תקוה וירדן. מיכה לובטון,
מיכה לובטון

תקוה או ירדן? הקרב הרומנטי על ליאור דואק באח הגדול

5.1.2020 / 8:12

תקוה גדעון וליאור דואק התקרבו כבר מהרגע הראשון, ובעיני ירדן אדרי זה לא מוצא חן. היא מדברת על זה עם כולם, ואפילו מנסה להפריד בינהם - אבל האם ליאור בכלל רוצה רומנטיקה בבית האח?

זה מסובך. חייבים להתחיל בשתי המילים האלה כל סיפור אהבה או חיבה, לא משנה כמה אנשים מעורבים בו. במקרה הזה, שלושה. ליאור דואק היהלומן הלא פלצן, תקוה גדעון, האישה עם ההריון המזויף, ואחת ירדן אדרי שמנסה להפריד בינהם משום מה. האמת? זה לא בא לי טוב.

מערכת היחסים החמודה של ליאור ותקווה התחילה בתמימות. שניהם נכנסו לבית בשלישייה הראשונה, והדבר הראשון שהוא אמר לה כשירדה במדרגות היה "יואו את בהריון, איזה יפה את". קסום. בדיוק ככה גבר צריך להגיב למישהי שמוצאת חן בעיניו. והיא מצאה חן בעיניו, למרות שהיא בהריון, למרות שלא היה לו מושג אם היא נשואה או תפוסה, וגם אם היא הייתה פנויה, להיות עם מישהי שעומדת ללדת עוד שלושה חודשים ילד לגבר אחר, זה גם ככה לא בדיוק אידאלי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל מציאת חן זו מציאת חן. אי אפשר לשלוט בה, וזו הייתה תגובה ספונטנית - אלה המילים הראשונות שעלו לו בראש כשהוא ראה אותה. הוא הוקסם ממנה מהרגע הראשון, ושתי דקות אחר כך עזר לה לחלוץ את הנעליים. ואז נעל לה אותן בחזרה, ועזר לה עם המזוודה, ודרש כל רגע בשלומה, ומאותו הרגע הוא איתה בכל רגע שהוא יכול, עד לרמה שדיירי הבית כבר התחילו לדבר עליו מאחורי הגב.

מישל וירדן מתבכיינות לאסיף על ליאור שנדבק לתקוה

אבל לירדן יש "חולשה לתימנים" במילותיה, והיא, משום מה, החליטה להיכנס בינהם. לא מוצא חן בעיניה שליאור לא רואה אותה. היא כנראה לא רגילה שמישהו שהיא מעוניינת בו לא מגיב לנסיונות הפיתוי שלה. אז היא אגרסיבית - היא דורשת ממנו לשבת איתה, אומרת לו שהיא מקנאה, מדברת על זה עם אסיף, עם מישל, עם האח, וזוממת להרחיק את ירדן ממנו - היא אפילו "ארגנה" לה בחביבות אין קץ שעת שינה נוספת בצהריים בעזרתה של אמלי. לא בגלל משהו, פשוט כי תקוה בהריון, ואמלי יודעת כמה זה קשה להיות בהריון. ירדן סתם תמכה בזה כי שתיהן סתם פשוט טובות לב ברמות שלא יתוארו. אהה. כן.

תגידי, מה את אמיתית? לא הבנתי, זה שפפרצי צילום אותך יוצאת מהבית של בן אל תבורי באיזה לילה ובזכות זה את ידועה לא מספיק מביך? את צריכה גם לטעון בעלות על כל התימנים שנקלעים לסביבה שלך? נו, ברצינות. חוץ מזה, גם אם היא תצליח להפריד בינהם (מה שיותר הגיוני שיקרה באופן טבעי בגלל שתברר שתקוה לא בהריון) זה לא יעזור לה, כי ליאור פשוט לא בעניין שלה. הוא לא נמשך אליה, ועוד פחות מעוניין בקוקו המתוח מדי ובאינטלקט המזהיר שלה. נראה שנסיונות החיזור המגושמים שלה גורמים לו לחשק עז לשבת במקלחת, לבכות, ולגזור לעצמו את השערות כמו נאנסת בסרט אייטיז.

עוד בוואלה!

זה מה שהאקסית של יאיר נתניהו צריכה לעשות לפני האח הגדול

לכתבה המלאה

תקווה גדעון

יכול להיות שליאור נוטה לכיוון של נשים שהם טיפה פחות אגרסיביות, כאלה שנותנות לו לרדוף קצת, לעזור, ולהרגיש קצת גבר. ויכול להיות, מה שנראה לי יותר הגיוני, שליאור פשוט הרגיש בנוח עם תקוה ההריונית כי הוא ידע שלא סביר שיקרה בינהם משהו, וכי ככה הוא יכול להרגיש חופשי להתקרב אליה כבן אדם - דווקא כי הוא לא צריך לחשוש שזה יתפרש כמחווה רומנטית שתחייב אותו אחר כך. בתור אישה אני ממש יכולה להבין אנשים שמרגישים אי נוחות כשהם מרגישים ניצודים ומוחפצים כמו חיה ביער, חיה שרודפים אחריה למטרה אחת, מאד ספציפית. כל אישה מכירה את הרגעים הלא נעימים האלה שבהם היא צריכה לשים לב לשפת הגוף שלה כשהיא מבלה עם גבר, כדי שחס וחלילה לא יבין אותה לא נכון. בגלל זה לכולנו יש כל כך הרבה חברים הומואים.

ליאור הרשה לעצמו להיות מוקסם מתקוה דווקא בגלל שלא הייתה שם אופציה, ואולי ההריון שלה גם הפך אותה לדמות רומנטית שמייצגת משהו טהור, נקי, ולא מאיים בעיניו. אני די בטוחה שעכשיו, כשהוא יודע שהיא לא באמת בהריון, מה שהופך אותה פתאום לאופציה רומנטית סבירה - הוא יתרחק ממנה, ולא רק בגלל שיכעיס אותו ששיקרה לו בכל כך הרבה כשרון (וזה יכעיס), אלא גם כי הוא לא באמת מעוניין ברומנטיקה - אם הוא היה מעוניין במשהו, הוא היה מזמן מתייחס לכל אחת משלושת הנשים האחרות שמריירות עליו כמו אלפקות, במקום לזאת שברור שלא סביר שיקרה איתה משהו.

יכול להיות שהיחסים בינו לבין תקוה יתקלקלו עכשיו. יכול להיות שהם גם יעברו את המשבר ויהפכו להיות חברים טובים, אבל בדבר אחר אני כמעט בטוחה - לירדן אין שום סיכוי איתו, כי ליאור הוא מסוג הגברים שמעדיפים להיות בקרבת נשים שנותנות להם ליזום, מסוג הגברים שנבוכים ואפילו קצת נגעלים מנסיונות פיתוי שקריים ומופגנים מדי, ומנשים שמתאמצות עליהם כל כך. הזעת יתר זה לא מושך. אפילו בחורף הקר של ירושלים.

ליאור דואק

פתיחת העונה של האח הגדול

מתוך ״האח הגדול״ רשת 13 (עריכה:שאול אדם)
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully