אישה עם כאב בטן. ShutterStock
ShutterStock

לידיעתכם: כאב ביצים זה לא תירוץ, אבל גם לנשים יש כזה

23.1.2020 / 11:30

כן כן, מה ששמעת. התחושה הלא נעימה והכאב הנגרמים כשלא מגיעים לסיפוק מיני היא לא נחלתם של גברים בלבד, מה שיכול לשים סוף לשאלה "מה כואב יותר - כאבי ביצים או כאבי מחזור?" נחשו מה, לנו יש את שניהם

משחר ההיסטוריה התלונה הקבועה של גברים, וגם התירוץ לכך שאת חייבת לשכב איתם, או לפחות לגרום להם לגמור באיזושהי דרך היא כאב הביצים. אנחנו חלילה לא מזלזלות בכאב ביצים שלכם, גברים יקרים, אבל הגיע הזמן לדבר על זה שגם נשים חוות את הדבר הזה. לצורך העניין נקרא לו "כאב ביציות", רק כי פשוט, מה לעשות, אין לנו ביצים. אז כמובן שלא מדובר בכאב של הביציות, אלא על תופעה מאוד דומה שמתרחשת גם אצל נשים כשהן לא מגיעות לסיפוק מיני אחרי שחוו גירוי מיני כלשהו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם לדבר במונחים יותר רפואיים, מדובר על היצרות של כלי הדם. המשמעות של הדבר הזה זה שהקוטר של כלי הדם קטן, במיוחד של העורקים, כתוצאה מהתכווצות הדופן השרירי שלהם. כל הסיפור הזה מפחית את זרימת הדם, ומעלה את לחץ הדם. זה קורה לכולם, וזה טוב ויפה כשהגוף מנסה לעצור דימום או להפחית איבוד חום דרך העור, אבל זה גם מה שקורה לנו כשיש לנו כאב ביציות. כשאנשים, מכל ג'נדר, מגורים מינית, הדם זורם אל אברי המין. אצל הגברים הזין מתקשח, ואצל הנשים הדגדגן יזדקר ויפעם, אבל שני המינים עשויים להרגיש ממש לא נעים אם הם לא יגמרו.

עדיין לא בטוחה אם חווית כאב כזה? הנה רשימת תסמינים שיכולים לעשות לך סדר, ובפעם הבאה שמישהו מונע ממך סקס או אורגזמה את יותר ממוזמנת להשתמש בהם כקלף מיקוח:

כאב בדגדגן
זה לא מפתיע שאיבר כמו הדגדגן, שמלא בקצוות עצבים, יחווה את הסבל הזה של כאב ביציות. כאמור, הדגדגן עצמו, ממש כמו הפין, מזדקר ומתנפח בעת גירוי מיני, ולכן לא פלא שאת עשויה לחוות כאב או אי נוחות מסויימת אם לא הגעת לסיפוק מלא (סיפוק מיני, כן? אנחנו לא יודעות מה עוד הציפיות שלך מהחיים). אגב, זה לא חייב להיות בדיוק בדגדגן. הכאב או אי הנוחות יכולים לבוא לידי ביטוי בכל אזור הפות.

כאבים ברחם
לפי המגזין הרפואי "Medical Daily", קירות הרחם גם "מתעוררים" כשאת מגורה. לכן, את יכולה לחוות את ההרגשה הזאת של הכאב או אי הנוחות לא רק בחלק החיצוני של הפות, אלא גם ממש מבפנים. זה אפילו עשוי להיות דומה לכאבי מחזור. את עלולה להרגיש מעיין לחץ פנימי בתוך הרחם, שגם הוא נגרם כתוצאה מהתופעה של היצרות כלי הדם - לחץ הדם עולה אבל כלי הדם מכווצים. אין מה לעשות, משהו חייב לשחרר שם את העניינים.

עוד בוואלה!

למה היא באמת עושה את זה: ראיון חושפני עם מלכת סאדו

לכתבה המלאה

תחושה לא נוחה של "מלאות"
יעני ההפך מריקנות. כן, התופעה של כאב ביציות לא תופסת רק בכל הנוגע לוגינה על חלקיה. כשאת מגורה הקירות הפנימיים של הנרתיק גם משתתפים בחגיגה, ומתנפחים. אם לא הגעת לאורגזמה, את יכולה לחוש מעיין נפיחות פנימית לא נעימה ולחץ באזור הזה של הגוף.

ככה נפטרים מהכאב
עכשיו, אחרי שאיבחנת את עצמך כאחת שחוותה וחווה כאבי ביציות, הנה כמה דרכים להיפטר ממנו. הדבר הראשון, הבסיסי והפשוט ביותר הוא פשוט לגמור! כמה קל, ככה יעיל, ובנוסף לכל את מרוויחה אורגזמה. נשמע כמו דיל משתלם יותר מעסקית צהריים בארומה. דרך נוספת להיפטר מהכאבים האלה היא פשוט לחכות שיחלפו. זה בדרך כלל לוקח לא יותר מ-15-20 דקות, וכל הסיפור הזה נעלם כלא היה. הדם חוזר באופן טבעי למקומו הרגיל, ומניח לאיבר המין שלך לנפשו.

כאב ביציות זו לא תחושה נעימה, ואנחנו באופן כללי ממליצות להימנע מסיטואציות כאלה. למשל, אם את חווה את התחושה הזאת עם בן זוגך, אל תתביישי לדבר על זה. גם לך מגיע ליהנות מסקס. גם את צריכה להגיע לאורגזמה. נסי להבהיר לו שהמין לא נגמר רק ברגע שהוא גומר, ואם קשה לך לגמור מחדירה (כמו לרוב הנשים) יש עוד הרבה אופציות וכלי עזר שיכולים לעזור לו ולך להשלים את המלאכה. והעיקר - אל תפחדי לתעדף את האורגזמה שלך על פני שלו, כי סביר להניח שבמוקדם או במאוחר גם הוא יגמור. ככה זה עם גברים, בדרך כלל קל להם הרבה יותר מאשר לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully