מיילי גרסייה, משפיענית ברזילאית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

המשפיענית מרחה את הזרע של בעלה כמסיכת טיפוח, וזה גרם לפרידה

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 12:20

משפיענית טיפוח ברזילאית חושפת כי השימוש בזרע של בן זוגה כטיפול פנים הוביל לקרע במערכת היחסים. למרות התוצאות המרשימות על עורה, הדרישה המתמדת לאספקת זרע גרמה לבן הזוג להרגיש מנוצל. עכשיו היא מחפשת ספק זרע חדש

מיילי גרסיה/אינסטגרם

טירוף הטיפוח מגיע לשיאו כשהמשפיענית ומובילת הדעה הברזילאית החלה להקפיא את זרעו של בן זוגה בכמויות בלתי סבירות כדי שתוכל להשתמש בו לטיפוח פניה. "התחלתי להשתמש בזרע של החבר שלי מדי בוקר, מאחסנת אותו בתבניות קרח כדי להקל על השימוש," סיפרה מאלי, משפיענית טיפוח ברזילאית בת 27, ל-NeedToKnowOnline על השיטות החדשניות שלה.

הרטבת עור הפנים שלה בנוזלי הגוף של בעלה העניקה לנערת הזוהר ברק מדהים. אבל הצורך המתמיד של מאלי לתדלק את המשאבה בסופו של דבר הרגיז את בן זוגה: "עם הזמן, מערכת היחסים שלנו התחילה להתקרר," התלוננה הרווקה הטרייה. "נראה היה שהוא נמצא שם רק כדי לספק את הזרע שהשתמשתי בו על פניי."

"לכי לחדר כושר": תמונת העירום של שרון סטון שוברת את הרשת
שלושה תרגילים, חמש דקות ביום: הדרך להגיע לאורגזמה נרתיקית
לשון הרע אולי לא מדבר אלייך, אבל רכילות משותפת מייצרת משיכה


הטיפולים הדביקים של היפהפייה השובבה הם כרגע להיט בקרב שואפי הנעורים הנצחיים שלא אכפת להם להתרחץ בשחיינים הקטנים. למעשה, ג'ניפר אניסטון, בת 54, היא אחת ה-A ליסטיות הרבות שהודו בשימוש בזרע של סלמון כאמצעי לשמירה על פניה רעננות ומתוחות ללא רבב. כוכבת "חברים" הודתה בנכונותה "לנסות כמעט הכל" שישמר את הזוהר הרענן שלה.

אנחנו חושבות שאהבה זו הקרבה, וביננו, לא בטוח מה חשוב יותר - זוגיות או עור הפנים

עכשיו אתן בוחרות מה יותר חשוב

עור הפנים הכי טוב אב ר- או זוגיות סבירה?

זוגיות, אי אפשר לחיות בלי אהבה
עור הפנים, ברור. זרע אפשר להחליף, השתלת פנים עדיין אין
מי שבאמת אוהב, לא יתנגד לקצת חליבה. טוב שהוא הלך
אני גבר סקרן בשיא אונו
1128 משתתפים

טיפול בזרע סלמון, שמקורו במגמות יופי קוריאניות, נחשב כמגביר ייצור קולגן, מגביר התחדשות תאים, מפחית דלקות ומשפר פיגמנטציה. מומחים ממותג הטיפוח הסיאולי, Peach & Lily, טוענים כי ב-DNA שמופק מהחומר יש "תכונות התחדשות עוצמתיות, הפועלות לא רק ברמה השטחית אלא חודרות עמוק לעור ומעודדות התחדשות תאים שבתורה עוזרת למיצוק העור ושמירה על אלסטיותו."

"הוא התחיל לתהות אם אני אוהבת אותו או אם אני רק מעוניינת בזרע שהוא סיפק," היא קוננה. "הוא הרגיש יותר כמו ספק מאשר שותף, וזה ערער את מערכת היחסים שלנו יום אחר יום." המשיכה מאלי "הוא התחיל להרגיש מבוזה ולפקפק ברגשות שלי, מה שהוביל להרבה ויכוחים," נזכרה מאלי. "השימוש בזרע כטיפוח עור באמת עבד עבור העור שלי, אבל המחיר היה גבוה מדי עבור מערכת היחסים שלנו."

מאלי בסופו של דבר סיימה את הקשר: "אחרי זמן מה, הוא אפילו אמר שהוא מרגיש קצת נגעל מהרעיון שאני משתמשת בזרע כמוצר יופי," הוסיפה. ולכן כעת היא חזרה לשוק לחיפוש אחר ספק חדש שמוכן להתלכלך קצת בשם עור נקי וצלול, ואולי היא תנסה למצוא אלטרנטיבות טבעיות חדשות לטיפוח העור שלא יסבכו את חיי האהבה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully