זוג עושה סקס (אנחנו משערים, הם מאד צנועים). ShutterStock
ShutterStock

מדעי הדגדוגים: כך יש להתייחס לאיבר הכי חשוב בגוף האישה

31.1.2020 / 21:57

המון דברים חשובים לא מלמדים אותנו בבית הספר - בסוף כולנו מגיעים לחיים האמיתיים לא מוכנים ונופלים על התחת, אבל הפספוס הכי גדול הוא ללא ספק חינוך מיני מעשי. בשביל זה אנחנו כאן

כשאנחנו בבית הספר יודעים יפה מאוד ללמד אותנו על מחלות מין, על שחלות, חצוצרות וביציות, אבל מפספסים את הדבר הכי חשוב בכל הסיפור הזה, בייחוד בשיעורים של הבנים. תכל'ס, אני באמת לא מבינה איך הוא לא איבר קדוש בכל מיני דתות, אבל לא חשוב שמות. כמובן שיש שלל אזורים ארוגניים בגוף, וכל אחת ומה שעושה לה טוב, אבל אל לנו להזניח את הדגדגן. אם הבחור עוד לא הבין איך מתפעלים אותו, כדאי שילמד, והרבה לפני שהוא ניגש לאזורים אחרים כמו השחי של הברך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

במטרה למזער נזקים ולגרום לכמה שיותר עונג, הנה כמה דרכים להתייחס לדגדגן שלך שהוא (וגם את) יכולים לאמץ כדי להפוך את הסקס לטוב יותר. יש פה טיפים, תרגילים וכמה רעיונות יצירתיים - אז את מוזמנת ללמד אותו או פשוט לשלוח לו את הכתבה, ושיבין את הרמז.

הידעתם?
הדגדגן הוא לא רק ה"כפתור" החיצוני והרגיש, יש לו גם חלקים פנימיים באורך של כמה סנטימטרים, בצורה של וי הפוך, וגם באזורים האלה אפשר ורצוי להשתמש על מנת להעצים את החוויה. בחלק החיצוני של הדגדגן יש כ-8,000 קצות עצבים, שזה כפול ממה שיש בקצה הפין, אז אפשר לומר שבנות נהנות יותר, אם יודעים איך להשתמש בכל הטוב הזה.

שפשוף נעים
השיטה הקלאסית - בעזרת שתי אצבעות או יותר, לא באגרסיביות מוגזמת, להניע מעלה ומטה על הדגדגן או בתנועה מעגלית. אפשר גם לעשות את זה באמצעות אביזרי מין, כל אחת ומה שעושה לה נעים. אופציה נוספת היא פשוט חיכוך, סקס יבש, אולד סקול. כן, זה יכול להיות כיפי בטירוף, בייחוד כשנשארים עם הבגדים.

טיפה תיפוף
תיפוף קל ועדין בעזרת האצבעות יכול להיבנות בהדרגתיות עד לכדי אורגזמה. זה אמנם עשוי לקחת קצת יותר זמן, אבל זה יהיה לגמרי שווה את זה. חשוב להתחיל בעדינות ולאט לאט להגביר את הקצב, אבל לא את העוצמה, לפחות לא בצורה מוגזמת. את יכולה לנסות את זה קודם בעצמך, לבד או איתו, ולראות מה המינון שמתאים לך, ואם בכלל.

עוד בוואלה!

הלקח: מה חייב להשתנות בעונה הבאה של חתונה ממבט ראשון

לכתבה המלאה

עזרים שימושיים
אם טרם חווית רטט על הדגדגן, אנחנו מציעות לך לעזוב הכל, להשיג מכשיר רוטט, ולהצמיד אותו לאזור החלציים. אזהרה - יש מצב שלא תרצי לצאת מהבית בתקופה הקרובה, אז אל תקבעי פגישות. אם הבחור שלך פתוח להכניס צעצוע רוטט אל חדר המיטות, הרווח יהיה של שניכם. הוא יכול להשתמש בו ככלי עזר בזמן החדירה כדי לגרות את הדגדגן, ומי יודע, אולי ככה אפילו תצליחו לגמור יחד סוף סוף.

מים בששון
אין כמו סקס במקלחת. הוא סקסי, הוא נעים, הוא לא מלכלך את הסדינים ולא צריך להתקלח אחריו. אבל יש לו גם יתרון גדול לדגדגן שלך. זרם המים יכול להיות שימושי מאוד בסיפור הזה. תכווני אותו לזרם הנכון, תראי לגבר שלך בדיוק איפה להניח אותו, ו… זהו בגדול, עשית את מרבית העבודה. כל שנשאר הוא ליהנות מאורגזמה מרעננת. כיף לבד, כיף עוד יותר בזוג.

שילוב ראוי
הדגדגן הוא איבר חברתי שאוהב לשתף פעולה עם איברים אחרים. שלך - אז בזמן שאתם מתעסקים בדגדגן, אל תפחדו לשלב עוד אזורים ארוגניים בגוף, זה יכול להעצים את החוויה. שתי אצבעות בנרתיק, אצבע בתחת, ליטוף של הפטמות או אפילו הירך הפנימית. כל אחת ומה שעושה לה את זה, אבל תמיד כדאי לשלב כדי להכניס עוד קצת עניין. איך תדעי מה הכי נעים לך? ניסוי וטעייה כמובן.

תעלי למעלה
אם את חפצה לגרות את הדגדגן במהלך החדירה מבלי להשתמש בידיים שלך או שלו, נסי להיות למעלה - בשכיבה, בתנוחת הבוקרת או כשהוא יושב ואת יושבת מעליו. בתנוחות האלה יש יותר אופציה לחיכוך של הדגדגן גם מבלי להשתמש בעזרים. את יכולה לבקש ממנו להטות את האגן מעט כלפייך כך שעצם הערווה שלו תהיה יותר בולטת ותיתן לך קצת יותר קונטרה. עכשיו את מכתיבה את הקצב, תקשיבי לדגדגן - תני לו להוביל.

תגיעו לנקודה
כאמור, הדגדגן הוא לא רק החלק החיצוני שרואים, יש לו גם חלקים שנמצאים בתוך הגוף, וניתן ורצוי לגרות גם אותם. נקודת הג'י הנשית היא לא מיתוס. היא לא לפרקורן או חד קרן, זה לא מראה נדיר שלא ניתן למצוא במציאות. למעשה היא נמצאת איפה שהחלק הפנימי של הדגדגן נפגש עם החלק הפרונטלי הפנימי של הנרתיק. מתקשים למצוא אותו? היכנסו בערך שליש דרך אל תוך הנרתיק ונסו לגרות את החלק העליון והקדמי עד שתמצאו את הנקודה, את תדעי כשתגיעו לשם. לרוב זה יקרה בעזרת האצבעות, אבל כשתביני איפה הכי נעים לך, יכול להיות שתוכלו להגיע לשם גם בחדירה. בכל מקרה, לא להזניח את הג'י ספוט.

בלשון המעטה
השתמשו בלשון, ומהר! (לא בשלך, כמובן). תני לו לרדת לך, ללקק, לנשק ולמצוץ קלות את הדגדגן. אני לא יודעת מי צריכה לשמוע את זה, אבל אם זו את אז שתדעי - הפות שלך נפלא, נהדר ומיוחד. הוא לא מוזר, הוא לא מגעיל והוא לא משהו שצריך להסתיר, בטח ובטח שאין סיבה לפספס בגלל בושה מיותרת ירידה טובה. שחררי את חוסר הביטחון הזה, הוא לא סקסי. אם גברים לא מתביישים באיבר כמו האשכים, אין שום סיבה להתבייש בשלנו. תני לו לרדת לך. וגברים - בואו לא נגיע למצב שבו אנחנו צריכות לדחוף לכם את הראש למטה.

הידעת? זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully