אריאנה גרנדה עם פיט דיוידסון וסבתא שלה. splash
splash

גם אם הוא מכוער ועני: ככה כל גבר יכול להשיג כל אישה

8.12.2019 / 9:19

מחקר גילה שכשמראים לנשים גבר שנתפס על ידן כשייך לאישה אחרת, הן ירצו אותו יותר. הרבה יותר. אולי זה מה שמאפשר לפיט דיוידסון לעבור מאריאנה גרנדה לקייט בקינסייל ולקנח בקאיה גרבר? כי הסבר אחר פשוט אין לנו

לעולם לא נדע באמת מה נשים רוצות. גברים מנסים לפענח את העניין הזה כבר אלפי שנים, ונשים, בגלל שהן נשים, מבינות שאין שום סיבה לטרוח ולנסות להבין. אבל לפעמים יש משהו אחד שקורץ לכולן - שמלה שחורה קטנה, פילטר מוצלח באינסטגרם, טוסט אבוקדו, או, אם את אישה בהוליווד - פיט דווידסון, מסתבר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

פיט מי?! ובכן, מסתבר שמדובר באחד הרווקים הלוהטים ביותר בהוליווד - גבר שהיה מאורס לאריאנה גרנדה ואפילו זכה להיכלל בשיר המפורסם שלה "Thank you, next", אחריה עבר לקייט בקינסייל היפיפייה, שעל פי מקורות קצת עקבה אחריו במסיבת הגולדן גלובס שהתקיימה בינואר האחרון ולא רצתה לדבר עם אף אחד אחר עד שפיט הגיע. מקייט הוא עבר אל השחקנית מרגרט קוואלי, הבת של אנדי מקדואל ושחקנית מצליחה ויפיפייה. היום, אחרי שהרומן עם קוואלי לא הלך, דווידסון יוצא עם לא אחרת מאשר דוגמנית העל קאיה גרבר, הבת של סינדרי קרופורד.

עם קאיה גרבר

עכשיו, הכל בסדר, יש המון גברים עם חיבה לנשים יפות ומצליחות שמחליפים דוגמניות ושחקניות בהתאם לרייטינג שלהן, העניין הוא שהגברים האלו בדרך כלל אוחזים באחד משני דברים: מראה מדהים או המון, המון כסף. ופיט, איך לומר, לא ממש.

נכון, הוא עובד בSNL והוא קומיקאי מצליח, אבל ההון של הגבר החיוור והשדוף הזה, שחושב שללבוש טרנינג לאירוע זה מכובד, לא ממש לא מתקרב לזה של אריאנה, או להון המשפחתי של גרבר (שאבא שלה הוא השותף של ג'ורג' קלוני ויחד הם מכרו את חברת הטקילה שלהם במיליארד דולר), ומבחינת מראה, ובכן, אמ... המצב לא משהו. בלשון המעטה.

"אוקיי" יגידו המתחכמים - "הוא בטח ממשפחה מוצלחת!" לא ממש - אבא של פיט היה כבאי שנספה באסון התאומים, ואמא שלו גידלה אותו לבדה, כך שיש שם גם שריטות והמון עצב, מה ש(לטענתו) עושה אותו קומיקאי מוצלח אבל גם ציני ונוטה לדיכאונות. כזה שמדי פעם נכנס להתקף דיכאון ורושם פוסטים מלחיצים עם נטיות אובדניות באינסטגרם או מוחק את החשבון שלו לחלוטין. לא בדיוק גבר מהחלומות.

אבל למרות זאת (אולי בגלל???) פיט וההיסטוריה הרומנטית שלו הפכו לאגדה. הוא הפאנץ' ליין של כל קומיקאי וקרן האור של כל הגברים המכוערים והלא מוצלחים. הוא בעצמו מספר שגברים עוצרים אותו ברחוב, טופחים לו על הכתף ואומרים לו שהוא נותן להם תקווה, כי אם הוא יכול...

עוד בוואלה!

אויש, תנוחו: למה פינקי והמוח התחילו להימאס עלינו

לכתבה המלאה

עם קייט בקינסייל

אז מה בעצם הסוד של פיט? או של עוד גברים כמו איתי תורג'מן, קותי סבג, ציון ברוך ואחרים שממש לא נראים כמו אסף גורן או און רפאלי ולא יכולים לבזבז כמו, ובכן, "אנשי עסקים" עם חיבה לדוגמניות?

מן הסתם חוש הומור עוזר - כמות המחקרים שנעשו בנושא היא עצומה - גברים מצחיקים מצליחים יותר עם נשים, בטח בטווח הארוך. וגם ביטחון עצמי, שכנראה יש לו, וגם מחקר שנעשה באוניברסיטת אוקלהומה יכול להסביר את אפקט פיט: נשים מעדיפות גברים תפוסים, או כאלו שכבר "נבחנו" על ידי נשים אחרות.

המחקר, שהציג לנשים תמונות של גבר "חלומות", שאל אותן מה הסיכוי שהיו רוצות להיכנס איתו למערכת יחסים. לחצי מהנשים נאמר שהוא רווק שמחפש זוגיות, ולחצי השני נאמר שהגבר כבר נמצא במערכת יחסים. להפתעת החוקרים בעוד 59% מהנשים אמרו שהיו רוצות את הגבר הפנוי, 90% אמרו שהן מעוניינות בגבר התפוס!

זה נשמע רע, אבל מדובר בשיטת סינון - נשים מניחות שמישהו שכבר נמצא (או היה) במערכת יחסים הוא גבר שאישה אחרת כבר בחנה ואישרה, והן סומכות עליה. כך שזה לא ממש "אישה לאישה זאב" - אלא יותר "אני פשוט סומכת עלייך, אחותי". ממש כמו שנעדיף לקנות מוצר שיש עליו ביקורות חיוביות או לעמוד בתור למסעדה מפוצצת מאשר להתיישב במסעדה ריקה, כך גם נשים מעדיפות גבר שכבר נבדק ואושר על ידי אישה אחרת, נשים הן פשוט עצלניות, מסתבר.

עם אריאנה גרנדה

גם הסטטוס של האישה כנראה משפיע על הראייה שלנו את האקס שלה - לאמור, אם האישה הכל כך יפה/מוצלחת/בררנית הייתה איתו, כנראה שהוא יותר שווה ממה שהוא נראה.

לסיכום, כל מה שגבר צריך לעשות כדי להתקדם בשרשרת המזון הנשית הוא פשוט לתפוס אישה אחת טובה, שתיתן לו חותמת אישור - אחריה זה כבר הופך לקל יותר, ממש כמו לקבל עבודה ראשונה שתיתן לך את הניסיון להתקבל לעבודת חלומותיך. ואחרי שכבר היו לך שתיים או שלוש מערכות יחסים, אתה תצטרך להדוף אותן או לחלק מספרים לפני דייט, כי כולן ירצו להבין על מה כל הרעש. רק כדאי שמאחורי חותמות האישור יהיה גם אדם נחמד שאפשר לנהל איתו שיחה.

ומה זה אומר לגבי נשים? שיש סיכוי שאחרייך הוא ימצא מישהי שווה יותר, אבל אנחנו נשים ומעדיפות לא להאמין בזה. אז בואו נחליט להאמין שיש לנו כוח קסום ומיוחד שיכול לגרום לכל גבר להפוך לפרינס צ'ארמינג נחשק.

חוץ מלגבר שכבר איתנו. אפילו הכוחות שלנו לא יכולים להתגבר על זה.

ברור שהוא מרוצה. למה לא

למה כפות ידיים קטנות אצל גברים כל כך מפריעות לנו

מי זה מה זה - טרן אוף/עריכה: ניר חן, אריזה גרפית: אביחי ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully