נשים בבר. ShutterStock
ShutterStock

זו הסיבה שנשים מעדיפות שיתחילו איתן באפליקציה ולא בבר

בשיתוף OkCupid

4.12.2019 / 9:24

האם יצא לכם לתהות למה לפעמים כשאתם הולכים לבר נראה כאילו רוב הנשים המקושטות שם לא נגישות במיוחד? אז גם לזה יש סיבה. או יותר נכון, סיבות - הנה למה אנחנו מעדיפות לדבר באפליקציה

אם, למשל, אנחנו יושבות על בר עם חברה, אנחנו ממש לא מתלהבות כשגבר ניגש אילנו ומנסה לנהל שיחה - אבל אז, כבר במונית הביתה, אנחנו פותחות אוקיי קיופיד ומתחילות להחליק ימינה. למה? למה אנחנו לפעמים מעדיפות לנהל שיחה מאחורי מסך ולקבוע דייט כמה ימים קדימה מאשר לדבר פנים מול פנים עם גבר שמצאנו חן בעיניו בבר? ובכן, אנחנו נשים, אז יש המון סיבות, חלק הגיוניות וחלקן פחות:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אנחנו מרגישות פתוחות יותר
כשאת פותחת אפליקציית היכרויות את בד"כ מרגישה כמו בתוכנית "הרווקה" - עשרות גברים שרוצים לדבר איתנו, מחליקים ימינה כי התמונה שלנו מהממת ומתעניינים בנו. נכון, יש סיכוי שהם מדברים עם עוד נשים, אבל ביקום הפרטי שלנו זה לא משנה, כי מבחינתנו הם רוצים אותנו. וזה כיף, וממלא ביטחון ומחמיא. אז אנחנו בד"כ פתוחות יותר ונחמדות יותר, פשוט כי אנחנו נזכרות שוב כמה אנחנו מדהימות ונחשקות.

אישה בטלפון. ShutterStock
באפליקציה אנחנו מרגישות מוגנות/ShutterStock

אנחנו מרגישות בשליטה
העובדה שיש סביבנו "באזז" ולא מעט הודעות של "היי" ו"מה קורה" שמחכות לנו באינבוקס ממלאת אותנו ביטחון ומאפשרת לנו להרגיש בשליטה - אנחנו יכולות לסנן את מי שבא לנו בלי לפחד לפגוע ברגשותיו או לגרום לו להתעצבן (תתפלאו כמה גברים לא מקבלים יפה דחייה פנים אל פנים, גם אם היא מנומסת) ואנחנו יכולות לנווט את השיחה לאיזה כיוון שאנחנו רוצות. וכשאנחנו בשליטה, קל לנו יותר להיפתח וליהנות, וכן, גם לקבוע דייטים.

אנחנו מוגנות מפאדיחות
אנחנו אמנם רגילות שגברים מתחילים איתנו, אבל זה עדיין לא אומר שאנחנו מקצועניות. כשמישהו חדש מדבר איתנו זה יכול להלחיץ - אנחנו הופכות למודעות יותר למה שאנחנו אומרות או איך שאנחנו נראות, נלחצות אם נתקע לנו משהו בשיניים כי בדיוק אכלנו סלט עם עשבים ובאופן כללי הופכות להיות קצת יותר נוירוטיות ונוטות להפיל כוסות או למעוד בדרך לשירותים. הרבה יותר נוח להיות משעשעות, זורמות ומצחיקות מעבר למקלדת, כשיש רגע לקרוא מחדש את מה שכתבנו ולמחוק משפטים שעלולים להישמע לא טוב.

אנחנו לא מייבשות אף אחת
נכון שאנחנו משקיעות בלהיראות טוב לפני יציאה לבר - מתלבשות יפה, מסדרות את השיער, מתאפרות ומתבשמות. אבל האמת שאחד הדברים שהכי מתחשק לנו לעשות כשאנחנו יושבות על הבר עם חברה הוא פשוט לדבר עם החברה. נכון, זה מחמיא שגברים ניגשים, אבל להתחיל לנהל שיחה עם מישהו על חשבון הזמן שלנו יחד זה פשוט לא כיף, והכי גרוע - גורם לה להרגיש כמו גלגל שלישי כשהיא זו שיזמה את היציאה. אז תודה שניגשתם, אבל לפעמים אנחנו פשוט לא רוצות לייבש אף אחת, אפילו לא בשביל החיוך היפה שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אחרי החתונה נפגשים באפליקציה: צוקית שוב מחפשת זוגיות

בשיתוף OkCupid
נשים בבר. ShutterStock
אין סיבה מספיק טובה להרים את הראש מהטלפון/ShutterStock

אנחנו שומרות על האופציות פתוחות
ממש כמו שלא נהיה נחמדות במיוחד לגבר שניגש אלינו אחרי שכבר ראינו אותו מתחיל עם 2 או 3 נשים אחרות בבר, יש גברים שלא יגשו לאישה אחרי שראו אותה מפלרטטת עם גבר אחר. כך שאם ראינו מישהו אחד שמצא חן בעיננו מעבר לבר, ומישהו אחר ייגש אלינו - יש סיכוי שנבטל אותו בנחמדות רק כי שמנו עין על מישהו אחר. כן, גם אם הוא היה חמוד וגם אם במקום ובזמן אחר דווקא היינו נותנות לו טלפון. אנחנו פשוט לא רוצות לפעמים להרוס לעצמנו את הסיכויים עם מישהו אחר. באפליקציות יש לנו אפשרות להחליק ימינה על כמה גברים שבא לנו ולנהל כמה שיחות במקביל מבלי שזה יפגע בסיכויים שלנו, שזה תמיד נוח.

יותר נוח לנו
אנחנו לא ממש יודעות איך להגיד את זה, אבל אנחנו של הבית זה ממש לא אנחנו של העבודה או של הבר. לא נעים להודות, אבל רוב הפעמים מאחורי התמונה המחויכת עם התאורה המחמיאה, השמלה הפרחונית והחיוך המושלם יושבת מישהי בטרנינג של האקס כשהשיער שלה אסוף לגולגול שנראה כמו חיית שדה קטנה והיא מנשנשת דוריטוס חמוץ מתוק ולא טורחת לנקות את הפירורים שנפלו לה לתוך החזייה. זה אולי לא כל כך סקסי, אבל זה בהחלט נוח. ואתם יודעים מה קורה כשנוח לנו? אנחנו נחמדות יותר, כך שיש יותר סיכוי שמשהו יקרה.

החברות שלנו תורמות
אם אנחנו לא מחליקות עם טרנינג מול הטלווזיה, אנחנו כנראה עם חברות, ואנחנו מחליקות יחד. אז נכון, יש סיכוי שנצחק על זה שרואים יותר שרירי בטן מפרצוף או נעיר על זה שהחלטת להצטלם כשמאחוריך יאכטה, אבל יש גם סיכוי שחברות שלנו יעודד אותנו להחליק על מישהו שלא היינו מתלהבות ממנו, פשוט כי הוא נראה לכן חמוד. והן גם יצעקו אלינו להיות נחמדות וזורמות יותר, ואפילו יכריחו אותנו לקבוע דייט.

צוקית אשכולי ממשיכה לחפש זוגיות

צוקית אשכולי סרטון קיופיד 1/עריכה: דפי מקל, גרפיקה: תומר פרלנדס
מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully