17:53

מקריית ביאליק לכוכבת ריאליטי ופעילה ימנית שנויה במחלוקת, שמתמודדת עם חרם בתעשייה על דעותיה שמנוגדות לקונצנזוס הסלבס התל אביבי. לקראת יום ההולדת שלה שחל ממש היום - תפסנו אותה לשיחה על זוגיות ואהבה. מלכת הלבבות מפרישה חלה למזל טוב

נטלי דדון ואורין ג'ולי צועקות על תומכי חמאס בחו"ל/יח"צ

נטלי דדון הוא שם שמוכר בכל בית, לטוב, וגם לפחות טוב - הדרך שלה החלה בקרית ביאליק. מתחרויות יופי מהר מאד הפכה לכוכבת ריאליטי ובסופו של דבר התפתחה להיות פעילה חברתית ימנית שקרובה לרעיונות היהודיים יותר על הסקאלה. היא הנחתה תוכניות בידור, השתתפה בתוכניות ריאליטי כמו "הישרדות VIP" ו"האח הגדול VIP", והפכה לדמות מוכרת בישראל. גם אם שנויה במחלוקת. לאחרונה החלה להשמיע את קולה בנושאים חברתיים ופוליטיים, הן בתקשורת והן ברשתות החברתיות. היא גם משלמת מחיר על דיעותיה, שלא עומדות בקנה אחד עם אלה של סלבריטאי תל אביב:

היפרגמיה - המושג החדש והמזיק שמטרלל את עולם היחסים
ליהיא גרינר ידעה: הנה הסיבה הכי טובה להיות בזוגיות בבית האח
"הוא חיבק אותי ושאל אותי אם נגזר עליי להיות לבד. זה שובר את הלב"


"שמי הוסר משולחנות משרדי הפרסום, איבדתי "חברים" (נקיון מבורך - חברים הם פחות) נפלטתי מאירועים וספגתי חרם בוטה" כתבה באינסטגרם והמשיכה לפרט "חרם שכשרק מתרומם בכאילו נגד ידוען שנמצא בצד "הנכון" תעשיה שלמה מתרוממת להגנתו, אך אף לא ידוען אחד הרגיש צורך לקום ולומר סטופ למעני".

אנחנו בוואלה sheee לא מחרימים איש בשל דיעותיו הפוליטיות, לא משנה כמה הן שונות משלנו, וחוץ מזה באנו לדבר כאן על אהבה, והרי ידוע שבאהבה ומלחמה הכל מותר, וגם - נטלי דדון חוגגת יומולדת כשהיא מנהלת משפחה וחיה בזוגיות עם אבא של ריף, וכולנו שמחות בשבילם. מלכת הלבבות מפרישה חלה ומאחלת מזל טוב

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"כן אני בהחלט מאמינה באהבה ממבט ראשון, אני חיה עם אחד כזה עכשיו".

מאמינה בנפש תאומה?
"ברור שאני מאמינה בנפש תאומה. אני מאוד מחוברת לקבלה ומאמינה מאוד שכל נשמה נבראה כחלק משלם אחד שנחצה לשתי חצאים על מנת להגיע לשלמות רוחנית אדם מחפש את הנפש התאומה שלו. מפגש של נשמות תאומות הוא חלק מתיקון העולם קשר שאינו תלוי בנסיבות הקיצוניות של החיים".

מהי אהבה בעינייך?
"אהבה אצלי כיום מתבטאת בכמה רבדים, שהגבוה מבניהם היא אהבת השם, ודרך אהבת ישראל, אהבה עצמית ואהבת הבריות. מבחינתי האחד לא יכול להתקיים ללא האחר. אהבה הוא הכוח המניע אותך לנתינה ללא תנאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
״אהבה הוא כוח שמניע אותך לנתינה ללא תנאים״/באדיבות המצולמים, אלה בר

ספרי על האהבה הראשונה שלך
"עד היום אני בברור עם עצמי האם החבר הראשון שלי היה אהבה או התנהלות של חבר ראשון. אני לא חושבת שבגיל צעיר אפשר להגדיר מערכת יחסים כאהבה, מאחר והאהבה מגיעה על ידי תיקון נשמתי והתפתחות אישית".

נשיקה ראשונה?
"נשיקה ראשונה תחילת תיכון. החוויה הזו זכורה לי כמחול שדים של רגשות כמו פחד חרדה התרגשות".

חווית שברון לב גדול?
"ברור, אני מזל סרטן אני רגישה בטירוף לא חושבת שחוויתי פרידה שלא הייתה מלווה בשברון לב. בעיקר בשל התפיסה שלי אני עובדת שהזוגיות תצליח, ותמיד יש תחושת כשלון כשזה נגמר".

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
"הדיל ברייקר שלי הוא בגידות, סמים, אלימות על דברים מסוג זה כבר קרה שפירקתי זוגיות".

כמה את קנאית?
"היום אני הרבה פחות קנאית. אם להיות כנה הייתי מאוד קנאית זה נבע מחוסר בטחון שלי ובעיקר חוויות ילדות. כיום אני לא חושבת שיש לזה מקום ביחסים ויכול להוביל אפילו להרס כשאדם שאני איתו לא מרגיש שאני בוטחת בו. יש מידה של חמידות בקנאה בטעם טוב".

מהי בגידה בעינייך?
"בגידה זה משהו מאוד סובייקטיבי. זו יכולה להיות כל פעולה שיכולה להפר את האמון בינינו. יש את מה שברור מאליו שזה בגידה פיזית/מינית שזה הקלאסי - מעבר לזה כל דבר שאתה מרגיש לנכון להסתיר מבן הזוג נחשב בעיני לבגידה. אמון מתבסס על שקיפות מלאה, ומה הטעם להסתיר אם אלוהים רואה הכול?".

לו יכולת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
"אין לי אקסים. עמית קורא את זה".

נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
״אין לי אקסים. עמית קורא את זה״/באדיבות המצולמים, אלה בר

איך את מגדירה זוגיות מושלמת?
"אין דבר כזה זוגיות מושלמת. זוגיות זאת עבודה, זה המון פשרות וצמיחה משותפת. היא תמיד מלאה בקשיים ואתגרים. השלמות שלה מתקיימת בדיוק ברגעים בהם ניצחנו את היצר הרע עם תקשורת פתוחה וכנה, שקיפות מלאה וכבוד הדדי, בהשקעה בזמן איכות משותף, בויתור על הדרמות, ובבחירה שלנו להתמודד עם כל משבר בזוגיות מתוך גמישות והתאמה לחיים של האחר".

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
"תלמדי תני"א אל תחכי לגיל 40. תקיפי את עצמך באנשים שמצמיחים אותך ותחבקי כל משבר - הוא בא לפתח אותך".

יש לך חרטות?
"קלישאתי ככל שיהיה כל מה שעברתי היה מדוייק ונכון עבורי, חשוב לזכור שכל דבר שהוא חלק מהעבר אין צורך מה ללעוס עד שהוא מאבד את הטעם. חרטה הוא רגש שמונע צמיחה אישית ושינוי חיובי. יאללה שחררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully