אישה מתבשמת. ShutterStock
ShutterStock

לנגן על כל התווים: המדריך להרכבת מלתחת בשמים מושלמת לקיץ

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 8:07

הקיץ מביא עמו שינוי בטעמי הבישום. ישראלים מחפשים ניחוחות רעננים, קלילים ופירותיים המתאימים לחום. מגמות חדשות כוללות ניחוחות ים, וניל ופירות יער. התאמת הבושם לאופי, סגנון ואירוע היא המפתח לבחירה מושלמת

עונת הקיץ החמה כבר כאן, אווירת החופש גורמת להמונים לשטוף את חופי הים, בתי הקפה, המלונות והפארקים בהמוני אנשים שרוצים לבלות את זמנם באוויר הפתוח והקיצי. שינוי הטמפרטורה בעונה מביא אותנו לעבור לבגדים קצרים ומאווררים. כמו שאנחנו מחליפים את מלתחת הבגדים שלנו כך הגיע הזמן לריענון גם בעולם הבישום. רצוי שנשנה ונחדש את מלתחת הבשמים שלנו ונבחר בשמים שמתאימים לעונה החמה כדי שגם בחום הקיצוני נוכל להריח ולהיות במיטבנו.

שווה משהו? לא משנה, העיקר שכל הבלוגריות מצטלמות עם פין בפה
הבולגרית השרירית: קלינה מסבירה איך היא נראית ככה בגיל 52
מחלום לסיוט: הסיפור האמיתי מאחורי ההבטחה הריקה של אונליפאנז


בקיץ הישראלי הלוהט הצרכנים מעדיפים ניחוחות רעננים, קלילים ופרשים שאינם מכבידים על הגוף. רוב מהישראלים ישאפו להרגיש 'כמו אחרי מקלחת' לכן הם יבקשו לרכוש ניחוחות נקיים שמזכירים חופשה ים תיכונים או קוקטייל הדרי וקייצי. כך גם הבשמים של הקיץ מאופיינים בנינוחות קלילים, צעירים ותוססים בתווים הדריים כגון לימון חמצמץ, או אשכולית מתפרצת כמו סדרת Light Blue של DOLCE & GABBANA שמאוד אהובה על הישראלים בקיץ. כיום ישנם גם בשמים שמכילים ניחוח של מים רעננים כמו ISSEY MIYAKE שידוע באהבתו לחיבור בין מים לחומר ומרבית הבשמים של המותג רעננים ומזכירים מגע של המים עם הטבע.

זדיג וולטר לקיץ. חו״ל,
זדיג וולטר לקיץ/חו״ל

ניחוח קיצי וטרדני בעולם הבושם הגברי שקיים בעולם הוא ניחוח של מלח ים המעניק קלילות, רעננות ותחושה כאילו יצאנו הרגע מהים ובעיקר תחושה של חופשה חלומית בדיוק כמו הבושם THIS IS HIM UNDRESSED, הניחוח השלישי בסדרת Zadig & Voltaire לגבר המספר סיפור חושני המשרה על הגוף ריח פרשי, רענן ואוורירי במיוחד לעונת הקיץ ולטמפרטורות הגבוהות.

בקיץ של שנה שעברה פגשנו הרבה ניחוחות גורמה, אך השנה הצטרפו ניחוחות מהמטבח כמו קינוחים ידועים כשהבולט בהם הוא הניחוח הטרנדי של הקיץ,- וניל. אליו יצטרפו הרבה ניחוחות פירותיים לנשים עם תווים של פירות יער, פירות אדומים ועוד.

זדיג וולטר לקיץ. חו״ל,
זדיג וולטר לקיץ/חו״ל

כדי להתאים את הניחוח המושלם בעונת הקיץ צריך לדעת מה הסגנון של האדם שעבורו הבושם- האם היא רומנטית וקלילה או פורצת גבולות ומרדנית, מה אופי הלבוש- האם קז'ואל, ספורטיבי או אלגנטי וכמובן מה רוצים לשדר- האם נוכחות ובטחון עצמי או ניקיון ורוגע. את כל הסגנונות הללו הבושם יכול לבטא ולכן הישראלים מחזיקים כיום בממוצע כ-4 בשמים שונים ולובשים בכל פעם בושם אחר ומתאימים אותו לפי כל אירוע, לוקיישן, מזג אויר ומצב רוח.

בקיץ 2024 נעדיף ניחוחות רעננים והדריים בבוקר שאינם מעמיסים על הגוף ומעניקים ארומה קלילה במזג האויר החם ובערב ניתן ללבוש ניחוח עמוק, מתוק או מתובל לפי ההעדפה ובהתאם לסגנון האירוע והלבוש. לכן חשוב להתייחס לבושם כפריט אופנה כמו צעיף וירטואלי המונח על הגוף וכך נבחר בהתאם ללבוש, לסגנון ולמזג האויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully