מייגן מרקל שעשועון. GettyImages
GettyImages

לא קללה: למה "גולדיגריות" צריכה להיחשב עבודה מועדפת

15.12.2019 / 7:38

למילה "גולדיגרית" יש קונוטציה שלילית. היא משמשת ככינוי גנאי והבעת זלזול בנשים שמחפשות (ומוצאות) גברים עשירים להתחתן איתם. אנחנו חושבות שהגיע הזמן להבין שזה לא רק לגיטימי, אלא אפילו פמיניסטי

נשים מתחלקות לשתיים - אלו שרואות את עצמן עובדות, מתפרנסות ומחזיקות בקריירה שמאפשרת לכלכל את הבית (עם או בלי עזרה של בן זוג) ואלו שרואות את עצמן עובדות בעיקר בבישול ובחירת סדינים רכים לשינה, כשמישהו אחר דואג לחשבון הבנק. אתם אולי חושבים שיש אופציה ג' בה לאישה בכלל לא אכפת ממה שקורה עם המשכנתא? אני אומרת שהגיע הזמן להפסיק להאמין באגדות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קודם כל, כולן רוצות ביטחון כלכלי, פשוט בשביל מישהי אחת מדובר בשני חדרים בפריפריה ובשביל אחרת מדובר בוילה עם בריכה, אבל בסופו של דבר כולן רוצות לישון בשקט מבלי להתעסק באיך לשלם את החוגים של הילדים. וחוץ מזה, שתדעו שלהיות גולדיגרית זו לא תמיד הבחירה הקלה. עובדה, אם זה היה פשוט, כולן היו עושות את זה ורבות על חניות לג'יפים. העובדה היא שעד היום אין בכיכר המדינה שום בעיית חניה. חושבות שלהיות גולדיגרית זה קל? בבקשה:

אמבר רוז, היתה חשפנית, יצאה עם קניה ווסט ועשתה ילד לוויז קאליפה

זו בחירה מקצועית לגיטימית
וזה מעצבן אתכם רק כי זה רווחי יותר. להיות טרופי-וויף זו עבודה קשה - את צריכה להיות מתוקתקת ומסודרת ולהבין שהמעמד מחייב אותך להיראות טוב 24/7 ולדאוג לבית נקי ומסודר. ממש לא לחכות לו עם טרנינג מחורר וריח של עמבה אחרי שהוא היה תקוע במשרד והרוויח מיליונים. שיער, איפור, ציפורניים ומריטות מכל מקום אפשרי, וגם דיאטות, ספורט ותחזוקה שוטפת ששורפת לך כל מני דברים בכל מני מקומות. זו לחלוטין עבודה, עובדה - יש דוגמניות שמתפרנסות מזה יפה. ומה עם לדאוג שהבית יהיה מסודר? שהעוזרת תבוא ותלמד לקפל את הגרביים שלו כמו שהוא אוהב, שהמבשלת תבשל ושהגנן או החשמלאי יבואו ברגע שצריך? מדובר באדמיניסטרציה שעוזרות אישיות מקבלות עליה שכר לא רע - אתם סתם מקנאים שיש רעיות שמקבלות על זה הרבה יותר.

יותר מזה - הן עובדות יותר קשה ממך
כשמתחתנים מאהבה השנים הראשונות עוברות בקלילות, אתן נהנים לקרוא אחד לשניה "בעלי" ו"אשתי" ולהזדיין ברחבי הבית הממושכן שלכם. אבל גולדיגריות צריכות, בהרבה מקרים, להתמודד עם גברים שלא עושים דברים כמו להקשיב להן, להכיל או להצחיק אותן. אתן יודעות כמה זה קשה לשכנע את הגבר העשיר שלך לצאת לדאבל דייט עם זוג שבו הגבר מרוויח רגיל אבל הוא אשכרה מעניין או משעשע? או לחילופין לסבול את כל החברים המשעממים שלו ולצפות בו משלם על השולחן? זה פאקינג קשה! הרבה יותר קשה מלהתחלק חצי חצי בחשבון בדייט חמישי!

זו נטייה מינית לכל דבר ועניין
גולדיגרית זו נטיה מינית בדיוק כמו כל משיכה אחרת. אחת לא נמשכת לנמוכים, השנייה לא נמשכת לשמנים, הטרן-אוף של רוב הנשים הוא קמצנים. אז הגולדיגרית נמשכת לעוצמה שמביא איתו הכסף. זה לא שונה מכל טרן-און אחר. למזלינו כבר כמה שנים לאישה יש זכות לבחור את מי היא מכניסה למיטה שלה, בין אם זה נשים, גברים, גברים שרוצים להיות נשים או נשים שהופכות להיות גברים, אז למה אסור להימשך לגברים שאוהבים מטוסים פרטיים או מלונות יוקרה בתאילנד? אם כבר הכל פלואידי, גם זה לייף-סטייל שצריך לכבד.

עוד בוואלה!

קיבלה אדום: השופטת שעבר זמנה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון"

לכתבה המלאה

בלאק צ'יינה, הייתה חשפנית, עכשיו יש לה ילד אחד מהאקס של קיילי ג'נר ואחד מרוב אחיה של קיילי. אובססיבית על קיילי מאץ'?

זה אקולוגי
כי בהרבה מקרים הן אוספות שאריות שלא רציתן, ומיחזור זה מאד חשוב. בזמן שכל הנשים הנאורות מחפשות גברים חכמים, חתיכים ועם חוש הומור, הגולדיגריות מחפשות כסף. כך שכשמישהי פוסלת מיליונר רק כי הוא קצת שעיר, קצת שמן או קצת מסריח, הגולדיגרית שולה אותו מהפח שאליו הוא נזרק, מנגבת ממנו את שאריות הלכלוך ועושה ממנו ארנק. אז קחו את החתיכים עם הקוביות והמצחיקים עם השיער, תשאירו להן את השאריות ואל תכעסו כשתראו אותן לידכן ברמזור, עושות חראקה עם מרצדס.

זו השבחת גזע
אם היקום היה מחלק לכולם שווה בשווה, כולנו היינו יפים, גבוהים ועשירים. אבל היקום לא עובד ככה, וכאן נכנסות לתמונה הגולדיגריות - הן אוספות אליהן את הגברים הלא מבוקשים, אלו שפעם, בתקופת האבן, היו נטרפים על ידי עדר גורי אריות רק כי הם לא מסוגלים לרוץ מהר, ועושות איתם ילדים היברידים יפים עם ירושות, כך שהן לא רק משביחות את הגזע, אלא גם מייצרות עבור כל הנשים האחרות ילדים יפים (יותר מאבא לפחות) ועשירים נוספים, שאפשר להתחתן איתם מבלי להתפשר על שום דבר. חברות, אתן תודו להן כשהבת שלכן תביא הביתה את אחד מבני הכלאיים היפים האלו והאמא הגולדיגרית שלו תשלם על החתונה.

הולי מדיסון - שפנפנת פלייבוי לשעבר, נשואה היטב בהווה

זה נאו פמיניזם
פמיניזם מדבר על הזכות של האישה לבחור במה שהיא רוצה, אז סליחה, אבל אין שום רע לבחור בגבר שירצה לתמוך בה? עד לפני כמה שנים, כולן היו עקרות בית וגידלו ילדים, ואז הגיעו נשים שהחליטו שהן רוצות לעבוד ולפתח קריירה. סבבה, אנחנו הכי בעד קריירה, אבל אנחנו יותר בעד שאישה תעשה מה שבא לה, ואם בא לה קריירה בלגהץ כרטיס אשראי - זו זכותה המלאה.

גם כסף זו תכונה!
זה בדיוק כמו לדרוש גוף יפה. זה לא יותר שטחי, ולפחות הן לא צבועות. מכירות את הנשים שאומרות שהן מחפשות מישהו חמוד, מקסים ונחמד, ובעצם כל מה שהן רוצות זה סט של קוביות בבטן ושיער מהמם? אז הן הרוב. או המתנשאות שזורקות גברים רק כי הם כותבים "אני יגיע" במקום "אני אגיע"? למה תואר, חוש הומור, קוביות בבטן או שיער הם קריטיריון לגיטימי בזמן שהיכולת להזמין יאכטה לסופ"ש היא טאבו? לדרוש שהוא יחייה בבית נקי או יחליף סדינים פעם בשבוע זו בקשה לגיטימית, אבל לבקש שהסדינים יהיו מכותנה מצרית זה פויה? ישנתן פעם על כותנה מצרית שאתן יכולות להגיד דבר כזה בכלל? שתדעו שהרבה יותר קל לזייף אורגזמות על כותנה מצרית.

מייגן מרקל בהשקה. GettyImages
תודה שהזמנתם אותי להשקה! מחר מעלה את המוצר באינסטוש שלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully