שפתון דיק חדש. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

שווה משהו? לא משנה, העיקר שכל הבלוגריות מצטלמות עם פין בפה

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 11:23

שפתון חדש בצורת איבר מין גברי מעורר סערה בעולם היופי. איסמאיה פרנץ', מאפרת בת 33 ידועה בסגנונה הייחודי, השפתון הוא חלק מקולקציית Lips של המותג. למרות מחירו הגבוה, המוצר מושך תשומת לב רבה בזכות עיצובו הנועז, שלא לומר גימיק שעובד היטב ועולה בהתאם

עולם היופי משתגע על שפתון חדש בצורת איבר מין גברי, ממש זין, אשכים, בגודל הגיוני ועם כל הפרטים, מה שכמובן גרם לבלוגריות בניוטי ברחבי הגלובוס מיד לרצות לנסות אותו. השפתון הוא חלק מקולקציית Lips של Isamaya Beauty, והוא גם יצירת אמנות, או לפחות זון הייתה הכוונה.

Isamaya Beauty הוא מותג חדשיחסית, של איסמאיה פרנץ', מאפרת על בת 33 שהפכה לאחת הדמויות הבולטות בעולם ביוטי. פרנץ' ידועה באיפור התיאטרלי והלא שגרתי שלה, והיא עבדה עם סלבריטאים כמו ריהאנה ובלה חדיד, והייתה שגרירה של מותגי יוקרה כמו כריסטיאן לובוטן ו-Byredo, ועבדה עם כל השאר.

הבולגרית השרירית: קלינה מסבירה איך היא נראית ככה בגיל 52
מחלום לסיוט: הסיפור האמיתי מאחורי ההבטחה הריקה של אונליפאנז
תום הודח, הדר בעניין של יהב - ושניהם קרו בגלל אותה סיבה בדיוק


יש כאן חוט מקשר שכבר מתחילים לראןות אותו - כשהשיקה את המותג שלה ב-2022, הקולקציה הראשונה הייתה בהשראת BDSM, ועכשיו, מסתבר - היא הרימה את הרף עוד יותר. השפתון Colour Infusion מגיע באריזה בצורת איבר מין גברי, כולל אשכים - עיצוב שגרם לשפתון להימכר כמעט מיד.

איסמאיה פרנץ' היא טיפוס מעניין וורסטילי, וזה יכול להסביר אולי את הבחירה לעצב ליפסטיק בצורת פין. היא נולדה באנגליה, ובכלל למדה בלט בצעירותה ובלט. כשעברה ללונדון ללמוד עיצוב תלת-ממדי בקולג' צ'לסי לאמנויות, ולאחר מכן עיצוב מוצר ותעשייתי החליטה ללמוד ציור פנים, ומה שהתחיל כעבודה במסיבות ילדים, הפך לעבודה עבור ילדי החברה הגבוהה של לונדון.

לצד הקריירה באיפור, איסמאיה פיתחה גם קריירה מוזיקלית. השתתפה בשירים של אמנים שונים והקימה פרויקט מוזיקה ניסיונית. ב-2023, היא שחררה אלבום משותף עם המלחין סם תומאס, ולאורך הקריירה שלה, איסמאיה התמקדה בעיקר באתגור נורמות היופי המקובלות. גישתה הייחודית והיצירתית הפכה אותה לאחת הדמויות המובילות והמשפיעות בעולם האיפור והיופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

למרות המראה המעורר מחלוקת, אומרות הבלוגריות, השפתון עצמו הוא מוצר איכותי. הוא מגיע בקופסת כסף מרהיבה, והאריזה המתכתית שלו כבדה ומרשימה, ותוכלו לראות גם בסרטונים המצורפים כמה התוצאה אכן יפה.

זה בהחלט שפתון יקר. אבל עבור אספני מוצרי איפור ייחודיים או אנשים עם חוש הומור נועז, זו יכולה להיות רכישה שווה. אם מתייחסים אל השפתון כאל יצירת אמנות קטנה והצהרה גדולה, אולי אפשר לתרץ בפני עצמך גם את המחיר - 95 דולר.

או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully