מנספרדינג. ShutterStock
ShutterStock

מאנספרדינג: האם זה הפתרון שיגרום לגברים להפסיק לפשק?

25.7.2019 / 20:12

סטודנטית משוכנעת שמצאה את הפתרון העיצובי המושלם לתופעת הגברים שיושבים בפישוק רחב - מושב שצורתו מחייבת את היושבים עליו לשבת עם רגליים צמודות

אתר רשמי

ודאי שמעתם רבות על תופעת המנספרדינג המדאיגה, שאפילו קיבלה ערך במילון אוקספורד האנגלי לפני 4 שנים בזכות קמפיין רשת שיצא נגדה. גם אם לא שמעתם על המילה וודאי נתקלתם בה - מדובר על גברים שנוהגים לשבת בפישוק רגליים רחב במקומות ציבוריים ולפלוש למרחבים האישיים של המתיישבים (והמתיישבות) לידם ועל הדרך לפעמים גם לחשוף קצת יותר מדי ממה שקורה להם במכנסיים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל לא עוד! סטודנטית לעיצוב מאוניברסיטת ברייטון זכתה השבוע בפרס חשוב על המצאת מושב כסא המונע מגברים לפשק רגליים. ליילה לאורל בת ה-23 יצרה כיסא עץ שעוצב באופן כזה שהוא אינו מאפשר כלל למי שיושב עליו לפשק רגליים - גם אם ינסה זאת.

ככה זה עובד:

לאורל זכתה בפרס בלמונד לכישרונות צעירים בענף העיצוב. היא סיפרה על השראתה: "זה הגיע מהחוויות האישיות שלי עם גברים שפלשו לי למרחב האישי בציבור. עם המושב שהמצאתי אני מקווה להעלות מודעות לתופעה ולעודד דיון סביב זה". לאורל, שסיימה החודש את לימודיה בעיצוב בתלת מימד ואמנות באוניברסיטת ברייטון , זכתה לשבחים על היצירה החדשנית שלה. הסטודנטית הוסיפה ואמרה שהיא "המומה", "מאושרת" ו"מרגישה כבוד גדול" לזכות בפרס על הפרויקט העיצובי שלה שזכה לשם "הפתרון למנספרדינג". צוות השופטים החמיא למעצבת והוסיף: "מדובר בעיצוב נועז ומכוון מטרה הבוחן את תפקידו החשוב של העיצוב בקביעת הגבולות, התנהגות האדם והנושאים החברתיים של ימינו".

עוד בוואלה!

חתולה לוהטת או גופה מקוררת? גלו כמה היא באמת טובה במיטה

לכתבה המלאה
מנספרדינג. ShutterStock
נמצא הפתרון לתופעה המעצבנת בעולם?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully