עדן פינס מיאמי בגדי ים שבוע האופנה קלואה רוז. GettyImages
GettyImages

שוביניסט או אופורטוניסט? הסיבה לפליטות של שי גולדשטיין

16.1.2020 / 15:00

הוא קרא לאביבית בר זוהר "זונה" וחטף תביעה, ועכשיו הוא טוען כלפי עדן פינס, מופת של נשיות לא מתנצלת "דוחה". ג'ני דנסון לא מאמינה ששי גולדשטיין הוא שוביניסט, ומסבירה למה הוא בעצם אופורטוניסט

אז שי גולדשטיין קרא לעדן פינס "מגעילה". כאילו, הוא לא קרא לה מגעילה כמו שהוא קרא לה זונה והאשים אותה בפורנוגרפיה ונזק חמור לתנועת METOO ולאנושות כולה. מסתבר שעדן ממש מזעזעת את גולדשטיין העדין, הוא מרגיש "מוטרד מינית" מהתמונות שלה לובשת חוט קטן ובאופן כללי קשה לו, בכל הגוף. בעולם החדש בו לנשים מותר להתפשט אבל לגברים אסור לגעת בלי רשות, גולדשטיין, מסכן, מוקף זונות וחווה הטרדות מיניות/וירטואליות מכל עבר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הרי רק לפני שלושה חודשים הוא התלונן שאביבית בר זוהר רוקדת כמו זונה. גם היא, לדעתו של שי, אישה שצריך להרוג או לפחות לכסות באהיל, לנעול בחדר חשוך ולהמתין בסבלנות עד שהיא תבין את חומרת המעשים שלה. כי היא רקדה מול הטלפון חצי ערומה, ובמקום לגחך על הסיטואציה ולדמיין את אביבית פותחת את הטלפון על מצב "וידיאו", משעינה אותו על איזו אדנית ומתחילה לרקוד, הוא צועק שהיא זונה.
את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

התמונה מעוררת המחלוקת

הייתי מרחמת על גולשטיין העדין, שרוצה שנחשוב שבכל פעם שאנחנו נחשפים לציצים דרך מסך הטלפון שלנו אנחנו אמורים מיד לחשוב כמה יירד לנו מהעו"ש, אבל האמת היא שאני ממש לא מרחמת עליו, ולא כי אני חושבת שהוא חזיר או טיפש או משהו, אלא כי אני פשוט לא מאמינה לו.

לדעתי, גולדשטיין הוא ממש לא שוביניסט מטומטם וחסר כל מודעות של מה מותר או אסור להגיד - להיפך. הוא מבין, והוא יודע טוב מאוד איפה עובד הגבול בין סתם שיחה לשיחה שתבעיר אש ותגרור תביעות. זה ממש לא הילד הקטן והמפוחד שיושב בבית וכועס על העולם, ועדן פינס גורמת לו לחוש תחושות חמימות שמבלבלות אותו. זה עיתונאי ותיק שמבין את הערך של רעש תקשורתי ועושה הכל כדי לספק לקהל שלו נושא שיחה מעניין ל(ז)קפה של הבוקר, ואם אפשר גם איזה אזכור של התוכנית שלו בעיתונים ומגזינים (כמו זה) כדי לייצר באז להעלות לעצמו את הרייטינג.

הרי מה יעשה עיתונאי עם תוכנית בוקר ופחות מ-2000 עוקבים באינסטגרם שרוצה קצת צומי? ידבר על קינואה? יכעס על זה שהכניסו את דובר שוברים שתיקה לבית האח? את זה כולם עושים. גולדשטיין חי באותו עולם עם מייקל לואיס, אופירה אסייג ואורן חזן שמבעירים אש, ובתור חובב שריפות הוא מבין טוב מאוד במי להתחכך כדי שהניצוץ יהפוך למשהו שמזכיר את אוסטרליה.

עוד בוואלה!

ריקוד על עמוד ותחתוני חוט: הרגעים הכי סקסיים של השנה

לכתבה המלאה

מי ששם לב יראה שהוא אף פעם לא נטפל לחלשים, בין אם זה ברייטינג או באופי. הוא לא מדבר על נשים כמו מריה דומרק או קרן פלס שבכל פעם שהן חוטפות עקיצה כולנו מפחדים שהן יתמוטטו נפשית או יבכו לעוקבים שלהן באינסטגרם. כשגולדשטיין נכנס לזירה הוא מחפש יריבה ראויה, כזו שתדע להתכופף מול הימנית שלו ולתת אגרוף משלה, ואם אפשר שזו תהיה מישהי מפורסמת ולוהטת שגם מביאה קהל, מה טוב.

עובדה - אביבית ועדן הן נשים חזקות שאוהבות למתוח גבולות ולחיות בשולי הקונצנזוס. בכל פעם שעדן פינס מעלה תמונה בלי חזיה, אביבית מספרת שהיא הזריקה חומצה לאזור חדש בגוף. שתיהן אוהבות לזעזע וחיות בנחת עם העובדה שיש אנשים שממש לא מתחברים אליהן.

אביבית לא מפחדת לצאת באמצע תוכניות בשידור חי, לרדת על גברים שלא מתייחסים אליה יפה באינסטגרם, לעשות סקרים של "גבר או גזר" בזמן שהיא מנשנשת גזרים להנאת צופיה או לרקוד ריקודים אירוטיים כשהיא לבד בבית סתם כי משעמם לה. גם פינס הבינה מזמן איזה תמונות מביאות כסף ופרסום ממש כמו שהיא מבינה שלדבר על מערכת היחסים שלה ולחייך לפפראצי בזמן שהיא עם החבר החתיך והמפורסם שלה יביא לה שער. שתיהן לא מפחדות מאיזה פרעוש שיצעק לעברן "זונה" וצוחקות כל הדרך למינוף התקשורתי.

זו גם הסיבה שגולדשטיין לא כנראה לא ידבר בכזה כעס על קים קרדשיאן או מישהי אחרת שחיה את חיה בעירום חלקי, כי קרדשיאן לא תגיב, לא תאיים בתביעה ולא תביא לו כותרות. אז הוא גורר לזירה שלו את אלה שיתפלשו בבוץ שלו עם חיוך וביקיני, ולא ישכחו לעצור לסלפי אחר כך. אני ממש רואה את הסולחה בחסות אופירה וברקו בעוד כמה חודשים.

בזמן שאנחנו צועקים שגולדשטיין הוא חוצפן ושוביניסט, הוא יושב באולפן הרדיו שלו עם ידיים מאחורי הראש ורגליים על השולחן ומחכה שהעורך ייכנס ויגיד לו שלתוכנית היה רייטינג גבוה מאי פעם, אז הוא רושם את התאריך כדי להראות את המספרים בשיחה העתידית על הבונוס שלו. כי מה שעושה את זה לשי ממש לא קשור לקוביות המעוצבות של אביבית בר זוהר או התחת החשוף של עדן פינס, אני מבטיחה לכם שהוא מתחרמן הרבה יותר מהעובדה שהוא זכה בעוד כותרת בעיתון מאשר מפטמה סוררת. כי גולדשטיין לא שוביניסט - הוא סתם אופורטוניסט.

כועסים על ג'ני? אז בבקשה, הנה האינסטגרם שלה :)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully