זוג מאוהב. ShutterStock
ShutterStock

מצאנו: זאת הנוסחה המדוייקת לדייט ראשון נטול טעויות

בשיתוף OkCupid

17.1.2020 / 9:00

דייטים יכולים להיות מאתגרים, מביכים, ולפעמים אפילו משעממים - עד כדי כך שאת משתדלת להימנע מהם לגמרי. אז אם את מפחדת מדייטים ראשונים, זו כתבה שאת חייבת לקרוא

בין אם עולם הדייטים חדש לך ובין אם את כבר שוחה בחומר כי "יש הרבה דגים בים", אף פעם לא מזיק לרענן טיפה את הדייטים שלנו. דייט ראשון יכול להיות סיוט שאת רק מייחלת שיגמר, אבל הוא גם יכול להיות פגישה שתוביל לאהבת חייכן, או אפילו סתם מפגש נחמד, שאולי לא יוביל לזוגיות ארוכת שנים, אבל גם לא ישאיר אותך עם פוסט טראומה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ההכנות
לפני שאת מתחילה בכלל לחשוב על לוקיישנים או על מה ללבוש, הדבר הכי חשוב הוא כמובן הבחור איתו את הולכת להיפגש. זה נשמע טריוויאלי, אבל אני יודעת שיש נשים שצריכות לשמוע את זה. הרי לא תבזבזי את הזמן היקר שלך על כל אחד, נכון? רצוי שתהיה מידה מסוימת של התאמה, תחביבים משותפים, קירבה גיאוגרפית או משהו שיכול לחבר ביניכם. לאפליקציית היכרויות כמו OkCupid יש יתרון גדול במובן הזה. באמצעות פרופיל מפורט את יכולה לגלות הרבה על הבחור שאת הולכת לצאת איתו, ולהחליט אם הוא שווה את זה או לא. אחרי שבחרת לך את המיועד, ההמלצה היא לא לוותר על שיחה טלפונית לפני הדייט, כדי לבצע סינון אפילו יותר קפדני.

הרושם הראשוני
יש האומרים שרושם ראשוני נוצר בדקות הראשונות של ההיכרות, אבל תני לבחור דייט שלם, מה אכפת לך. אז הדייט הראשון הוא קצת כמו לפתוח פרופיל באפליקציית הכרויות. את צריכה לבוא יפה, אבל אמיתית, ולאפשר סביבה שלא תפריע לך ולבחור להכיר אחד את השני. לכן, הקלאסיקה לדייט ראשון זה בר-מסעדה. מקום לא רועש, שמאפשר לכם שיחה, אבל גם בריחה לאיזה נשנוש או משקה ברגעי שתיקה, שאלוהים יודע שגם הדייט הראשון המוצלח ביותר יכול להכיל. תני עדיפות למקום שאת כבר מכירה ומרגישה בו נוח, אבל לא המקום הקבוע שלך, כי המלצרית בהחלט יכולה לעשות לך פדיחה. לגבי האלכוהול - לא יותר מדי. גם אם החלטתם להיפגש בבר, ולא במסעדה, אל תתפתי להשתכר, למרות שהסיטואציה יכולה להיות מביכה.

הלוקיישן
אם את רוצה דייט יותר רומנטי, ולא בא לך לחכות עד לדייט השלישי, זה הזמן לבדוק איך הוא ואת מסתדרים בתחום הרומנטי, ובשביל זה נדרש לוקיישן רומנטי. זה יכול להיות על חוף הים ברקע השקיעה, או אולי פיקניק בפארק. זה גם יכול להיות בבית שלו או שלך, בארוחת ערב לאור נרות. בשונה מדייט ראשון, כדאי שגם תהיה פה השקעה, לפחות של אחד הצדדים. למשל, בהכנת האוכל, או האוירה, מה שבדרך כלל לא קורה אם הולכים לבר או מסעדה.


נושאי שיחה
רוצה לעשות לעצמך טובה ולמנוע שתיקות? נסי לחשוב על דברים שדיברתם עליהם לפני או פרטי מידע מהפרופיל שלו באפליקציית ההיכרויות, שיכולים להיות נושא שיחה. למשל, אם יש לו כלב, את יכולה לדבר על בעלי החיים שלך, או אם הוא רץ במירוץ הלילה של תל אביב את יכולה לקום וללכת. סתאאם.

נושאי שיחה אסורים
מחלות, למשל, זה לא נושא שכדאי לדבר עליו, ובכלל, נושאים שעלולים להיות כבדים מדי או לדכא את שניכם. בשום פנים ואופן לא לדבר על אקסים ומערכות יחסים קודמות בדייט ראשון! יש כאלה שעדיין עושות את הטעות הזאת - אין דבר שיכול לחרב דייט ראשון משיחה על הדייטים הקודמים שלך. בבקשה, אל.

תשלום
ברור מה את צריכה לעשות. להציע בכנות להתחלק חצי חצי חצי. הצעת? יופי. עכשיו תתעקשי. יותר חזק, בכל הכוח. הוא ממש מתעקש לשלם? נהדר. תחזירי את הארנק לתיק ותגידי שפעם הבאה עליך. סמכי עלינו, אם הוא במוד של לפנק אותך, זה יקרה גם בפעם הבאה. אם הוא הסכים לקטע של חצי חצי, זה אומר שהוא מכבד אותך, או שהוא לא רוצה להתווכח, לא שהוא קמצן. אם לעומת זאת הוא מתחיל לחשב מה כל אחד לקח, ועל מה הוא צריך לשלם - אז אל תשקלי דייט נוסף.

סקס
קיימת ציפיה מהדייט השלישי להיות הדייט שבו בודקים את הסחורה, אבל לא תמיד מחכים לדייט שלישי בשביל לעשות סקס תראי, אין חוקים בנושא, ואין חובה בשום צורה, ויש המון אנשים שמעדיפים לעשות את זה כמה שיותר מהר, אם יש כימיה, כי מערכת יחסים בהחלט יכולה ליפול על סקס גרוע, ואת לא רוצה לגלות את זה כשאת כבר מאוהבת מעל הראש. אז יופי, אחרי שהבהרנו את זה, נתקדם.

הדייט השני
בדייט השני את כבר יכולה להיות קצת יותר פרועה עם הרעיונות. אחרי שכבר הייתה הכרות בסיסית, אפשר לבחור לוקיישן או פעילות על סמך דברים שנאמרו בדייט הראשון או בטלפון, וככה גם תהיה לך הזדמנות להכיר עוד צדדים שלו. זה יכול להיות דייט במוזיאון, בחדר בריחה או בערב סטאנד אפ. עדיין עדיף מקום שתוכלו לדבר תוך כדי או לפני, לכן סרט הוא פחות מומלץ. חוץ מזה, אם באמת הכל ילך כמו שצריך יהיה לכם מספיק זמן לשתוק יחד בחושך.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully