אנה ארונוב אייל אלגבי. מתוך ראיון וידאו PP, צילום מסך
צילום מסך/מתוך ראיון וידאו PP

להגזים עם אנה: החתונה ה"אינטימית" שצולמה לפריים טיים

26.6.2019 / 8:05

לא שצריך תירוץ כדי לצחוק על מפורסמים, אבל לכבוד עונת החתונות הפעם החלטנו לצחוק על החתונות המוגזמות שהם עושים - מי הפיק מיד-ברן, מי סגר את המרחב האוירי, ומי זורק אבנים למרות שהוא יושב בבית של זכוכית

אז אחרי שאנה ארונוב העבירה ביקורת על אהבה של אחרים נראה לנו פייר גיים להעביר עליה ביקורת בחזרה (לא שאנחנו צריכים תירוץ). "אהבה לא נראית ככה", זה אמור להיות הרבה יותר קל, היא טענה, כשדיברה על אהבתם של שירי ולירן מ'חתונה ממבט ראשון'. כאילו היא לא פגשה את בחיר ליבה בתוכנית ריאליטי כשמטפל מוצמד אליה - היש פחות קל מזה? בואו. אבל נגיד, נגיד שהאהבה שלה באמת הכי נכונה. סבבה, שמחים בשבילה והכל, ועוקבים אחריה בפאקינג אינסטגרם. אפשר להירגע כבר ולהתנהג נורמלי? מילא חתונה סודית, את זה עוד אפשר להבין, אבל "טקס חתונה אינטימי שצולם לסרט דוקו שישודר בשבת הבאה בקשת 12" זה כבר שיא הצביעות. רוצה להגזים עם החתונה של עצמך? הכי לגיטימי - תפציצי - אבל גם לעשות חתונה סודית וגם לשדר אותה?

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו כבר ראית?

מעניין אם הרול-מודל שלה זו פנינה רוזנבלום שאת חתונתה הראשונה ב- 1992 עם משה חיים, העבירה בשידור חי לערוץ 2 דאז, כיאה לטרנד סטרית (יעני, כזאת שמתחילה טרנדים. והיה מה להעביר. האירוע התקיים בגני התערוכה, אליו הגיע הזוג ברכב מוסטנג, שם חיכו להם 1200 מוזמנים (לא אינטימי), תזמורת כנרים, מופע לייזר וזיקוקים, ודודו דותן ז"ל, שהונחת במסוק ישר לטקס החתונה. למה? כי אפשר. זכורה גם שמלת הקצפת הצהובה, שהייתה גרנדיוזית לפחות כמו האירוע.

אז נכון, החתונה של אנה ואייל הייתה קטנה ומצומצמת, באמצע השבוע בצהריים (פלא שלא הגיעו המוני אורחים?), אבל זה דווקא עשה לנו חשק להיזכר בחתונות הכי מוגזמות של סלבס ארצנו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנינה מפריעה למושיק עפיה להופיע בחתונתה השלישית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי ומדיניות השמיים הסגורים

לפני שתי בנות וחוב שמן למס הכנסה, התחתנה בר רפאלי עם עדי עזרא, אי שם בשנת 2015. החתונה של גברת עזרא, עשתה המון באזז תקשורתי, ולא רק בגלל שהיא הייתה של בר רפאלי. החתונה האקסקלוסיבית שהתקיימה במלון "יערות הכרמל" הייתה מוקפת באבטחה מוגזמת, כל כך מוגזמת, שברבור אסרה על האורחים להכניס פלאפונים, והצליחה לסגור את השטח האווירי שמעל המלון לערב שלם! חברת הצילום שתיעדה את החתונה ביקשה לסגור את השטח שבו יחוגו בלון תצפית, שני מטוסים פרטיים וחמישה כלי טייס זעירים, ככל הנראה רחפני צילום. תראו לי עוד סלב בארץ שיצליח לעשות דבר כזה, או יותר נדיר, תראו לי עוד סלב שבכלל יבקש לעשות דבר כזה.

עוד באותו נושא

רק שתדעי: זו הסיבה שיש ספר של 60 עמודים בחזייה שלך

לכתבה המלאה

הברנינג מן של יהודה לוי ושלומית מלכה

אין ספק שזו הייתה חתונה השנה של 2017. כמה דיברו עליה, כמה חיכינו לה. הזוג הפוטוגני הזה הרים הפקת ענק פוטוגנית לא פחות, בלב המדבר, כזו שלא מביישת את המידברן. הזוג סגר מתחם אירועים במדבר ליומיים, והפך אותו לפסטיבל שלם של אהבה וחופש (או בקיצור, מותר לבוא בשרוואל). יותר מ-200 איש הפכו שטח מדברי שומם לכפר שכלל מתחם לינה לכ-150 האורחים שנשארו לישון (כולל עמדת טעינה לסמארטפון ופיג'מה לכל אורח!), רחבת ריקודים מרכזית, אזורי צ'יל אאוט ורחבת אפטר פארטי. באופן כללי, אירוע שנחשב "אירוע קונספט" הוא כבר ווג'ראס. על אחת כמה וכמה שמדובר בהקמה של מתחם שלם מאפס. אבל לפעמים חלומות מתגשמים, בעיקר אם אתם יהודה ושלומית.

בדרך לשיוויון אין ברירה - עוצרים בברצלונה

אנה אהרונוב יכולה ללמוד דבר או שניים מאסי עזר, שהפך את החתונה שלו לסרט. רק שהוא לא עשה את זה בחור בצפון, אלא בברצלונה, כמו מלך. אסי עזר נישא ב-2016 לבן זוגו אלברט אסקולה אחרי 4 שנים יחד, וכיאה לבן זוגו, החליט לעשות זאת בסגנון ספרדי. אז אמנם הטקס עצמו היה יחסית מצומצם, אבל כיוון שנערך בספרד, הזוג המאושר היה צריך להטיס את כל המוזמנים לספרד. לאסי עזר בטח יש עוד כמה בסטיות חוץ מרותם סלע, כי הוא שריין מלון שיועד כולו לאורחי האירוע. ולאלה שהלוגיסטיקה סופר מעניינת אותן: כן, הם שברו שתי כוסות.

ערב טוב אבו דאבי!!!

אנחנו לא התכוונו להיכנס לה לכיס, אבל מה לעשות, אנחנו כבר כאן. בן זקן התחתנה במאי 2018 עם שוקי ביטון, ושפכה לא מעט כסף על האירוע. החל מהמלון בו התחתנה - האינטרקונטיננטל, שעלה 100 אלף ש"ח, לא כולל ליל הכלולות שהעבירו בסוויטה הנשיאותית שעלה 14 אלף ש"ח. החתונה של עדן ושוקי כללה עיצוב מפואר, הופעות של משה פרץ וצפריר יפרח, שלוש שמלות של המעצבת ברטה (כ-18 אלף לשמלה), בניית מסלול חופה, אוכל בחסות השף אסף גרניט (כ-300 אלף), בר אלכוהול איכותי (כ-100 אלף), מזנון קינוחים של שף-קונדיטור (40 אלף) ועוגת חתונה מפוארת (20 אלף). תוסיפו לזה עלויות הפקה, אבטחה, הסעות, עיצוב, תאורה, הגברה, נגנים, רקדניות, הופעות חיות, דיג'יי, איפור, שיער… אה, והחליפה של החתן. בחישוב מהיר, החתונה של בן זקן הגיע למעל למעל ל-1,300,000 ש"ח. חלפו הרבה מים בנהר מאז האוברול ב"30 שקל".

ציון ברוך והגיור

החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף הייתה מוגזמת במיוחד, ולא רק בגלל ההופעות החיות של אייל גולן, שלומי שבת, מוש בן ארי ופאר טסי, שאם היה צריך לשלם עליהן מחיר מלא, כנראה שהיה נזקק למשכנתא נוספת. יאנה, הכלה כאמור, הייתה צריכה לעבור תהליך גיור של חודשים ארוכים, רק כדי שיוכלו להינשא כדת וכדין. אני לא יודעת לכמה מכן יצא לעבור תהליך גיור, אבל יכול להיות שאם זה לא היה ציון ברוך, זה לא היה שווה את זה. המתח היה בשיאו כשרק חודש לפני החתונה קיבלה יאנה את האישור הסופי. אבל לפחות לא היית צריכה לוותר על חתיכה מהז**.

לא מפתיע שהם נראים משועממים

היש שילוב מוצלח יותר מכדורגלן ודוגמנית? מסתבר שכן, דוגמנית וכדורגלן בינלאומי, כנראה. האירוע של סימנוביץ עם בן זוגה הכדורגלן סרג'י רוברטו היה עמוס בכדורגלנים ואורחים מחו"ל, אז כנראה שהיה צריך להתאמץ כדי להרשים אותם. כל החתונה, מלבד קבלת הפנים שהייתה יותר רומנטית ועדינה, הייתה בקונספט של ג'ונגל, אבל כזה שהיה ממוקם בלב שדרת מותגים אירופאית (???). עד לאיזו רמה הגיעה ההשקעה בעיצוב? סידורי הפרחים הוצבו בתוך כדים שנצבעו באופן מיוחד וכללו סחלבים, אנטוריום, עלי בננה וציפור גן עדן. חלק מהריהוט נעטף בקש כדי שיתאים לאווירה. היו עצים בהכנה אישית שהורכבו מחיתוכי עץ וברזל בגווני ורוד בהיר, נתלו בגובה 2.5 מטרים. עוד אלמנטים עיצוביים היו קירות תלת ממדיים ודו צדדים, כל קיר באורך 4 מטרים, אותם יצרה אמנית בעבודת צביעה והדפסה מיוחדת עם פרינטים של תוכים, פרחים ועלים. מוגזם? עוד לא שמעתן שכדור פורח, שנשא את ראשי התיבות של שמותיהם של בני הזוג, הוצב על רפסודה באגם שבמתחם האירועים, יעני טיול בספארי.

חתונה ללא לחות של מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר אסף זמיר חתונה אילת. צילום מסך
רק אילת? התקצמנת/צילום מסך

מי שקצת עוקב אחרי מאיה ורטהיימר (בעיקר באינסטגרם) יודע שהיא נוהגת לפקוד את החוף של מוש באילת מספר פעמים בשנה. האם אהבתה לעיר הדרומית נטולת הלחות ורוויית הערסים היא סיבה להתחתן שם? מסתבר שכן. באביב 2017 נישאה נכדתו של המיליארדר סטף ורטהיימר לאסף זמיר (ההוא מהבחירות, כל הבחירות שהיו לאחרונה) בחוף הדקל באילת, וכיאה לבת מעמד האצולה, כל אורחי החתונה הוטסו ובילו סופ"ש שלם בווגאס הישראלית על חשבון הזוג (למרות שיש לנו השערה מי שילם על התענוג). אם זה לא מספיק, מיותר לציין שהחתונה כללה שלל בסטיז דוגמניות כמו לירן כוהנר, שביט ויזל, שלומית מלכה, אגם רוטברג, רותם סלע ועוד, ועוד…

שמחנו לעזור

מכירות את זה שאתם מוזמנים לחתונה באי פרטי ביוון, אבל אתם האורחים צריכים לשלם על הוצאות הטיסה והמלון, אחרת אתם לא יכולים לבוא? לא מכירות? זהו בדיוק היה נוהל החתונה של עמליה דואק, שנישאה לאיש העסקים משה גליקסמן בשנה שעברה. התענוג, שכלל שני לילות וטיסה עלה לאורחיה של עמליה 1,800 ש"ח לראש (3,600 אם אתם באים בזוג). ואם כל זה לא נשמע לכן מוגזם, ההזמנה לחתונה כללה גם את פרטי חשבון בנק אליו האורחים היו צריכים להעביר את הכסף. ואני די בטוחה שהזוג לא ויתרו על הצ'קים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully