עדן פינס, שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי. GettyImages
GettyImages

שתו חלב בלי לקנות פרה: נשים שעושות "את זה" כמו שצריך

18.11.2019 / 8:46

לגברים מותר לעשות מה שהם רוצים ונשים מקבלות ביקורת על התנהגות מינית דומה? אם גם אתן עדיין מרגישות את הפער בגישה, הגעתן למקום שבו מפרגנים לנשים שעושות מה שבא להן - רשימת הבוסיות והאקסים החתיכים שלהן

אין תלונה נפוצה יותר מזו של אישה שמתבכיינת על כך שכשגברים יוצאים או שוכבים עם הרבה נשים הם "גברים" ולעומתם נשים שעושות את אותו הדבר אמורות להתבייש בעצמן, לנעול את עצמן בחדר חשוך ולא לצאת ממנו אף פעם אלא אם זה כדי לבקש סליחה. בלבוש צנוע, כמובן. שמענו את זה כל כך הרבה פעמים, שנאלצנו להסיק שכנראה שזה עדיין נכון - ונחשו מה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

החלטנו שהגיע הזמן להרים לנשים שגומעות חלב מבלי לקנות את הפרות, ולשמחתנו יש לא מעט כאלה - נשים שוות שמצליחות להוציא את המקסימום מהרווקות, לבלות ובעיקר לתחזק רשימת אקסים שגורמת לנו להזיז ריר. כי כשאת אישה מצליחה, יפה ומלאת ביטחון עצמי, את לא צריכה להיסגר על גבר אחד ויחיד, או גבר בכלל. לא צריכה אבל בהחלט יכולה לרצות, וכמה שבא לך - תודה לאל שיש הרבה נשים שעושות את זה כמו שצריך ונותנות דוגמה אישית, ולנו יש רק דבר אחד להגיד על זה: תמשיכו ככה! ותתמסדו רק כשתמצאו מישהו ממש ממש שווה. או אל תתמסדו, ותמשיכו להוציא לנו את העיניים:

עדן פינס
זה מרגיש כאילו פינס כאן כבר עשור, אבל האמת היא שהיא קפצה ראש לביצה לפני פחות משנתיים. את כל עניין הדייטינג עם סלבס היא התחילה כשיצאה עם טום אביב, אבל כנראה שכל הפחמימות במסעדה שלו לא עשו לה את זה, אז היא יצאה עם עומרי בן נתן רגע אחרי שהוא נפרד מקסניה טרנטול, בין לבין נקשרה רומנטית לעומר אדם והיום היא מתחזקת זוגיות מיוחצנת עם דור רפאלי. אם זה יחזיק מעמד או שעדן תחליט שגם דור-דור קטן עליה, לא ממש משנה לנו. אנחנו רק יושבות ומחכות לראות מי יהיה הפוטוגני הבא ברשימת הכל כך מפוארת שלה.

ניבר מדר
כשאת דוגמנית בינלאומית שחייה על קו ישראל - מילאנו - ניו יורק זה בושה לאנושות אם אין לך לפחות גבר אחד בכל שדה שעומד עם שלט WELCOME BACK ומתחנן לגרור לך את המזוודות. אבל ניבר סולידית. יחסית. זה התחיל במייקל לואיס איתו היא הייתה במשך שנתיים. אחר כך כנראה נמאס לה קצת מהחיבה שלו לבקבוקים אז היא תחזקה מערכת יחסים בינלאומית עם דוגמן צרפתי בשם בריאן ויוס. אחריו היא כנראה התגעגעה קצת לגברים הישראלים, אז היא קפצה לראש פירמידת הדייטינג וקטפה את גפן ברקאי, כי אין כמו עוד דוגמן שייראה טוב באינסטגרם ואולי יעשה איתך קמפיין משותף. אבל כמו שכולנו יודעים, עם יופי לא הולכים למכולת, או למועדון נחשב בניו יורק, אז את גפן החליף ריצ'י עקיבא, איש חיי לילה מקושר מניו יורק שמחזיק את ריהאנה וליאונרדו דיקפריו בחיוג המהיר. עכשיו היא רווקה, וכולנו מתות לראות מי יהיה הכיבוש הבא.

עוד בוואלה!

המדד: למה דניאל גרינברג ממשיכה להפסיד לרוסלנה רודינה

לכתבה המלאה

מורן אטיאס
זאת לא חוכמה להחליף גברים בקצב של תיקים כשאת מתחילה את הקריירה שלך באיטליה ואז מעבירה אותה היישר לאל -איי, ובין לבין חוזרת לארץ לאיזה מיני קמפיין. כמו את העבודה שלה, אטיאס אוהבת את הגברים שלה עם ניחוח דיוטי פרי, רצוי מהטרמינל הקטן של המטוסים הפרטיים, ומורן היא נוסע מתמיד - את מסע הדייטינג הנוצץ שלה היא התחילה עם השף אביב משה והדוגמן/איש עסקים שי כהנא, אבל אז היא הבינה שהרבה יותר כיף עם גברים כמו המיליארדר האיטלקי לאפו אלקן, שבבעלות המשפחה שלו נמצאת בין היתר חברת פיאט, או המיליארדר הארגנטינאי אלן פאנה. לאחרונה היא נקשרה לאיש חיי לילה ישראלי, אבל אתם יודעים איך זה - יש כל כך הרבה גברים שווים וכל כך מעט מורן, אז למה לה להתפשר?

טל טלמון
טלמון אוהבת לאהוב, וכנראה שעד היום היו לה כל כך הרבה אפשרויות שהיא לא הצליחה לבחור. היא היתה נשואה פעמיים, פעם אחת ליוני אביטל (אחיה של מילי אביטל) ופעם נוספת לשי כהנא (תירגעו, זה לא קרה באותו הזמן שבו מורן אטיאס אכלה איתו ארוחת בוקר במסעדה שבבעלותו) ובין לבין היא יצאה עם גיל דסיאנו ביטון. ממש בחודשים האחרונים טלמון התאהבה בשוער לשעבר ויוצא האח הגדול VIP לירן שטראובר וזה נראה רציני. אנחנו לגמרי מחזיקות לו אצבעות, אבל בואו, זה כנראה לא יעזור.

הישראליות כמובן לא המציאו כלום - כוכבות הוליוודיות למדו מזמן שכשאת אישה שווה אז גברים הם משהו שצריך לעשות לו כמה נסיעות מבחן לפני שמתחייבים.

טיילור סוויפט
טיילור סוויפט מחזיקה רשימת אקסים שכוללת את (קחו אוויר) הזמר ארי סטיילס, השחקן ג'ייק ג'ילינהול, קונור קנדי (הנכד של ג'ון קנדי), הדי-ג'יי קלווין האריס והשחקן טום הידלסון. היום היא במערכת יחסים עם השחקן המאוד מאוד חתיך ג'ו אלווין, וכל הוליווד מנשנשת את השאריות שלה.

מיילי סיירוס
לא רחוק בעקבותיה תמצאו את סיירוס, שאולי היתה נשואה במשך כמעט עשור לליאם המסוורת, אבל מדביקה את הפער במהירות. מאז הפרידה מליאם היא הספיקה לנהל מערכת יחסים פוטוגנית עם קייטלין קרטר (סוג של איט גירל הוליוודית) והיום היא כבר התקדמה לעבר הזמר קודי סימפסון. אבל אם אתם חושבים שהעובדה שהיא היתה עם המסוורת בערך מגיל 18 הופכת אותה לילדה קטנה ומפוחדת, אז אתם טועים. סיירוס יצאה עם ניק ג'ונאס כשהיתה בת 13 (!), ובמהלך פרידה מתוקשרת מליאם בשנת 2014 היא נקשרה גם לשחקן ג'רד לטו, למפיק העל מייק- וויל- מייד - איט (כן, זה השם שלו, היא כנראה קראה לו מייק), לפטריק שוורצנגר (הבן של) ואפילו לדוגמנית סטלה מקסוול. תודו שאתן מקנאות.

ג'ניפר לופז
המלכה האם של כל הנשים החזקות והמצליחות והאישה שאמרה לא פעם שהיא אוהבת את הגברים שלה יפים וצעירים היא ג'ניפר לופז, שהיתה נשואה לרקדן כריס ג'אד, לזמר מארק אנתוני ולעוד מישהו פחות מוכר אבל בהחלט היספאני וחתיך. בין לבין היא יצאה עם פי דידי, בן אפלק (שגם הציע לה נישואים) ורקדן הרקע שלה קספר סמארט. היום היא מתחזקת זוגיות עם שחקן הבייסבול לשעבר והחתיך בהווה אלכס רודריגז, ומקבלת ממנו מתנות כמו מכוניות ויהלומים. לגמרי יש מה ללמוד מג'ני מהבלוק.

ניבר מדר מתכוננת לצילומי קמפיין - צפו

מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully