יונית לוי מירי מסיקה קורין גדעון. צילום מסך, ניר פקין
ניר פקין/צילום מסך

אלו הסלביות הישראליות המצליחות, שיש להן בעיה אחת

20.2.2020 / 8:00

הן סלביות מצליחות, הן מפורסמות, והן שייכות לעולם הזוהר הישראלי. אבל מה? כולן קצת מבוגרות אחראיות. אז מה המשותף בין ניקול ראידמן, מירי מסיקה ויונית לוי? קבלו את המצעדודות

חברות וחברים, עזבו אתכן ניק קייב. ב-11.06 ניקול ראידמן הולכת להופיע בקיסריה. כן כן. נראה שכל חלום של ניקול הינו בר הגשמה וביוני הקרוב היא צפויה להופיע באמפי פארק קיסריה. עד יוני, טוענת ראידמן שהיא והזמר היווני סאקיס רובאס יצאו לסיבוב הופעות באירופה. איפה באירופה? אלוהים יודע. אבל מה זה משנה? כשאת ניקול ראידמן את יכולה לעשות מה שבא לך. הנה לדוגמא, לפני ימים ספורים השיקה ראידמן שלושה בשמים של מותג הביוטי שמסתבר שיש לה. לא ידענו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לפני ארבעה חודשים, ראידמן מיתגה את עצמה מחדש כזמרת והשיקה שלושה קליפים גרנדיוזיים וממש לפני שלושה ימים עלה לאוויר קליפ נוסף עם דואט שלה ושל סאקיס. מה כבר יש להגיד על קריירת השירה של ניקול ראידמן שלא אמרו? בגדול, או שאוהבים את זה או שחשים צורך עז לקפוץ מגורד שחקים. אבל לא בשביל זה אנחנו פה. ראידמן היא פשוט דוגמא אחת מתוך לא מעט נשים שאנחנו רואים באינסטגרם, בטלוויזיה ובכל רחבי הרשת, נשים מצליחות שהן ללא ספק הכוכבות הכי גדולות בישראל. רק מה? הן רשמיות, בדרך כלל הן המבוגרות האחראיות, הן משקיעניות, והן נשות משפחה טובות שמשלבות את זה עם קריירה עצמאית ופרסונה מושלמת. או במילים אחרות - קצת דודות.

כדי להסביר בצורה הטובה ביותר על מה אני מדבר, ליקטתי כמה נשים מסגנונות שונים שמשקפות את עולם הזוהר הישראלי שהוא, מה לעשות, טיפה דודתי. מוכנות? קבלו את המצעדודות:

יונית לוי לפעמים אוכלת גלידה

יונית לוי אוכלת גלידה במהלך מבזק חדשות (צילום מסך)

הדודה המוצלחת: יונית לוי
היא כל הזמן בדיסטנס איתנו. גם מחוץ לדסק החדשות היא בפאסון של נסיכה, והחלום של כולנו הוא להיחשף לרגעים היותר אנושיים והפחות ממלכתיים שלה, שאנחנו לגמרי יודעים שקיימים, כי בואו, היא בפאקינג זוגיות עם עידו רוזנבלום. נראה שהתדמית של יונית הוא חלק ממה שהופך אותה למי שהיא ונראה שהיא חיה עם זה בשלום רב. היחסים שלנו ושל יונית הם כמו היחסים של מייגן מרקל עם אבא שלה. אנחנו תמיד נתגאה בה ונתלהב ממנה, אבל היא מתנהגת כאילו היא לא יודעת מי אנחנו. גן אם יש לך קשר משפחתי אליה, יש מצב שאם תפני אליה היא תסתכל עלייך במבט של שידור חי ולא תענה. נסי את מונית הכסף.

הדודה העשירה: ניקול ראידמן
הלבוש המוקפד והמבוגר, האיפור, השיער, הלך הרוח והמשיכה לאנשים שגדולים ממנה בכמה עשורים לגמרי מגדירים את ראידמן כדודה. אבל בכל הנוגע למתנות, היא ביי-פאר הכי שווה. ראידמן ידועה כדודה מוגזמת - אחת כזאת שמחלקת לחברים שלה (חלקם הגדול עיתנואים) את המתנות הכי שוות, עושה את האירועים הכי יקרים וראוותניים במדינה, והשיא היה חלוקת שטרות למפגינים מחוץ לביתו של ראש הממשלה. מינימום ליל וויין.

ללא ספק ראידמן היא הדודה העשירה, יותר ממה שאי פעם תהיי, כזו שתפרגן לך במובן החומרי. רק מה? את בתמורה צריכה לעשות משהו. אנחנו רואים בסטורי את אסופת החברות שאומרות לה כל הזמן כמה היא מדהימה. את לא יכולה להעביר ביקורת על הדודה העשירה - את חייבת להגיד לה כמה היא מדהימה ואיזה יופי היא שרה. כדי לשמור על קשר, וזה.

עוד בוואלה!

ארצ'י 2 בדרך, או שסתם נראה לנו שמייגן מרקל מסתירה בטן?

לכתבה המלאה

הדודה הכיפית: פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג הנהדרת היא אשת משפחה חמה ואוהבת, תזונאית שמטיפה לאורח חיים בריא, וקלאמזית. לא אנחנו אומרים - היא מגדירה את עצמה ככזאת. זכינו לראות הרבה רגעים מגושמים בתוכנית הבוקר שלה ושל בן זוגה ליאון רוזנברג. היא מעיפה בטעות דברים במטבח, מועדת, ובכלל, לפעמים שוכחת שהיא מצטלמת. פאולה היא דודה שאת אוהבת לאהוב. היא יפה, חמודה, טובת לב, כיפית, קלילה, ואין שבוע שהיא לא מעלה לסטורי וידאו שלה רוקדת (עם תנועות של צלילה). אז נכון, פאולה היא לא הדודה שתקפיצו איתה צ'ייסרים של ג'ין או וויסקי (יותר עשב חיטה) אבל אין ספק שהיא הדודה שכולנו אוהבים.

הדודה הצעירה: קורין גדעון
בתור התחלה, היא יותר מידי קרובה לחיים אתגר. חוץ מזה לא מזמן היא הקימה קייטרינג עם אוכל יהודי, פעולה שלא ממש עזרה לבטל את התדמית הדודתית, איך לומר. חוץ מזה, היא טובת לב, ותמיד מפרגנת לכל אדם באשר הוא - חשבו על זה, אי פעם שמעתן אותה נותנת ביקורת שלילית על מישהו? גם אם כן, זה תמיד נשמע ממלכתי ומקסים. גדעון היא זו שאת גאה שהיא דודה שלך. את מתלהבת ממנה ובצדק. היא יפה, מוכשרת ועושה רושם של אחת שתהיה שם בשבילך. היא תגיד את הדבר הנכון והיא תמיד תעודד אותך לשאוף למצוינות. עד הרגע שבו תזמיני אותה לארוחת שחיתות במסעדה לא כשרה ואז היא פחות תזרום איתך כי מה שלא כשר לא חבר. מה שכן, קחי לה את זה לכף זכות.

הדודה שחייבים להסכים איתה: מאיה בוסקילה
בעלת הקול הגדול מאיה בוסקילה היא הדודה שאת מפחדת שתכעס עלייך, למשל אם לא תזכרי משהו שדיברתן עליו. בכלל - תמיד רצוי להרים ולפרגן לה. כולנו זוכרים את השתתפותה בכוכב הבא ונוכחנו לדעת שהיא לא ממש יודעת לקבל ביקורות - במהלך הצילומים של "הכוכב הבא" אפילו התראיינה ואמרה ששירי מימון לא מרגשת אותה. גם בגמר, כשבן-אל תבורי ניסה בעדינות לבקר אותה היא הראתה סימנים מלחיצים של התפלפות. בקיצור, צריך ללכת לידה על ביצים ולשים לב טוב טוב את מי מושיבים לידה באירועים. אם היא תדמיין שזלזלת בה או תשמע ממך אמת שלא מוצאת חן בעיניה, היא תיכנס בך על 200. דרך צלחה.

הדודה המוגזמת: מירי מסיקה
מדובר בזאת שמנצלת את היותה רכה ולא מאיימת כדי לפלרטט עם כל גבר עם דופק, וגם אומרת על כל דבר ולכל אחד כמה הוא מדהים. אין ראיון או תוכנית בהם היא לא תמצא תירוץ לשיר, אפילו שאף אחד לא ביקש, ולכל התרחשות היא תגיב באופן מוגזם עם הבעות פנים משונות וזריקת אמירות מביכות לאוויר כמו "איזו מופלאה את" ו"אני מאוהבת". מדובר בדודה שתתרגש עד דמעות מהדבר הכי גנרי שתעשי ותמיד תהיה לטובתך, אבל גם זו שמרוב פרגון קשה לסמוך על השיפוט שלה, במיוחד כשהיא משתכרת ועושה פדיחות. חבקנית. חובקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully