אילוסטרציה של כפות רגליים של זוג במיטה. ShutterStock
ShutterStock

איך לספק אותה? הדברים הקטנים שאנחנו רוצות מגבר במיטה

5.12.2019 / 9:18

נכון, גם אנחנו כאן כדי להגיע לנקודת הסיום, אתם לא טועים. אבל זה לא אומר שצריך להיכנס למיטה ולהתחיל ישר מהתכל'ס - יש עוד כמה דברים שאנחנו רוצות שתעשו לנו, והם לא מסובכים, וגם לא פחות חשובים

אולי מספיק עם כל ההסתבכויות והדיבורים על האינסטלציה הנשית? כל הסיפור הזה של "לענג אישה" הוא הרבה יותר פשוט ממה שרבים חושבים. נכון, אין לנו צינור שפשוט אפשר לשפשף אותו ורוב הסיכויים שזה יגמר ב"האפי אנד", אבל למרות מה שאנחנו רגילים לשמוע, גם ההנאות שלנו במיטה ניתנות לביצוע בקלות, ולא, זה לא תמיד קשור ישירות למציאת הדגדגן. כאילו, גם, אבל לא רק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש עוד קשת שלמה של העדפות ועינוגים שאפשר לתת לנו במיטה, בנוסף לתכל'ס, שגם מסייעות לנו לגמור וגם אם לא - אם מסתכלים על סקס כעל חוויה שלמה, ולא רק על "פין נכנס לפות", אפשר להבין שיש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לספר נשים, מבלי לבצע פירוטכניקה ופעלולים. מדובר בדברים הקטנים, והחשובים לא פחות (ואפילו יותר).

תדאגו לקונדומים
באמת שיש לנו כל כך הרבה מטלות לפני סקס, החל מלוודא שנגמר המחזור לגמרי ועל למריטה אובססיבית של שערות מאיברים שאנחנו לא בטוחות מה השם שלהם (איך קוראים לבית שחי של הברך?). אז רק תדאגו שיהיו קונדומים, לא מסובך. וגם אינטרס משותף, כך שאין לכם מה להפסיד, מלבד הכסף על חבילת קונדומים (שהוא כלום לעומת כסף לטיטולים ומטרנה). ואגב, אם כבר מדברים על קונדומים - אל תשאלו אם צריך, פשוט תניחו שכן (אלא אם דובר וסוכם אחרת). אין דבר פחות מגרה מגבר שעומד עם הזין בחוץ ומחכה ש"נסכים לו" לעשות את זה בלי קונדום. אנחנו נלך הביתה, נשבעות.

תיהנו מלגרום לנו הנאה
יש קטע כזה לבחורים, אתם אוהבים לראות אותנו נהנות לרדת לכם, אפילו אם זו הנאה מזוייפת. אתם רוצים לראות אותנו עושות את זה בתאווה, כאילו זה לפחות בוריטו עם כל התוספות, ואנחנו בדיוק בצ'יט מיל באמצע דיאטת כאסח. אז בדיוק כמו שאתם אוהבים לראות אותנו נהנות מלענג אתכם - ככה גם אנחנו אוהבות לראות אתכם שמחים ומלאי תשוקה כשאתם יורדים לנו. זו לא עוד מטלה שצריך לסמן עליה וי - מין אוראלי עושים באהבה או לא עושים בכלל.

עוד בוואלה!

מצחיק או מיזוגן? קנה לארוסתו בגד ים שימנע מגברים להתחיל איתה

לכתבה המלאה

מיטה נקיה
כמה פשוט - ככה קריטי. כמה שזה דוחה ומייבש להיכנס למיטה מלוכלכת, שאת לא באמת יודעת מה עבר עליה, מי הייתה בה לפנייך, או באיזה עשור הוחלפו המצעים האלה בפעם האחרונה. אין דבר בסיסי מזה. ועוד דבר שכדאי לדעת: לא רק שמיטה מלוכלכת מורידה לנו בטירוף, אלא שמיטה נקיה היא הכי טרן און שיש. זה מרגיש כמו דף גדול, ריק ולבן, שרק מחכה שהגוף שלנו יצייר עליו את כל הסקס שאנחנו הולכים לעשות. אני קוראת ליצירה "משגל בשעות בין ערביים". נוזלי גוף על קנבס.

תורידו גרביים
אני בחיים לא אבין אם זו עצלנות או שאתם אולי חושבים שזה מדליק אותנו, אבל בואו נגיד את זה אחת ולתמיד - גרביים בזמן הסקס זה לא טוב. הלוק הכמעט עירום הזה לא מחמיא אפילו למייקל לואיס, ואם היינו רוצות לשכב עם דוד שיכור בן 60 לא היינו כאן. אנחנו יודעות שזו טעות תמימה שנובעת מכך שלכם אין שום בעיה אם נישאר עם כל פריט לבוש שאנחנו רוצות, כל עוד לא חסמנו את הכניסה, אבל תעשו טובה, גברים - תורידו את הפאקינג גרביים. לא ביקשנו שתגרמו לנו להשפריץ תוך כדי אורגזמה על נדנדת סקס. רק לכבד את המעמד ולהוריד את הגרביים. די פשוט.

תורידו אקסטרים
אנחנו יודעות שרבים מכם, הגברים, למדתם את כל מה שאתם יודעים מצפיה ממושכת בפורנו, ואתם באים עם ציפיות של סירק דה סוליי מאיתנו, הפרטנריות שלכם לסקס. אז ככה, בואו תנסו להישאר בגבול הטעם הטוב, ולא להרים לנו את הרגל לשפגאט. זו לא יכולת שיש לרוב הנשים. זה גם לא סבבה להפוך ולסובב אותנו, לנסות לתקוע את הזין שלכם בתחת שלנו תוך כדי שאתם קוראים לנו "זונה מטונפת". אל תדאגו, מי שכן יכולה (ורוצה!) תדאג כבר לבצע פעלולים בעצמה.

אנחנו גם רוצות לגמור
לא ברור מתי זה נהיה הגיוני, ויותר מדי סדרות וסיטקומים תומכים בדעה הזאת לשווא, אבל יש גברים שחושבים שזה ממש סבבה שהם גמרו ואנחנו לא. האורגזמה הגברית היא ממש לא הקיו לסיום הסקס. אתם נהיים עייפים אחרי שגמרתם? אין לכם כוח להמשיך? אין בעיה, תדאגו שאנחנו נגמור קודם, והכל יהיה בסדר. זה לא מדע טילים - אם תשאלו אותנו מה אנחנו אוהבות ותעשו את זה - סמכו עלינו שתצליחו להביא אותנו לאורגזמה.

פתחו ת'ראש
אם בא לנו להביא אביזר למיטה או לנסות משהו חדש - תזרמו. אם הבאנו צעצוע רוטט למיטה אנחנו ממש לא מתכוונות לפגוע לכם בגבריות. להיפך. אנחנו מחפשות פרטנר שאנחנו יכולות להיות מספיק בטוחות ונינוחות איתו כדי לנסות דברים חדשים שעושים לנו טוב. אם בא לנו לנסות תנוחה חדשה שבה אנחנו יותר בשליטה, תביעו בבקשה רצון לנסות אותה גם. הרגשת הביטחון, חוסר השיפוטיות, והיכולת לנסות דברים חדשים, היא משחררת, ותחושת שחרור הרבה יותר סקסית מקוביות בבטן.

ונוס אוהרה בודקת צעצועי מין

- venus ohara Confessions of a Sex Toy Tester

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully