מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. AP
AP

למצוא את הנסיך: 10 טעויות שאת כנראה עושה בלי לשים לב

בשיתוף OkCupid

11.11.2019 / 8:10

את כבר רשומה לאוקיי קיופיד, ואפילו יצאת לכמה דייטים. חלקם הלכו טוב, וחלקם קצת פחות, אבל עדיין לא מצאת את האחד. הנה כמה טעויות שאולי את עושה בלי לשים לב

זו כבר מזמן לא בושה להכיר בני זוג פוטנציאלים אונליין. למען האמת, בעידן הזה אנחנו די בטוחות שזו הדרך היחידה לעשות את זה, אלא אם את כן מוכנה לתת צ'אנס לשידוך הזה של סבתא שלך (עם בן הדוד מדרגה שניה). נראה כי בעוד זמן לא רב כמעט כל הזוגות יוכלו לספר לנכדים שלהם איך סבתא וסבא הכירו באוקיי קיופיד, ולהראות להם את תמונת הפרופיל מפעם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל בשביל להגיע לסיפורים לנכדים יש עוד דרך לא קצרה, שמתחילה במציאת בן הזוג המתאים. כדי לעשות את זה, כדאי להימנע מכמה שיותר טעויות שכולנו עושות באפליקציות ואתרי הכרויות, לפעמים אפילו בלי לדעת שאנחנו עושות אותן. אם תוכלו לצמצם את אותן הטעויות, הדרך למציאת זוגיות תהיה קלה יותר, מהירה יותר ומהנה הרבה יותר.

טעות 1: לפרסם תמונה לא טובה
הפרופיל שלכם הוא כמו כרטיס ביקור לעולם הדייטים, ובראשו - התמונות שאתן שמות שם. אין מה לעשות, תרצו או לא, התמונה משאירה את הרושם הראשוני הכי חזק, והיא זאת שתגרום לבן הזוג הפוטנציאלי להמשיך ולהתעניין בך או לברוח במהרה. לכן, כאשר אנחנו בוחרות את התמונות שאנחנו מצרפות לשאר האינפורמציה, חשוב לבחור אותן בקפידה ועם מחשבה, ולא פשוט לשים את התמונות הראשונות שאנחנו מוצאות על הפלאפון. תמונה שמייצגת אותנו ומחמיאה, אבל גם עושה זאת בצורה נאמנה למציאות. מסתבכת בבחירת התמונות? קבלי כמה טיפים שיכולים לעזור לך לעזור זאת בקלות

טעות 2: לשקר בפרופיל
או תוך כדי שיחה עם אדם שפנה אליכן. הרי, מה הטעם? גם אם בהתחלה השקר שלכן ימשוך אליו הרבה פניות ומתעניינים, בסופו של דבר הוא לא יחזיק מים, וכל העסק יתפוצץ לכן בפרצוף. ממש כמו לשים תמונה שלכן מימי התיכון ואז להופיע לדייט כשאתן נושקות ל-40. בסופו של דבר, אתן רוצות מישהו שיאהב אתכן כמו שאתן, ואיך הוא יכול לעשות את זה אם הוא לא יודע מי אתן באמת? חוץ מזה, זאת מדינה קטנה. כולם פה מכירים את כולם, ויכול להיות שזה שאת משקרת לו עכשיו עשה מילואים עם מישהו שהיה איתר בתואר, וישר יפריך את כל השקרים, ראי הוזהרת!

טעות 3: לרפרף על פרופילים
אנשים ישבו, השקיעו וכתבו אינפורמציה על בפרופיל שלהם, תעשו טובה ותקראו אותו. זה יכול לחסוך לכן כל כך הרבה זמן ועוגמת נפש בחיים האמיתיים. אם אתן פוסלות מישהו על סמך הגיל שלו או הגובה, תעשו טובה ואל תפנו מראש לכאלה לא מתאימים. אם לבחור יש רקע דתי ואתן אפילו לא שומרות מסורת - אולי כדאי להימנע הפעם (כן, גם אם הוא ממש חתיך ומקסים). בדיקה יסודית יותר של הפרופיל אולי לוקחת קצת יותר זמן מלהציץ בתמונות, אבל זה שווה זהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מזמן לא יצאת לדייט מוצלח? זה מה שאת צריכה לעשות עכשיו

בשיתוף OkCupid

טעות 4: חיפוש מצומצם מדי
מאוד קל לפסול אנשים על דברים קטנים, אבל אם אתן רוצות למצוא זוגיות, סביר להניח שחיפוש רחב יותר יניב לכן יותר תוצאות מאשר סינון קפדני ומוגזם. נכון, יש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם, וכדאי לפסול אותם עוד לפני שאנחנו בכלל פונות לבחור, אבל אולי כדאי לעשות רגע חושבים עם עצמינו ולהבין מתי זה באמת חשוב לסנן ומתי אנחנו סתם קטנוניות. ככל שנגדיל את טווח האנשים שאנחנו מוכנות ליצור איתם קשר, כך נגלה יותר ויותר אנשים חדשים שיכולים להיות בני זוג בפוטנציה. גם אדם שבמבט ראשון לא היה נראה כמו אהבת חייכן, יכול להתגלות כ"אחד" תוך כדי הדייט. גם אם הנטייה שלכן היא לא לצאת עם אנשים עם זקן או כאלה שגרים בפתח-תקווה, תנו לזה סיכוי, אתם עשויות להפתיע את עצמכן.

טעות 5: לא מחפשות במקומות הנכונים
לא כל האתרים והאפליקציות שמציעות שירותי הכרויות הם אותו דבר. כשאתן ניגשות לפתוח פרופיל באתר או אפליקציה מסויימים, חשוב מאוד להבין מה הם מציעים, איזה סוג של שירות, והאם הוא תואם את הציפיות שלך. כך למשל, אם את מחפשת קשר משמעותי ועמוק, יהיה זה מיותר לחפש באתרים או אפליקציות שמציעים בעיקר חיבור בין אנשים למטרות סטוצים או סקס מזדמן. אם את היית רוצה שיתייחסו אליך יותר ברצינות, כדאי לא לפנות לאפליקציות שרוב הפעילות בהן היא להחליק ימינה ושמאלה בין תמונות של אלפי נשים וגברים. מצאי את הפלטפורמה שעונה לך על הצרכים והמטרות ששמת לעצמך.

טעות 6: הודעה ראשונה על אוטומט
מכירות את זה שאתן מקבלות הודעה מבחור "תשמעי אני אף פעם לא מתחיל עם בנות בפייסבוק אבל…" ואז מגלות שעוד שתיים מהחברות שלכן קיבלו את אותה הודעה ב"העתק הדבק"? אל תהיו הבחור הזה. במקום לכתוב הודעה גנרית של הצגה עצמית ושפשוט לשלוח אותה אוטומטית לכל בחור שאתן רוצות לפנות אליו, קחו שניה ותעשו את זה כמו שצריך. תעברו על הפרופיל שלו, תנסו למצוא משהו מעניין לדבר עליו או תחום שיש לכם במשותף, ושלבו אותו בהודעה הראשונה. תתפלאו לראות אך זה שובר את הקרח. הרבה אנשים יכולים לזהות הודעות גנריות, וזה פשוט מעיד על חוסר אכפתיות, בדיוק כזה שאתן לא הייתן רוצות להרגיש מהצד השני.

טעות 7: להיות סטוקרית
זה טיפ טוב גם לחיים, אבל קורה יותר בעולם הדייטים אונליין. אם הבחור מתעלם, או עונה בהתחלה ואז נעלם - הניחי לו לנפשו. מעבר לעובדה שהוא לא שווה את ההתייחסות אם הוא פשוט נעלם, הוא כנראה פשוט לא בעניין שלך, עם כל הצער שבדבר. גם אם הוא נראה לך הבחור האולטימטיבי, שאתם הכי מתאימים והילדים שלכם יצאו מושלמים, אם הוא לא מגיב, פשוט תרדי מזה. לא יעזור לרדוף אחריו - את לא היית נהנית לקבל יחס זהה מבחור שאין לך שום רצון להמשיך להיות איתו באיזשהו סוג של תקשורת.

טעות 8: לפתח ציפיות גבוהות מדי
בייחוד ברגעים קצת יותר קשים קל לנו לפתח ציפיות גבוהות מדי מהר מדי. לראות פרופיל של מישהו ועל סמך זה להחליט שזה "האחד". כשאנחנו באות עם ציפיות גבוהות מדי, אנחנו עלולות להתאכזב בקלות, ויותר מזה - להיות נלהבות מדי ולהבריח את הבחור עוד לפני שהגענו להיכרות פנים אל פנים. בואו נהיה ריאליות, אין באמת בני אדם מושלמים, והתאמה היא עניין מורכב שלוקח זמן לזהות את הפוטנציאל שלו, ואז עוד יותר זמן לבנות אותו. נסו לזכור את זה כדי למתן את ההתלהבות.

טעות 9: התמהמהות מיותרת
נסו להגיע לעניין מהר ככל האפשר (בגבול הטעם הטוב, כן?). אחרי כמה התכתבויות - אם באפליקציה או הווצאפ, נסו להגיע לשיחה טלפונית. אחרי שיחה שלא חייבת להיות ארוכה במיוחד, אם הבנתן שאתן רוצות להיפגש עם הבחור - הגיע הזמן ליזום דייט. אין טעם למרוח את ההתכתבויות למשך שבועות וחודשים עד הפגישה, בעיקר כי זה עלול להיות פשוט בזבוז זמן ואנרגיות על בחור שבכלל לא שווה את ההתעסקות. לא משנה מה התכתבתם - פגישה פנים אל פנים תמיד טורפת את כל הקלפים, ולכן כדאי להגיע אליה כמה שיותר מהר. חוץ מזה, לוקח זמן למצוא זוגיות, וכדי לעשות זאת צריך לפגוש כמה שיותר בחורים, ואת זה אתן לא תוכלו לעשות אם תישארו בשלב ההתכתבויות במשך זמן ממושך.

טעות 10: לשקר לגבי הכוונות שלך
אם אתן מעוניינות בקשר רציני ואתן משקרות למישהו שאתן רק רוצות משהו קז'ואלי, סביר להניח שזה כל מה שזה יהיה. אם הבחור לא מחפש כרגע משהו רציני, אין טעם לבזבז את הזמן בלנסות ולשכנע או "לתקן אותו". הרי הכוונות האמיתיות שלכן יתגלו בסוף, והסיכוי שלכן להמיר פרפר לחתול בית הוא לא גדול במיוחד. כדאי לשים את הדברים על השולחן, ולמנוע בזבוז של זמן מיותר על אנשים שלא באמת מחפשים את אותן הדברים שאתן רוצות.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully