האח הגדול תום הדר. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

תום הודח, הדר בעניין של יהב - ושניהם קרו בגלל אותה סיבה בדיוק

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 11:52

הדחתו של תום מטלטלת את האח הגדול, ונשאלת השאלה האם זה סוף עידן המשולש הרומנטי או פתח להתפתחויות חדשות? למה הדר והצופים איבדו סבלנות לפוזה של תום בבת אחת, ואיך ישפיע היעדרו על הרומן של הדר ויהב

עידן ואמילי מתנשקים/רשת 13 האח הגדול

עדיין לא התאוששתי מההדחה המדהימה של תום אתמול. אלוהים יודע מה יהיה בבית בלי הצלע של המשולש תום-הדר-יהב. למה להעיף את מי שמייצר עלילה, למה? למה לא את אחד התאומים למשל, שהיה מועמד? הרי הם כל היום רק מדברים על גרנולה, ויש שניים מהם. להדיח את תום? מעבר לזה שאהבתי לראות אותו מסתובב בבית בלי חולצה, הוא גם היה מצחיק, והאינטראקציה שלו עם הילדה בת ה-20 שעשתה לו בית ספר הייתה פרייסלס.

עידן ילדי הכאפות: טרנד מאמני היחסים שמעולם לא היו ביחסים
בלי משחקים ובלי סגולים: יש בקולקצייה הזאת ניוד מדוייק לכל אחת
"הכלה הכי שתויה אי פעם" חשפה את ישבנה בריקוד החתונה


מהרגע שהם "נפרדו" אחרי ישיבת התקציב שסגרה לה את הפינה סופית, הדברים בבית השתפרו עבורה - אנשים צדקו כשאמרו שזוגיות באח הגדול יכולה להזיק, ובמקרה שלהם, זה אכן ברור בדיעבד. לא מן הנמנע שזה מה שגרם לצופים לאבד את הסבלנות לתום, שהתנהג כמו ילדה קטנה בימים האחרונים. בבת אחת כל הפוזה של בעל מועדונים זיין נשרה ממנו, והוא נחשף כילד הטוב וחסר הביטחון שהוא באמת. חבל שטרח לבנות את המסכה המבאסת הזו מלכתחילה, כי הרבה יותר קל להתחבר לאישיות האמיתית שלו, שמסתירה תחתיה בחור דיי חמוד.

הדר, יהב, תום. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
אחרי ישיבת התקציב - הרגע שבו נמאס לה סופית/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

אם תום היה מפגין את הפגיעות הזו מלכתחילה, והופך אותה לנרטיב שלו בבית האח, לא רק שהדר לא הייתה יורדת ממנו כל כך מהר, אלא שלעניות דעתי הוא לא היה מודח כל כך מהר, ויש סיכוי שהשהות בבית גם הייתה מקדמת אותו. הפוזה המעופשת של איש הלילה התל אביבי כל כך לא עבדה, שאפילו יהב, שבאמת, הוא איש מאוד בעייתי, שעל הפוזה שלו אפשר לשפוך פה הרבה מילים, נראה אטרקטיבי יותר וגברי יותר ממנו.

אם תום היה קצת יותר מחובר לעצמו, הוא היה מבין מאוד מהר שהדר חייבת מישהו שמאתגר אותה, לא מתמסר מהר מדי, רואה אותה, ומפרגן להתפתחות שלה - לא מישהו שמקנא לה כמו ילד קטן כשהיא מדברת עם גברים אחרים, ומנסה להרשים אותה עם סיפורי אקסיות. זה גם היה הרגע שבו הפסקתי לחשוב על הדר כעל ילדה מפונקת של אבא, ופרינססה בלתי נסבלת, והתחלתי להתאהב בביטחון העצמי שלה.

ברור שהרומן המתפתח שלה עם יהב יהיה רומן מאוד ערטילאי וזמני - מישהי כמו הדר מפוכחת מכדי לדמיין עתיד למערכת יחסים עם ערימת האישיוז שהיא יהב, אבל היא כן נמשכת אליו, ובמיוחד היא נמשכת לעובדה שהוא מפחד מדי מנשים, מאהבה, ומכל סוג של רגש כדי להתחיל משהו בבית האח.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יהב והדר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צריכה מישהו שלא רוצה לממש/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

כמו שיהב כל הזמן טורח להגיד לכל מי ששואל - למרות שהפיתוי גדול, הוא לא רוצה שזה יקרה בבית, והוא ימשוך את זה עד כמה שאפשר, וגבר נמנע זה בדיוק מה שהדר צריכה. הדר, כמי שבאה לבית האח הגדול בשביל חוויה - רוצה מישהו להימשך אליו, אבל לא מישהו להיות איתו, להיסגר יחד איתו מפני העולם, כדי להפוך ליחידה נפרדת כמו שקורה עכשיו לאמילי ועידן (ועם איך שעידן דיבר על כל בני הבית, נראה שההסתגרות שלו רק תלך ותחמיר), עד שאמילי תתעשת על החיים שלה או תיקבר מתחת לשמיכות יחד איתו.

יהב והדר זה מושלם, דווקא בגלל שההיתכנות של המימוש כל כך מזערית - תחשבו רוס ורייצ'ל לפני הביחד ואחרי הפרידה. לראות זוגיות ממומשת בטלוויזיה זה משעמם - לחכות לאחת שלעולם לא תתממש - זו רומנטיקה טלוויזיונית במיטבה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully