הוא לא בעניין. ShutterStock
ShutterStock

להיפגש או לא להיפגש? כך תדעי אם הוא בכלל בקטע שלך

בשיתוף OkCupid

13.11.2019 / 7:19

לצאת לדייט זו השקעה - להתלבש, להירגע, להתגלח - בעולם אידאלי לא תרצי לעשות את כל זה בשביל גבר שיבזבז לך את הזמן. כך תדעי אם הוא בעניין שלך כבר בשלב השיחות

זה לא סוד שאפליקציות שמיועדות להיכרויות, עם כל היתרונות שבהן, טומנות בחובן אנשים שלא שווה לבזבז את הזמן שלך עליהם (וזה בלשון ממש עדינה). נורא קל לזהות אם המראה שלהם לא תואם את הטעם שלך, ויחסית לא בעייתי להבין אם לך ולבחור יש את אותם תחומי עניין משותפים, אבל אחרי שכבר דיברתם, לוודא שהוא באמת בקטע שלך ולא סתם מעביר את הזמן זה קצת יותר מסובך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

איך תוכלי לדעת אם בצד השני מתכתב איתך מישהו שבאמת מעוניין בך, או סתם איזה מישהו שאת לא באמת עושה לו את זה, אבל אם יש אופציה לסקס הוא בהחלט ינצל אותה? כך תוכלי לדעת שהוא באמת בקטע שלך, ושלא נדלקת על מישהו שממשיך לדבר איתך רק מתוך נימוס.

הוא יוזם שיחות
אם הוא בקטע שלך, הוא ייזום שיחות, בין אם באפליקציה, בווצאפ או טלפוניות (תלוי באיזה שלב אתם). הוא לא יחכה בכל פעם שאת תזמי, למרות שזה יהיה לו מאוד נחמד אם תעשי את זה. הוא לא יגרום לך לתהות במשך ימים האם לסמס לו או לא, ומתי בדיוק הזמן הנכון, כי הוא פשוט יעשה את זה בעצמו. מספיק לספר לעצמך תירוצים או לבלוע את שלו - לא היה לו זמן, יום ארוך בעבודה, בדיוק חברים הגיעו… אם הוא באמת בקטע שלך - הוא ימצא את הזמן להתקשר ולקבוע. אם הוא לא הציע לך לצאת עדיין, הוא לא מחכה לסימן ממך או לוודא שאת באמת רוצה, הוא כנראה פשוט לא בקטע שלך.

הוא יוזם תוכניות מחוץ לבית
גבר שבאמת מעוניין בך ירצה לבלות איתך מחוץ לבית ולמיטה. לכן הוא ידאג ליזום מפגשים בחוץ, וסביר שהוא זה שיציע ויתכנן את הדייט הראשון - במקום ציבורי כמו בר או מסעדה. אם הוא באמת מעוניין להכיר אותך, ולא סתם לבוא אליך לדירה כדי לסמן עלייך וי, הוא גם ידאג שהתוכניות לא יהיו באמצע הלילה, אלא בשעה סבירה, את יודעת, שעה של דייטים ולא של סטוצים. גם אם הוא רוצה ללכת לקיר טיפוס ואת פחות בקטע, תמיד תוכלי לשנות (או לבטל מפאת חוסר התאמה), אבל לפחות תדעי שהוא בעניין שלך.

הוא לא בעניין. ShutterStock
אם הוא עושה כזה פרצוף, למשל, זה רמז/ShutterStock

הוא מתנהג בצורה עקבית
בחור שבאמת מעוניין בך יתמיד בחיזורים או בניסיונות להיפגש איתך, אלא אם תתני לו "לא" ברור (ויש גם כאלה שגם זה לא מספיק להם, אבל זה כבר סיפור אחר). אם הוא לא באמת מתעניין בך, סביר להניח שאחרי היסוס קל מצידך או אי התאמה של לוחות הזמנים הוא פשוט יעבור הלאה לבחורה הבאה. זה אומר שאין לו אינטרס להשקיע ומבחינתך סיבה מספקת לעבור הלאה. אם הוא אשכרה ירצה "להשיג" אותך, הוא יהיה מוכן לעשות מאמץ יותר רציני מאשר לשלוח לך "ערה?".

כשאתם מדברים את יכולה להיות עצמך
בין אם זה בהודעות ובין אם זה בשיחת טלפון, כשאת מדברת עם בחור שבאמת מעוניין בך, את לא מרגישה שאת צריכה להסוות את האופי האמיתי שלך, להתאמץ, או לסלף את העובדות. את מרגישה שהוא יכול להכיל את מי שאת באמת, ולקבל את זה. אם הוא לא באמת בעניין שלך, יכול להיות שתרגישי שאת צריכה להיות טובה יותר, מגניבה יותר, זורמת יותר, או להמציא תחביבים שמעולם לא היו לך, כי תקבלי ממנו ווייבים ששופטים אותך, או פשוט חוסר התעניינות כשאת מדברת בכנות על עצמך.

הוא זוכר על מה דיברתם
הוא מקשיב לך, הוא זוכר מה אמרת, והוא ידאג להעלות את זה בשיחות הבאות. קל מאוד להרגיש את זה: אם את מדברת על עצמך, הוא לא ייתן לזה לחלוף על פניו. בחור שבאמת רוצה משהו רציני כנראה יגיב על מה שאת אומרת, ישאל עוד שאלות, ואפילו יעלה את הנושא שוב בשיחה אחרת. למשל, אם סיפרת לו שיש לך כלב, הוא יציע לך אותי להיפגש בפארק כדי שתוכלי להביא אותו איתך, וכנראה שאפילו יזכור את השם שלו. מיותר לציין שאם הוא לא באמת מעוניין בך, אז לא יעניין אותו הכלב, והוא כנראה גם לא יזכור שאמרת שיש לך שלוש ידיים.

הוא לא בעניין. ShutterStock
אפשר לדעת כבר בשיחת הטלפון אם שווה לבזבז עליו את הזמן/ShutterStock

הוא נפתח בפניך
אם הוא רציני לגבי הכוונות שלו כלפייך, הוא לא רק יתעניין במה שיש לך להגיד, אלא גם ישמח לשתף אותך בעולם שלו. הוא ירצה להיפתח בפנייך ולספר לך דברים אישיים, בלי שתצטרכי ללחוץ או לשחק "20 שאלות". אם עדיין לא נפגשתם והשיחה מתרחשת כרגע רק אונליין, אולי אלו לא יהיו הפרטים הכי אינטימיים, אבל הוא בהחלט יספר על עצמו מעבר לפרטים היבשים של "בן כמה" ו"איפה עובד". אלא ידבר איתך על חלומותיו לעתיד, יספר לך משהו אינטימי מהעבר, או אולי יספר אנקדוטה על חבר או בן משפחה שלו. וכן - בשביל בחור זה נקרא להיפתח. ממש להיפתח.

זה פשוט ברור שהוא רוצה
לא נעים לומר, אבל גברים הרבה פחות מורכבים מנשים בקטע הזה. הם לא יושבים בחבורות ומנתחים כל פסיק בהודעה ששלחת להם. אם הם בעניין - הם יראו את זה, ואם לא - את כנראה פשוט לא תשמעי מהם. אין יותר מדי סאבטקסט, אין יותר מדי רמיזות, ואין טעם לחפור עליו עם החברות. מה שאת רואה זה מה שאת מקבלת. מה שאומר שאם יש ספק - אז אין ספק. אם את לא בטוחה שהוא בקטע שלך, אז כנראה שזה נכון - הוא לא בקטע שלך. נכון, אנחנו שונים אחד מהשני, ויש בחורים פחות ברורים, או יותר ביישנים מאחרים, וגם אז - הם ימצאו את הדרך שלהם להראות שהם כן בעניין. אם את מוצאת את עצמך מתייסרת במחשבה: "בא לו עלי או שהוא לא בקטע שלי?" יותר משבוע, התשובה היא - לא. הוא לא בקטע והגיע הזמן לעבור לבחור הבא. אל דאגה, אפליקציה כמו OkCupid מלאה בבחורים שמחפשים קשר משמעותי, ולא באו לשחק.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully