נסרין קדרי בקיסריה. יואב איתיאל, מערכת וואלה
מערכת וואלה/יואב איתיאל

היפות והמשודרגות: 8 נשים שעשו קפיצת מדרגה בשנת 2019

אופיר סגרסקי

30.12.2019 / 9:24

נועה קירל והקדילק, נסרין קדרי והפנים החדשות, שולה זקן והלא-נווה-תרצה: כל השדרוגים המרשימים של הכוכבות הישראליות בשנה החולפת. מה מהם תאחלו לעצמכן לשנה האזרחית החדשה?

שולה זקן: שדרגה מנווה תרצה לוינגייט
קשה להתחרות בשדרוג של שולה זקן מכלא נווה תרצה למכון וינגייט ולוקיישן הצילומים של התכנית "גולסטאר" אליה הצטרפה זקן בעונתה הנוכחית. זקן ריצתה ב-2014 שישה חודשים בכלא בעקבות הרשעתה בעבירות שוחד והלבנת הון, חוויה שהיא נושאת בזכרונותיה גם על הסט המרווח. "הסוהרת אומרת 'פה רק על הנשימות שלך את מחליטה'", משתפת זקן בדמעות את חברותיה לנבחרת. "את תופסת את הפינה שלך, בוכה, חושבת 'איך הגעתי לפה' ולא מצליחה להירדם. וג'וקים בכל מקום - על התקרה, בחדר האוכל". יש שישוו אוכל של הפקות טלוויזיה למנות אסירים, אבל רק זקן באמת יודעת להעריך את המסגרת החדשה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

דניאל ואופירה: שדרגו באייל גולן
אז לא היינו בטוחות מי שדרגה ואם בכלל, אבל דניאל גרינברג הוסיפה לחייה אייל גולן, ואופירה איבדה אחד. מי משתיהן הרוויחה? המערכת חלוקה בדעתה.

ניקול ראידמן: שדרגה במזונות ואקי אבני
הרבה שינויים חיוביים עברו על ניקול ראידמן בשנה האחרונה מאז נפרדה מהמולטי מיליונר מיכאל צ'רנוי, במהלך שאנחנו קוראות לו "העיפה את הזקן ולקחה לו מלא כסף". ניהלה רומן דמיוני עם אקי אבני, ופיתחה קריירה מוזיקלית מסמרת שיער, סטוריז עם ישבני גברים מוצקים ושלל ראיונות שהבהירו כי גם בעשור הקרוב מתכוונת ראידמן להישאר בתודעה הישראלית בתפקיד עצמה. אפשר להעביר הרבה ביקורת על ההתמסכנויות של ראידמן והניסיון המגוחך שלה לרכב על גל ההעצמה הנשית, אבל הנה היא היום - עדיין מעוצבת היטב ועשירה כקורח, אך גם רווקה חופשיה שעושה מה בזין שלה וממשיכה לקטוף קמפיינים, כמו זה של אל-על. אז אחרי הכל, נראה שקרקס הדראג המהלך הזה עושה משהו נכון.

לוסי איוב: שדרגה מיוטיוב לאירוויזיון
אחרי שכבשה את לב הקונצנזוס הישראלי בהנחיית אירוויזיון 2019, נראה שאיוב יודעת לנווט היטב את דרכה על גל ההצלחה. בשונה מהמנחים המנוסים סביבה מנחת "כאן" בדיגיטל לא רק שהצליחה לא-להביך, אלא הפגינה נינוחות, קסם אישי וכריזמה במעמד בין-לאומי שמעולם לא התנסתה בו קודם. בסופה של שנה רוויות ראיונות, צילומי שער וסיקור הלוקים שלה, שזכו לתשומת לב מיוחדת מאז אירוע הפריצה, פורסם מוקדם יותר החודש כי לא יהיה יותר ה"כוכב הבא לאירוויזיון", כי התאגיד מנתק את הקשר שלו לתכנית. קדם גמר האירוויזיון 2021 יתקיים כתכנית של התאגיד בהנחיית לוסי איוב, העיתונאית והמגישה הצעירה שהחלה את דרכה בקטעי יוטיוב של ספוקן-וורד. הידיעה אמנם מבשרת את סיומה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", תכנית הריאליטי המצליחה בישראל, שרשמה לאחרונה שיא עונתי של 22.9% רייטינג שמתקרב למספרים של מהדורת חדשות 12. קשה להצטער על האובדן הזה, כשחושבים כמה כיף יהיה לראות את איוב על המסך, כשהיא כובשת עוד תחנה בדרך להפוך לגל גדות הבאה.

עוד בוואלה!

בוגד או קריפ? אלו האימוג'ים שעדיף להפסיק לשלוח

לכתבה המלאה

סתיו שפיר: שדרגה במפלגה
כולם מדברים על המשבר האקולוגי. לא ברור אם זו אסדת הגז, היעלמות הברוקולי מהמדפים, הנערה השוודית האקטיביסטית גרטה תורנברג או העובדה שפאקינג חם לנו בסוף דצמבר - אבל הרעיון הזה של שואה אקלימית עשה בשנה האחרונה קפיצת מדרגה משמעותית אל מרכז התודעה העולמית. אולי התזוזות הטקטוניות הללו, שבין הנושאים החמים על סדר היום, מסבירים מדוע העתיקה ח"כית סתיו שפיר את מקומה ממפלגת העבודה הסוציאל-דמוקרטית לתנועה הירוקה ה"סביבתית-חברתית", כהגדרתם. טוב, לא באמת צריך לנבור עמוק כדי למצוא סיבות לעזוב את מפלגת העבודה, שהסבה נזק עצום בבחירות האחרונות לגוש השמאל בסירובה לחבור למר"צ. תהא הסיבה אשר תהא, הצטרפותה של שפיר לתנועה הירוקה - שיוצגה בבחירות ה-22 תחת המחנה הדמוקרטי - מהווה עבורה עליית מדרגה משמעותית במדד הרלוונטיות, ומאפשרת לה להמשיך לעשות את השיט הרגיל, רק במקום טוב יותר.

שמחה גואטה: שדרגה מכלום להכל
מאז סיימה גואטה את כהונתה כ"זאת שנופלת כל הזמן" ב"הישרדות VIP", אין ספק שהדוגמנית למידות גדולות השתכללה פלאים. טוב, גם לקפוץ מ"ארבע חתונות" ל"הישרדות" זה שדרוג, אבל יש ויש. מאז נחלצה בעור שינייה מהבורות ומצולות הים, גואטה השיקה זוגיות לוהטת עם חתיך מן המניין ובתוך חצי שנה הכריזו השניים כי הם עוברים לגור יחד. אבל הזוגיות היא רק תוצר לוואי בתהליך הפיכתה של גואטה מסלב סוג ז' לזו שכל המדינה מדברת עליה, ומדלגת מראיון להשקה כשהיא מחזיקה נכון להיום ב-70.5 אלף עוקבים באינסטגרם, בו היא מתחזקת את התדמית החיובית אך בוטה, רגישה אך לוחמת ובאדי-פוזיטיבית שקיעקעה בחכמה על המסכים.

נסרין קדרי: שדרגה פרצוף
מותר לומר ב-2019 "שידרגה פרצוף"? לא בקטע של באדי שיימינג, בקטע של העצמה נשית - כי אנחנו לגמרי בעד לקחת את מה שנתן לך הטבע ולהעיף אותו לעזאזל. באדי פוזיטיב זה נחמד, ונעים שלגיטימי היום לאהוב בעצמנו את מה ששנאנו בעבר, אבל אם לא אוהבים - מחליפים. החיים קצרים, טיפול פסיכולוגי הוא איטי ובמצטבר גם יקר יותר מבוטוקס. אז נכון שקצת קשה עכשיו לבטא רגשות, אבל בינינו, איזה טוב כבר יצא מהרגשות האלה? נסרין קדרי יודעת שפוקר-פייס זו ה-דרך לשרוד את המירוץ הקפיטליסטי האכזרי בישראל של אוטוטו 2020, ואנחנו אומרות - אם כבר שנה חדשה, אז גם פנים חדשות. עבר מספיק זמן מאז המייקאובר של אוקטובר.

נועה קירל: שדרגה בקדילאק
שיהיה ברור: קירל רק משתדרגת. המהירות שבה הפכה מסתם ילדה עם אבא עשיר למוזמנת בטקס פרסי MTV, לא פחות ממעוררת פלצות, ומהווה ייצוג מפחיד לקלות שבה כל הדור שלה, ילדי Z ארורים, הולכים להשתלט על העולם ולזיין את אבא שלכם. השנה הגיע השדרוג שלה לרמה 10 במדרג השפלת דור ה-Y, כאשר הזמרת בת ה-18 רכשה לעצמה קדילאק. רישיון עדיין אין לה, אבל אולי בדיוק זה נועד להוות לה תמריץ להוציא אחד, ואולי יהיה לה גם נהג, מי יודע. מה שבטוח, שיעורי נהיגה זה די משעמם יחסית לתפעול העסק שלך ככוכבת פופ בין לאומית. למען הסר ספק, אין לנו שום דבר רע לומר על המתנה הזו שקירל קנתה לעצמה. היא כריזמטית יותר מביבי, נונשלאנטית יותר מחתול שמפיל חפצים ומתעלם, וסקסית יותר ממה שהיינו אי פעם. חוץ מזה, אם יש בת 18 שיכולה לשלם על מכונית כזאת מכספה ולשאת אותה בכבוד, הרי היא זו עם הפאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully