הישרדות VIP 6 באפריל 2019. צילום מסך
צילום מסך

מתגעגעים לג'ובאני: באיזו תוכנית ריאליטי נראה אותו שוב?

17.7.2019 / 23:30

אם פעם אימהות היו רוצות שהילד היקר שלהן יהיה רופא, עורך דין, או לפחות רואה חשבון, כיום "כוכב ראליטי" ו"אושיית אינסטגרם" הפכו להיות מקצועות לגיטימיים לגמרי, אך כאלה שיש לתחזק בעוד ריאיליטי, לפעמים אפילו לפני שעוברת הטראומה. מה יהיה הריאליטי הבא שלהם?

אם פעם אימהות היו חולמות שהילדים שלהן יהיו רופאים, טייסים או עורכי דין כיום התווסף לרשימת החלומות שלהן מקצוע נוסף: כוכבי ריאליטי. בעבר, להיות כוכב ריאליטי היה מקצוע שנשא איתו בושה ואילו בימים אלו, להיות כוכב ריאליטי זאת עבודה לגיטימית לכל דבר, יש לציין עבודה קשה שדורשת תחזוקה בכל רגע נתון. אנדי וורהול טבע את הביטוי "חמש עשרה דקות של תהילה" מה שאומר תהילה קצרה וחולפת של אדם בעולם התרבות והבידור, דבר שבדרך כלל קורה לרוב המתמודדים והמתמודדות בתוכניות הריאליטי. יש כאלו שמצליחים לשרוד יותר מ-15 דקות בודדות, אפילו הרבה יותר. לדוגמא ליהיא גרינר. היא השתתפה באח הגדול בשנת 2010 וכיום, כעבור 9 שנים, היא עדיין עובדת בלהיות כוכבת ריאליטי שללא ספק מצטיינת במקצוע הזה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשנים האחרונות נראה שרוב המפורסמים בישראל הם שילוב של יוצאי תוכניות ריאליטי או דוגמניות ואושיות אינסטגרם שהבינו את המשמעות של הריאליטי ולקחו אותו כמה צעדים קדימה. כוכבי ריאליטי שמצליחים למנף את הצלחתם אחרי השתתפות בתוכניות יכולים להשתכר כל חודש בעשרות אלפי שקלים ועם סוכן טוב גם להגיע למאות אלפים מקמפיינים, תוכניות טלוויזיה ופרסומות. בנוסף, לא נשכח את המתנות - ככל שיש לכוכב הריאליטי יותר עוקבים ואייטמים ברחבי הרשת הוא יקבל מתנות בשווי אלפי שקלים שאותם יפרסם באינסטגרם תמורת תשלום.

לקחנו כמה דוגמאות לכוכבי ריאליטי מקומיים משלנו, אלו שהכי מפורסמים על מסך הטלוויזיה והאייפון לשנת 2019. החפצנו אותם, קצת ירדנו עליהם ובעיקר, תהינו באיזה ריאליטי נראה אותם בעתיד הלא רחוק:

נלמד אותו לעשות סלפי ויהיה בסדר

גיל: 46

סטטוס: נשוי+2

מבנה גוף: רזה

שיער: אוזבקי מלא

מתאמן: לפעמים

ריאליטי נוכחי: הישרדות VIP

ריאליטי עתידי: האח הגדול VIP

אחרי שראינו אותו בגולדסטאר, זוג מנצח וכיום בהישרדות VIP זה די מדהים שג'ובאני רוסו, שלא ממש יודע לדבר עברית או אנגלית מצליח לעשות הרבה תוכניות ריאליטי שדורשות אינטראקציה עם לא מעט אנשים. מה שגורם לו לשרוד בעולם הריאליטי זו העובדה שהוא חמוד - כמו גור כלבים שבא לך ללטף גם אם הוא עושה דברים מטופשים ואת לא לגמרי מבינה מה הוא אומר או על מה הוא מדבר. איכשהו הצ'ארם של רוסו מצליח להאפיל על העובדה שהוא קצת סתום. בשנים האחרונות מאז שעזב את עולם הכדורגל טיפח רוסו קריירה של כוכב ריאליטי קום איל פו. המעבר האוטומטי הבא של רוסו בעולם הריאליטי יהיה לאח הגדול VIP. ראינו בהישרדות שהוא טוב עם בני אדם, הוא חברותי וסה"כ משעשע. אז למה לא לשלוח אותו לכלא היוקרה? מה רע בעוד מליון?

טום אביב

גיל: 31

סטטוס: זורם

מבנה גוף: שרירי חטוב

שיער: רוסי שעבר הבהרות

מתאמן: כן

ריאליטי נוכחי: המנצח של מאסטר שף 2016

ריאליטי עתידי: גולדסטאר

השף טום אביב ללא ספק דמות ריאליטי שאוהבת את עולם הבידור. גילינו אותו בשנת 2016 בעונה השישית של הריאליטי מאסטר שף שבה זכה במקום הראשון. הוא מינף את הזכייה שלו ופתח כמה מסעדות מצליחות. כשנכנס לעולם הבידור שמענו על רומן מהיר ומתוקשר עם הדוגמנית עדן פינס, לאחר מכן היה דיבור שהיה לו איזה דיבור עם אופירה אסייג ובכלל, נראה שהוא מתחזק לא מעט קשרים עם אנשים מעולם הבידור שפוקדים את המסעדות שלו, מצטלמים שם, מעלים לאינסטגרם ויוצרים עבורו פרסום לא רע בכלל. בתור ספורטאי חובב הכי הגיוני שנראה אותו בעתיד בריאליטי הכדורגל גולדסטאר. יהיה מעניין לראות אותו יוצא מאזור הנוחות שלו ובעיקר לצפות בו בוכה על כמה החיים שלו היו קשים בתור ילד לבן מצפון תל אביב שעשה גמילה מסמים יקרים.

עוד בוואלה!

אז מה יש לבר רפאלי בבטן?

לכתבה המלאה

אייל ברקובר

אייל ברקובר. ניר פקין
עם חולצה הוא מרגיש לנו ערום/ניר פקין

גיל: 28

סטטוס: רווק

מבנה גוף: שרירי

שיער: טרימינלי

מתאמן: ברור

ריאליטי נוכחי: הישרדות V.I.P

ריאליטי עתידי: PornHub

כוכב הריאליטי הישראלי שמתעקש לאמץ לעצמו מבטא ספרדי שנשמע יותר כמו כוויה בלשון שירת בצבא ביחידת דובדבן. עם סיום השירות נסע לדרום אמריקה שם התפרסם כשחקן, דוגמן ומגיש תוכנית טלוויזיה. בשנה האחרונה השתתף בהישרדות VIP שבה ראינו אדם נרקיסיסט שמאוד אוהב את עצמו, או ליתר דיוק, מתחרמן. לפי הצפייה בו בהישרדות נראה שברקובר סבור שהוא התגלמות השלמות ואולי זה מה שגרם לו להיות מודח באמצע העונה. האופי שלו לא הותיר בנו יותר מידי רצון לגלות אותו, מה שכן, יש לו אחלה גוף. אי לכך ובהתאם לזאת נרצה לראותו גם בעירום מלא. בואו נשלח אותו ללוס אנג'לס או ברלין לכמה אודישנים בחברות הפקה של סרטים פורנוגרפיים. פה אנחנו לא יודעים מה הוא יעשה, אבל שם מובטחת לו קריירה משגשגת.

לירן לוי

לירן ושירי. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
הריצות משתלמות/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

גיל: 43

סטטוס: נשוי

מבנה גוף: רזה

שיער: ללא

מתאמן: כן

ריאליטי נוכחי: חתונה ממבט ראשון

ריאליטי עתידי: הישרדות

לירן מחתונה ללא ספק יצור משונה. הוא הגיע לחתונה ממבט ראשון בצורה רצינית לחלוטין. אני מאמין שרוב האנשים שמחליטים להיכנס לתוכנית עושים זאת מתוך מקום של חוויה ופחות ממקום רציני של חתונה, והם כן לוקחים בחשבון את האופציה שהניסוי הזה ייכשל. לא במקרה של לירן, שהגיע נחוש וערוך להתחתן ולחיות לנצח עם מישהי שאף פעם לא פגש. כשלירן ושירי נפגשו, שירי התנהגה כאילו היא לכודה בצ'רנוביל וזה היה נראה שזה פשוט לא יקרה. עם הזמן איכשהו זה קרה, ואחרי שעבר כאלו קשיים עם שירי אפשר לדמיין אותו ללא ספק עובר את הישרדות. בגשם, ברעב, מתחת למים ומתחת לאדמה. קטן עליו.

ג'וזי זירה

גיל: 32

סטטוס: רווק

מבנה גוף: רזה חטוב

שיער: שטני

מתאמן: מאד

ריאליטי נוכחי: הישרדות VIP

ריאליטי עתידי: חתונה ממבט ראשון
,
הכרנו את ג'וזי לראשונה במרוץ למיליון ובהמשך בהישרדות VIP. מאז סיפק לא מעט כותרות כמו שמועות על רומן סלאש ידידות לא מחייבת עם עינת ארליך, מערכת יחסים נוספת שהחזיקה מעמד חודש עם בחורה בשם עדי מזרחי, ראינו אותו בכל מיני השקות של ג'ינסים, ראינו אותם בים, ביבשה בכל מיני מקומות שיוצאי ריאליטי הולכים אליהם כמו מסיבות ימי הולדת של עוד פליטי ריאליטי ועוד. בגלל שיש לו אופי של ילד קטן ולא מפותח, כזה רק אישה תצליח להוציא ממנו משהו טוב, היינו רוצים לראות אותו בחתונה ממבט ראשון. אפילו שהוא קצת דוש, או לפחות יש לו תדמית כזאת, כן אפשר לדמיין אותו כג'נטלמן. אולי פורמט כמו חתונה יוציא ממנו את המיטב.

אלון עייני

גיל: 36

סטטוס: פרוד דיסקרטי

מבנה גוף: רזה

שיער: מעורב שחור ולבן

מתאמן: משתדל

ריאליטי נוכחי: חתונה ממבט ראשון

ריאליטי עתידי: המתחזים עם חיים אתגר

איש העסקים מראש פינה הציג לנו בצורה הטובה ביותר איך גבר מתעלל נראה. במבט ראשון הגבר השרמנטי נישא לדקלה דאיטי שבתחילה הציגו פוטנציאל זוגיות לא רע. במבט שני, לא היה ברור אם אנחנו צופים בסיפורה של שפחה או בחתונה ממבט ראשון. אלון היה גבר מתעלל ודקלה הייתה אישה מוכה. כלל לא אתפלא אם אנשי ההפקה ייעצו לדקלה לקום וללכת כי זה הגיע למצב שכבר היה קשה לצפות בחרא הזה. מאז חתונה ממבט ראשון, פתח אלון בית קפה בתל אביב. אם לשפוט לפי העבר, מסתמן שהריאליטי העתידי בהשתתפותו יהיה 'המתחזים' עם חיים אתגר: שם נגלה שהוא יוצא עם מגוון בחורות שונות ומגוונות עם כסף, ובוגד בכולן. גם כשיתפסו אותו לעיני המצלמות הוא בטח יצעק ויאשים את דקלה.

שקד קוממי

גיל: 27

סטטוס: רווק

מבנה גוף: רזה

שיער: שחור, עבה מטופח בוויטמינים לעיצוב וחיזוק סיב השערה

מתאמן: לפעמים

ריאליטי נוכחי: הישרדות VIP

ריאליטי עתידי: הכוכב הבא לאירוויזיון

הזמר והאיש בעל אלף השיניים שקד קוממי עם הלהיטים המפורסמים "בלי שקל בכיסים" ו-"יום בלי עבודה" התפרסם בעיקר בתוכנית הריאליטי הישרדות VIP שבה התקדם יפה בשלבי המשחק. בהתחלה היה בשקד משהו מנוכר וגולמי אך ככל שהמשכנו לצפות בו גילינו בחור חמוד עם חיוך ממזרי שנתקע בנו ובצורה משונה, קצת גרם לנו לחבב אותו. יהיה נחמד לראות את שקד על במת הכוכב הבא שאולי תשלח אותו לאירוויזיון. השאלה היא האם האגו שלו יאפשר לו ללכת לכוכב הבא? ימים יגידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully