ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
GettyImages

והאוסקר הולך ל: בראד פיט וג'ניפר אניסטון, על הרומן הסודי

11.2.2020 / 8:25

אחרי טקס פרסי הסאג כל העולם דיבר על הפגישה בין ג'ניפר אניסטון לבראד פיט, והלחשושים רק התגברו כשלטקס האוסקר הוא דאג להביא איתו קולגה מבוגרת ממנו, במאמץ להבהיר שזה לא רומנטי. קארין ארד בטוחה שעוד מעט נראה תמונות שלהם בדייט סודי

כן, כן, אני יודעת, הכל רק שמועות, שום דבר לא הוכח, אבל אני לגמרי תקועה בניינטיז בגלל הזוג הזה. לא ברור לי למה אני כל כך רוצה שהם יחזרו, אבל מאז שהם נפרדו ב-2005, בדרמת הפרידה הכי גדולה שאי פעם הייתה בהוליווד, ולפיכך בעולם - אני לא מצליחה להשתחרר מהההרגשה המציקה שזה לא נגמר, ושיום אחד הם עוד יהיו ביחד - כי הוא הלובסטר שלה. נכון, קצת פסיכוטי שהשתמשתי בביטוי שפיבי המציאה ב"חברים" ובכלל שאני כל כך מתעניינת. מצד שני, יחסית לזה שיש אנשים שמאמינים שביג-פוט אמיתי ושאלביס לא מת, הקונספירציה שלי, שלפיה ג'ניפר אניסטון ובראד פיט חזרו להיות יחד ולא מספרים לנו - יחסית שפויה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני אומרת שהם יחזרו כבר 15 שנה, ועכשיו, לעומת אז, כשהם לא היו בקשר ושניהם היו נשואים, הסיכוי באמת קיים. שניהם רווקים באותו הזמן, ואני די סגורה על זה שהם מתרוצצים בהוליווד עם פיאות, משקפי שמש ושפמים מזוייפים כדי להטעות את הפפרצי, מנהלים רומן סודי סוער מאחורי הגב של כולם, וממש, אבל ממש נהנים מזה.

למה? כמה סיבות:

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
אל תלכי! בראד וג'ן בטקס פרסי הסאג/GettyImages

אינטואיציה נשית
קודם כל אני אישה, שזה כבר נותן לי יתרון בגזרת האינטואיציה. דבר שני, בשברון לב אין מומחית ממני, ובוודאות מוחלטת אני אומרת שג'ניפר אניסטון הייתה שבורת לב מהרגע שהוא בגד בה עם אנג'לינה ג'ולי ב-2005, ועד ממש לא מזמן. זה משמח אותי, כי זה הלב השבור שהכי נגע לליבי בהוליווד אי פעם, ועד עכשיו היא תמיד נראתה כאילו היא לא לגמרי מצליחה להיות מאושרת, לא משנה כמה היא השתדלה. העובדה שהאקס המפורסם בטירוף שלה גם התחתן עם האישה האחרת והמדהימה, ועשה איתה 400 ילדים, רק הפכה את זה ליותר נואש ויותר קשה. לא יודעת כמה מתוך הכאב שלה קשור להשפלה הפומבית ולאגו, אבל העובדה היא שהיא לא הביאה ילדים, ושיחסית אליו, החיים שלה היו בהולד.

היא לא באמת המשיכה הלאה
אפילו תוך כדי מערכת היחסים שלה עם ג'סטין ת'רו, שנמשכה שנים, כולל שנתיים שבהם היו נשואים, משהו ב"אושר" שלה לא נראה אמין. תמיד היה לה וייב של מנסה להיראות סבבה, יותר מאשר מישהי שבאמת עברה הלאה, ולא עזר שהזוג החדש והנוצץ שקם על הריסות חייה תמיד היה תקוע לה בפרצוף. כאילו להיפרד מישהו שאוהבים זה לא מספיק סיוט, הוא גם התחתן עם מישהי שאי אפשר להגיד עליה שהיא מכוערת או מפגרת, והם גם כל שניה מצולמים במגזין אחר, וכל רבע שעה מופיעים עם ילד חדש בצבע אחר. זו הפרידה הכי גיהנומית שיש. אפרופו אנג'לינה, למרות שאין לי כלום נגדה, מעולם לא הצלחתי להיות בעד הזוגיות שלהם. כל פעם כשראיתי אותם יחד, היה לי קרינג', כאילו ג'ן חברה שלי ואסור לי להיות בעד האקס שלה והחדשה שלו, ולא נעים להגיד, אבל כששמעתי שהם מתגרשים אחרי 15 שנה, אשכרה שמחתי. נשבעת. אמרתי לעצמי - או, הנה זה מתחיל. ואכן, כמה חודשים לאחר מכן התקיימה הפגישה הראשונה בין ג'ניפר לבראד.

יום ההולדת ה-50 של ג'ן
אחרי שהוכרזה הפרידה בין אנג'לינה לבראד, התחלנו לשמוע על פגישות בינו לבין ג'ן. אמנם הם טוענים שתמיד היו בקשר, אבל על זה אני אומרת - זיבי. אם הם היו בקשר, כולנו היינו יודעים שהם בקשר, ואנג'לינה היתה חוזרת לענוד בקבוקון דם על הצוואר שלה, ואת שאר הדם היא הייתה שומרת במרתף שלה בבקבוקים של ליטר וחצי. לא, לא, אין מצב - הפגישה הראשונה המכוונת שלהם התרחשה ביום ההולדת 50 של ג'ניפר (אגב, זה היה בדיוק לפני שנה - מזל טוב!). בראד היה מוזמן, הגיע, וגם היה האחרון לעזוב את המסיבה. כל העולם רעש כשזה קרה, ולא רק בקטע רכילותי - כי שלא כמו בזיווגי סלבס אחרים (כאילו, למי אכפת) במקרה הזה מיליוני אנשים רוצים שהם יחזרו, ולכן מיד החלו לגשש ולראיין את כל מי שאפשר על הפגישה הזאת - כששאלו את חברתה הטובה קורטני קוקס (מוניקה מ"חברים") אם יש מצב שהם חוזרים להיות יחד, היא רק חייכה. חשוד.

עוד בוואלה!

החיבוק המפתיע של בראד פיט וג'ניפר אניסטון

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
לאן אתה מכוון את הפסל הזה, חמוד?/GettyImages

מסיבת כריסמס אצל ג'ן
עשרה חודשים לאחר מכן ג'ן ערכה אצלה בבית מסיבת חג מולד, ושוב בראד היה מוזמן. מקורות טענו שבראד הרים לכבודה כוס ובירך. "זו תמיד הייתה היא", הוא אמר, לטענתם, ודיווחים אחרים סיפרו שהם התחרמנו ליד האורחים. זה נשמע לי טיפה מוגזם, אבל השמועות, גם כשהן מוגזמות, בדרך כלל נשענות על אמת כלשהי. לעניות דעתי בשלב הזה הם כבר התחילו את הרומן ביניהם, לפחות ברמה הרעיונית - אתם יודעים - פגישות כאלה, "חבריות" שמשאירות אותך נרגשת ובלי יכולת לאכול ולישון. מן הסתם שניהם מפחדים לעשות צעד נמהר כשהעולם צופה בהם, כי אם הם יחזרו להיות יחד וייפרדו שוב, אמאל'ה, אני לא יכולה לדמיין את הסיוט שהם יצטרכו לעבור. מאד הגיוני שהיא, שהייתה הצד הפגוע בבגידה הזו, מרגישה צורך למשוך את שלב החיזור כמה שיותר כדי להיות בטוחה שהיא לא נכנסת כאן למלכודת. וגם, כי זה כיף.

לא היה לו דייט לאוסקר
ברור שכולם חיכו שהוא יגיע עם ג'ניפר לאוסקר, אבל אם התיאוריה שלי נכונה, היא עדיין לא מוכנה לפבלש את היחסים ביניהם, בטח שלא ביציאה פומבית בפאקינג אוסקר. מצד שני, זה בראד פיט, הוא יכול לשלוף דוגמנית על בדקה וחצי ולהגיע איתה, ואפילו ליהנות מהספקולציות של היום שאחרי. מצד שני, אם הוא ואניסטון בתהליכי חזרה והוא צריך להוכיח שהוא רציני ובאמת רוצה לחזור, הדבר האחרון שהוא יכול להרשות לעצמו זה לנקר לה את העיניים עם בחורה אחרת. במיוחד כי הפרידה הקודמת שלהם הייתה השפלה כל כך פומבית בשבילה, אם אנשים יחשבו שיש משהו בינו לבין מישהי חדשה זה ילחץ על יותר מדי פצעים ישנים אפילו אם היא יודעת שזה לא נכון. אז מה עושה בראד? את הדבר הכי רחוק מדייט, מגיע עם מישהי שאי אפשר היה לחשוב שיש לו איתה משהו, בגיל של אמא שלו, שעובדת בסוכנות שמייצגת אותו. זו התנהגות של נזיר בודהיסטי, או של מישהו שיש לו חברה סודית מאד רגישה.

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
מה הלו"ז עם הטבעת?/GettyImages

טקס פרסי הסאג
שיא השיאים, וגם מקור התמונות שגרמו לעולם לאבד עשתונות לגמרי, היה לפני כמה שבועות, כשג'ניפר קיבלה פרס בטקס פרסי הסאג על תפקידה ב"תוכנית הבוקר". שם בראד וג'ן נפגשו לעיני הצלמים, והתחבקו ואפילו קצת החזיקו ידיים. באמת שאי אפשר לפרש את התמונות האלה אחרת חוץ מאשר שני אנשים שמתים אחד על השני, ומתגעגעים. עוד דבר שברור לי מהתמונה הזאת הוא ששלב הגישוש נגמר. לפחות מהצד שלו רואים שהוא רוצה ולא מסתיר את זה. דווקא היא אמביוולנטית, למרות שזה יכול להיות קשור למצלמות. אני יכולה בקלות לדמיין שיחה ביניהם שבה הוא אומר לה שהגיע הזמן להפסיק להתחבא והיא אומרת לו שעוד לא, כי היא עדיין לא בטוחה לגמרי שזה יחזיק, והדבר האחרון שהיא צריכה זה עוד השפלה פומבית. מה שכן ברור לגמרי מהבעות הפנים שלהם הוא ששניהם הניחו את העבר מאחור, ושכבר אין משקעים בנוגע למה שהיה. דווח גם שהוא עצר הכל כדי לצפות בנאום הזכייה של ג'ניפר על מסך מאחורי הקלעים. אחרי האירוע הזה גם התחלנו לראות לייקים של קורטני קוקס ושל אניסטון עצמה לתגובות בסגנון "הם עדיין אוהבים אחד את השנייה, זה ברור", באינסטגרם. צחוקים? כן - כי אין דרך טובה יותר להכחיש שמועות מאשר לעשות לייקים כביכול מבודחים לתגובות כאלה. זה בדיוק מה שאני הייתי עושה אם מישהו היה עולה על שקר שלי.

שפת הגוף
כל המומחים לשפת גוף שרואיינו בעקבות התמונות (אמרתי לכם שאני לא הפסיכוטית היחידה) תמימי דעים לגבי שפת הגוף של השניים. מומחה אחד טוען שלפי תנוחת הגוף שלה ברור שהיא רוצה לא פחות ממנו אבל העובדה החזה שלה מופנה טיפה הצידה, אומרת שהיא עדיין מנסה להגן על הלב שלה. כאילו, דאאא. התמונה שבה היא הולכת והוא אוחז בזרוע שלה, מעידה על כך שהיא נקרעת בין שני קצוות רגשיים מנוגדים - הרצון שלה להישאר קרובה אליו מול הצורך להתרחק מהכאב שהוא מייצג. מומחה אחר טוען אומר שהם אוחזים אחד בשני כמו אנשים שרוצים להיות קרובים יותר, והיה אפילו דיבור על כיוון ומיקום הפסל שהוא מחזיק ביד. תרגום: הפסל נראה כמו זקפה משונה בצורה של איש, והיא מכוונת לעבר חלציה של אניסטון. לא יודעת לגבי זה, אבל זה מצחיק.

כשאני מסתכלת על התמונות אני רואה שני אנשים שיש ביניהם קרבה ואמון, ומשהו באיך שהיד שלה מונחת על החזה שלו, באינטימיות מוחלטת, נראית לי כאילו הם כבר יחד. אולי שבועיים, אולי חודשיים, ואולי יותר. אגב, באותה תמונה ג'ניפר אניסטון עונדת על קמיצת יד שמאל שלה טבעת יהלום ענקית שנראית כמו טבעת ארוסים, ובכל מקרה, קצת חשוד ששניהם מחייכים כזה חיוך גדול שבטח יאלץ אותם להקדים את הזרקת הבוטוקס הבאה. אולי הם מדברים על התמונה הזאת, שהם יודעים שלמחרת תופיע בכל עיתון בעולם ותגרור עוד גל של שמועות "הם חזרו! הם חזרו!" ובוא נודה, זה באמת קצת מצחיק, אבל בקרוב הפפרצי שאורבים להם יצליחו במזימתם, ואנחנו נקבל תמונה שלהם אחרי, לפני או במהלך דייט, וסוף סוף אני אוכל להגיד "אמרתי לכם", ואז נראה מי יצחק אחרון.

בראד וג'ן בימים הטובים

אימג'בנק GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully