נעמה יששכר מגיעה לביתה ברחובות, 30 בינואר 2020. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

נעמה יששכר חזרה הביתה, וככה ייראו החיים שלה מעכשיו

אופיר סגרסקי

2.2.2020 / 7:12

אחרי שהסתיימה לה סאגת נעמה יששכר והיא חזרה הביתה כמו VIP במטוס של רוה"מ, עכשיו היא צריכה להתחיל את החיים שלה מחדש - הנה כמה טיפים מועילים מאתנו

הגיע הזמן להתייחס לשובה של נעמה יששכר ברצינות. קצת עדינות, באמת, הבחורה עוד מתאוששת מהכלא הרוסי, ועברה מטריפ טוב, לטריפ רע, רק כדי לסיים באחד ממש מוזר, שבו היא עם ביבי על מטוס. אז קודם כל, ברוכה השבה לאדמת הקודש. אז אחרי שסיימנו עם הדחקות והממים, החלטנו לנסות לעזור לך עם טיפים להתאקלמות מחודשת, כי אמנם כרגע את מופיעה בכל ראיון ותכנית רדיו, אבל מה אחר כך? קבלי כמה טיפים מאיתנו. באהבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תגידי שלום ל-BFF החדשה שלך
מהנקודה הזאת חייך מתפצלים לשתי אפשרויות: להיות הביץ' של שרה, או החברה הכי טובה שלה. שזה אולי בעצם אותו דבר. שכחי מה שאמרנו. אין לך אפשרויות. אחרי מה שביבי עשה בשבילך, תתקשי לסגור את העניין בהחלפת כיפים. אתם יכולים לדמיין בכלל איזה אוקוורד היה לנעמה וביבי בטיסה? ומי מרים את הכפפה כדי שנראה על המסע הזה קומדיית סטלנים? ביבי אולי רק רוצה עכשיו שנ"צ, אבל אין מצב ששרה משחררת סיפור כזה בלי לקבל סוביניר - שהוא הנשמה שלך. אבל וואו, זה הולך להיות כיף. ברור לך כמה דרינקים הולכים לעוף על חשבון המדינה? כמה גירלז נייטס עם ניקול ראידמן? ואין מה לדבר על כמה זה מקל להסתובב עם החברה המוגזמת שצורחת על מלצרים במקומך. לא סתם קוראים לך נעמה - היא הולכת להיות הליהיא גרינר שלך, ואת צריכה אותה כי היא גם תסדר לך את החיים - אנחנו לא יודעים בדיוק מה קורה בבלפור, אבל לפי החיוך של שרה ברור שג'וינטים הם לא הסם שלה, וכאמור את עוברת לשם, כחברה. או כמנקה.

שרה נתניהו, יפה יששכר ונעמה יששכר בדרכם למטוס רה"מ לקראתם חזרתם לישראל 30 בינואר 2020. אתר רשמי
BFF! שרה נתניהו, יפה יששכר ונעמה יששכר בדרך חזרה/אתר רשמי

ר י א ל י ט י
אמנם לראות אותך בחתונמי יכול להיות קורע מצחוק, אבל ללא ספק עומדים לפנות אלייך מהעונה הבאה של הישרדות. האמת היא שזה נראה לנו הכי מתאים, כי בתנאים קשים ובלי הרבה אוכל את כבר רגילה לחיות, וכי את היחידה מאז מני נפתלי ששרדה כדי לספר. וגם אם לא דווקא שם - לכי לריאליטי. כל ריאליטי, למען האמת. ההיסטוריה מוכיחה שהריאליטי שלנו אוהב אסירות לשעבר, ואין שאלה בכלל שזיכרונות כלא רוסי יקברו לשולה זקן ברמה שכלא נווה תרצה ישמע כמו גן אנתרופוסופי. "מה זה קצת ג'וקים באוכל?", תגחכי בפני החברות לנשק, "ברוסיה הזריקו לנו טרנטולות לוורידים", כי הרי אף אחד לא יודע באמת מה קורה שם, והכל נשמע אמין. עוד ריאליטי מושלם בשבילך: האח הגדול. לינה משותפת את כבר מכירה, מטלות בית למדת וגם סוהר שמדבר במשפטים סתומים עם כוונות מעורפלות זה לא דבר שזר לך. רק נא לנצל את המומנטום זריז כי שמענו שהמלהקות כבר חמות על פליטת דאע"ש יתומה שהייתה פעם גבר עיוור.

להתחנף למשפחה, והרבה
עם כל הכבוד לשרה וביבי, מי שדפקה פה עבודה אמתית זו אמא שלך, יפה. אגב, לפי ריבוי הראיונות לאחרונה מסתמן שגם היא בונה על מינוף, אז תבדקי איתה אם יש מצב להוציא מפה קרדשיאנס. אבל כל עוד אין מצלמות שיתעדו את הטוב הזה, ממליצה להישאר עם אצבע על הדופק בעניין מתיחויות משפחתיות. לכי תדעי מאיפה כל המתח שנבנה יתפוצץ עלייך. כפרה על יפה, אבל גם היא בן אדם, ויש מצב שיום אחד תתעפצי לה על הספה ותשאלי באמת בתמימות, "מה יש לאכול?", ובום - "שחררתי אותך מהכלא ואפילו כלים את לא עושה". אז בעניין הזה, תעשי כלים, נעמה, כל הזמן. ולהתחנף לאבא, שלא תחשבי שפספסנו את ההיעלבות שלו. "לא דיברתי עם נעמה", וזה - ברור שהוא מרגיש מחוץ למסיבה. אבל הכי להתחנף? לאחותך, כי קנאה בין אחיות זו קופת שרצים ושק של נחשים. שלא תביני לא נכון, ליעד שרופה עלייך, דאגה, תמכה והכל, אבל כל היום שואלים אותה מה עם נעמה פה ומה עם נעמה שם - די, גם היא רוצה את השקט שלה לטפח קריירת ספוקן וורד. אז את באה הביתה, פותחת אופירה וברקו לשמוע מה אומרים עלייך, הכל מרגיש על מיי מנוחות ופתאום בום- טריקת דלת. "אז את נעמה אתם משחררים מהכלא אבל מכונית לא תקנו לי?! יו רואינד מיי לייף!!!". חבל.

עוד בוואלה!

הצביעות: למה נשים שמנות כל כך כועסות על קסטרו וריי שגב

לכתבה המלאה
יפה יששכר וליעד יששכר מחוץ לבית המשפחה ברחובות לאחר חזרתה של נעמה,רחובות, 30 בינואר 2020. ראובן קסטרו
זה הזמן להתחנף למשפחה. יפה ייששכר וליעד/ראובן קסטרו

דפקי מחירים ביוגה ועכשיו
לפני הכל, באמת טסת להודו כדי ללמוד הוראת יוגה? זה באמת מדהים שעם ישראל התאהב בך, כי ביננו, את הכי קלישאה תל אביבית שראיתי מאז לימודיי בתלמה ילין. ככזאת, אני יודעת - מפתה ללכת לבטא את רגשותייך בהצגת יחיד לפסטיבל תיאטרונטו, אבל זה לא הזמן להתפזר. קחי את אהבת הקהל הזאת ודפקי 500 שקלאת לשיעור, שזרי בזה קצת תובנות מהכלא הרוסי וקראי לזה "סדנה", כי כלא רוסי זה המקום הכי שווה להגיע בו להארה. וגם אם לא - אף אחד לא באמת יכול לדעת מה קרה או לא קרה שם. אז נצלי את זה, במקרה שאת עדיין בעניין של יוגה וכל העצמות שלך בשלמותן. או שתכתבי תסריט על חייך, שכמובן יהפוך לסרט בנטפליקס, או שתעשי הרצאות - אם יעל פפר מצליחה לחיות מזה, גם את תוכלי.

שני את הלוק
להשתחרר מדימוי הסטלנית לא הולך להיות פשוט, אבל עם קצת נכונות ייתכן שתצליחי להשתלב בשוק התעסוקה הנורמטיבי. גם אם תחליטי שאבטלה זה מה שמתאים לך עכשיו, זה הזמן להיפרד מהראסטות שהבטיח לעשות לך החבר הספר מפלורנטין שמספר אצלו בבית בלי כיור ועם המספריים הקטנים של הקססה. כמו כן, אפשר להתחיל להכין מעכשיו שק שרוואלים תרומה לויצ"ו, ובכלל, להיפרד מכל בד משוחרר יתר על המידה. נעמה גרסת 2020 תצא בציבור או לראיונות עבודה בחליפות עסקים, וקוקו מתוח א-לה ירדן (תתעדכני, יש מצב שתהיי בעונה הבאה).

אבל עזבי עבודות של פשוטות
האופציה הזוהרת והזמינה ביותר היא כמובן לרכב על 15 דקות התהילה שלך כ"ילדה של כולנו" ולהמשיך כאושייה, מה שידרוש ממך להישאר בתודעה. זה אחרי הריאליטי, כמובן, לא במקום. את ההצלחה אפשר לשמר באמצעות סטוריז, קמפיינים היתוליים למלחמה בסמים או תכנית בוקר שמתחילה ב12:00, לכל מי שאכל ביסלי גריל ב-3:15 בבוקר, ישן חזק ולא זוכר אף חלום.

הארכת מעצר למייסד טלגראס עמוס סילבר, 18 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
שתי מילים: פרופיל פיקטיבי. בתמונה, עמוס סילבר, מייסד טלגראס/ראובן קסטרו

תעברי לנשים
אם כבר התנסית בזה בכלא - אז ברור. למה לא להמשיך? כי גברים בטינדר קצת דושים, וגם הם יזמינו אותך ישר לשאחטה אצלם בבית. לא כי את נעמה יששכר, כי ככה זה. בנוסף, האפיל הקשוח של אסירה משוחררת עלול להרתיע סטרייטים, אבל במסיבות של לסביות המניות שלך יזנקו פלאים. את תהיי בת הזוג שלא מתעסקים איתה, זאת שנותנת גב וזאת שמדברת בלי פילטר, אבל תמיד יש לה כמה בתיק.

הישמרי במילותייך
צר לי לבשר שכל שימוש שלך בשורש א.ר.ג.ן הולך להרים לך להנחתה עד סוף חייך: "מאמי, את באה?", "אני מתארגנת", "די נו, אנחנו יוצאים לסופר, לא לרוסיה". כדאי שלא להיכלל במארגנים של שום אירוע, לא להצטרף לארגון ובאופן כללי להפסיק לדבר על התארגנויות לאלתר. כנ"ל לגבי המילים "אצבע", גם אם את מנסה להסביר לרופא במיון מה כואב לך, "חום" - אפילו לא כשאת מדברת עם מוכרת נעליים, "נייר", "גילגול" או "ירוק", ולא משנה אם מדובר בסלט שבא לך להזמין או הצבע ברמזור. כדי להשיב את המילים האלה ללקסיקון שלך תיאלצי לעשות משהו שערורייתי שיגבר על מה שכבר עשית, ופשוט קשה לנו להאמין שזה אפשרי.

שכחי מטלגראס
בינינו, נעמול, בואי נסכם שהסטלות גורמות לך לאבד ריכוז - זה די נורא לחשוב שכמעט נתקעת לתשע שנים על טיפשות. כן, בצד השמחה שחזרת הביתה, חשוב לציין שהטמטום היה נוכח, עצבן לא מעט ישראלים - ובצדק. לחזור הביתה מהודו דרך קונקשן ברוסיה בלי להפוך את התיק על כל כיסיו, זו טעות ששמורה לבני שמונה עשרה, גג שבגג. וגם עליהם זו טעות לא כל כך חיננית. אומרת לך בטוב, באמת בטוב, כבת גילך ומופרעת קשב וריכוז בעצמה - עישונים הם לא בשבילנו. אין לדעת, אולי הטראומה תגרום לך להתגייס למשטרה כדי לכפר, אבל אם בכל זאת את מתכוונת להמשיך לעשן אחת בסוף היום, יש לנו שתי מילים בשבילך: פרופיל פיקטיבי. כי כולם משתמשים עכשיו בתמונה של נעמה יששכר בטלגראס, אז... את יודעת.

נעמה יששכר נחתה בנתב"ג

צילום:לירן לוי, עריכה: שאול אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully