חגית האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

חגית מתחתנת? זו ההודעה האמיתית שהביא המסוק לבית האח

8.2.2020 / 23:59

הטירוף המוחלט שאחז בחגית ואמלי בעקבות הצעת הנישואים העלומה שהגיעה במסוק הפך את בית האח הגדול. אמלי קראה לזה פאדיחת העונה, חגית מדדה שמלה, ואנחנו תוהות מי צריכה להיות הכי מושפלת מהתגובה שלהן - אמלי, חגית, או בעצם כל אישה בעולם

כבר פרק וחצי אנחנו מלווים את קרב הענקים הנמוכים בין אסיף לליאור, שכועסים אחד על השני שהם לא יכולים להיות חברים ומתהלים כמו שני שחקנים דרג ז' בסצנות מאפייה, ולקראת ההדחה אסיף "הבין" שהוא דיבר לא יפה וליאור נעלב, ועכשיו אסיף בוכה, וליאור מתוודה שהוא עשה פיפי במיטה עד גיל 11 ושאין לו ביטחון, ואז אסיף בוכה שוב ומספר כמה קשה היה לו כגבר חתיך ובלונדיני עם עיניים כחולות בטבריה ללא בגרות, כי לחשוב על לקחת אוטובוס לתל אביב ולברמן כמו כל שאר העלובים שרוצים לעשות כסף הוא לא יכל. מרתק, וזה, אבל סוף סוף קרה משהו אותנטי בעונה הזאת ששווה לדבר עליו, וזו טעות הזיהוי ב"הצעת הנישואים" שהביא המסוק לחגית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תודה לאל שזה הגיע, כי מד חוש ההומור בבית הזה עומד על מינוס שבע. מצחיק יותר לשבת בשיעור טריגונומטריה מאשר לבלות עם האנשים האלו, בחיי. אם יוציאו משם את תקווה אז כל המקום הזה יהפוך לדרמה טורקית משוחקת גרוע. עד למסוק. הו המסוק הנכסף עם הכיתוב "התינשאי לי" והשם של חגית, שמשום מה רונן חשב שכתוב בו "אמילי". תודה לך מחזר מקריפ ומוזר שהציע נישואים לחגית וכנראה לא האמין כמה ברצינות ההצעה שלו תילקח. אבל נגיע לזה.

מה שמצחיק יותר מהרצינות התהומית של חגית שמיד הלכה למדוד שמלה בצבע קרם ולהתאמן על ריקוד החתונה מול המראה, הוא הרגע בו אמילי מגלה שהמסוק לא נשלח אליה, ושכל סצנת הצרחות, הבכי, הרעידות והקפיצות באוויר היו לשווא, כי מי שזכתה באביר המעופף היא דווקא הנמסיס חובבת הנקניקיות. פאדיחת העונה, אמלי קראה לזה, והיא לא יודעת כמה היא צודקת.

מעבר לעובדה שהיה משעשע לראות את שתי הנשים המבוגרות האלה קופצות כמו שתי טינאייג'ריות שפגשו את בן אל מהשטות הזאת (ועם זאת לא היה שריר פנים אחד שזז על המסך! מרשים!) זו העובדה שחגית באמת מאמינה שהיא הולכת להתחתן. רגע אחרי שהיא נפלה ארצה וצרחה "אני אתחתן אבל מי החתן" היא נכנסה לחדר האח והתחילה להסביר כמה היה לה קשה עד עכשיו, ושעכשיו היא נשואה כי "ירדתי על ארבע ואמרתי כן". סורי, נשמה. "לרדת על ארבע" זה מה שמביא להרבה בנות את הצעת הנישואים, אבל זה לא הופך אותך לאישה נשואה. לא משנה, בינתיים אמילי מסתובבת בבית, בנסיון נואש לעשות בקרת נזקים לפאדיחה ומסבירה לכל מי שמוכן לשמוע שהיא בעצם ידעה שזה לא היה מיועד לה: "אפילו לא בכיתי, כי ידעתי שהוא לא יעשה את זה, זה לא מתאים לו". בסדר.

אבל רק שאלה אחת - אתן רציניות?

בגיל 35, בשנת 2020, אתן עדיין מסתובבות בעולם ומתפללות ש"מישהו ייקח אתכן?"

עוד בוואלה!

רווקה? תגידי תודה: הסיוטים שזוגות נשואים מסתירים ממך

לכתבה המלאה

מילא חגית, שאיבדה את הנעורים שלה לטובת סמים כמו שסיפרה, וכנראה נתקעה אי שם בגיל 17, יחד עם החלומות על אביר שיציע לה את הנקניקיה שלו ואז ישלוף טבעת. היא גם בטח חולמת על חתונה קיטשית מלאת פיות ונצנצים ואני מתערבת איתכם שהיא תצעד לחופה עם שמלת סינדרלה וכתר. אבל אמילי? מדובר באישה שאמורה להיות בוגרת, גרושה עם ילדים, אחת שעברה נישואים רעים ואפילו סיפרה שהגרוש שלה השאיר אותה בלי כלום ושהייתה צריכה לקום מתוך ההריסות של החיים שלה, לבנות הכל מהתחלה, ולהבין שהיא חזקה ועצמאית. ועכשיו, אחרי שהיא נעמדה סוף סוף על הרגליים הדקיקות האלו, והיא יכולה לקרוא לעצמה אישה חזקה עלק, עדיין החלום הרטוב שלה הוא טבעת? סירייסלי?

זה מה שנשים צריכות לשאוף אליו ב2020? מישהו ש"יזכה אותי ללכת למקווה" כמו שאמרה אמילי בלי להתבייש? אני לא נגד מוסד הנישואים - נכון, הוא מיושן, מוזר, מגביל וכשהוא מחובר לרבנות הוא יכול להיות אפילו די בלתי נסבל, אבל אני מבינה את החלומות של ילדות קטנות על שמלות לבנות וצילומים שלהן מרוחות על קיר בסוזן דלל או מטנפות את השמלה בחוף הים. זה חמוד, כמו לחלום על גור כלבים עם סרט אדום ליום ההולדת.

חוץ מזה, כשאת מתחתנת בתחילת או באמצע שנות ה-20 שלך, את ובן הזוג שלך בונים יחד חיים ששניכם מקווים שימשיכו יותר מכמה שנים, אז אתם מתרגשים ורוצים שכולם ייקחו חלק מההתלהבות שלכם, ואם אפשר גם שייקחו חלק במקדמה של המשכנתא. הכל ברור. אבל כשאת אישה בת 35 את אמורה להבין שזה לא הכל, ושעדיף היה לך להקדיש את העשור האחרון ללהפוך את עצמך לאישה מעניינת, אינטיליגנטית ומרגשת, אולי ככה למשוך אלייך מישהו שיתלהב ממך באמת, ולא להקדיש את חייך לניסיון להיראות צעירה באמצעות צווחות של חתולה מיוחמת כשאת חושבת על טבעת.

ומה שיותר גרוע הוא ששתיהן ממשיכות עם הטרלול הזה. אמילי הולכת הצידה לבכות ומסבירה שהיא באמת ממש ממש רוצה להתחתן ואז חגית זורקת לה את המשפט הלא מתנשא בכלל: "אמילי, אם אני קיבלתי הצעה אז גם את יכולה", כמו החברה הנשואה והממורמרת שמדברת עם הרווקה המזדקנת של החבורה.

כי היא בטופ עכשיו, כאילו.

תסלחו לי אבל זה פשוט גרם לי להתכווץ קצת בכיסא, ולא רק כי ריחמתי על אמילי. ריחמתי על כולנו, כנשים, שזה המצב המנטאלי הקולקטיבי שלנו. מביך. פשוט מביך.

אני מתנצלת, אבל קומדיית הטעויות הזאת גרמה לי להתבייש בעצמי כאישה. אנחנו לא אמורות להיות כאלו עלובות ונזקקות, לא עכשיו, לא כשסוף סוף יש התקדמות אמיתית בשיויון בין נשים לגברים. אני לא אומרת שאנחנו לא צריכות לשאוף למצוא בן זוג חתיך, חכם, גבוה, עשיר ומדהים לחיות איתו, אני גם לגמרי מבינה נשים שרוצות לגדל ילדים ולא לעבוד או סתם מעדיפות לעשות ציפורניים בזמן שהבעל מפרנס, זה בסדר, אבל אנחנו לא אמורות לבטל את עצמנו ולהפוך לשטיחון רצפה בגלל איזה מירוץ אחר טבעת יהלום נטולת משמעות. בטח שבתור גרושה את אמורה להבין שזה שהוא מציע לך נישואים ממש לא אומר "אני אוהב אותך לנצח". כבר נגמרו לך נישואים כאלה, את אמורה לדעת שההחלטה להתחתן היא יותר בכיוון של "אני ממש אוהב אותך כרגע" או בקטע של "חפרת לי במוח ואיימת בפרידה ואנחנו יחד כבר 5 שנים". או, במקרה של אמילי, "אני רואה שאת יוצאת כוסית בטלוויזיה ולא בא לי שתזרקי אותי בשביל איזה מפיק שתפגשי בהשקה".

הכי חשוב שרונן הודח סופסוף

האח הגדול
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully