מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
GettyImages

ארצ'י 2 בדרך, או שסתם נראה לנו שמייגן מרקל מסתירה בטן?

19.2.2020 / 10:30

מייגן מרקל, האישה שלא סחבה דבר מאז שהתחתנה, ירדה מהמטוס הפרטי בקנדה כשהיא מחזיקה - לא תיק אחד - אלא שני תיקים, בצורה שמסתירה לגמרי את פלג גופה התחתון. אנחנו לא נביאות, אבל לעניות דעתנו היא עושה לנו אווה מנדז

מכירים את האנשים האלו, שברגע שהתחלת לצאת עם מישהו הם מיד שואלים "נו, אז מתי חתונה?!" ורגע אחרי החתונה הם מתחילים לשפשף לך את הבטן משל היית ג'יני שמגשים משאלות?
ואת חושבת שכל ההתעסקות הזאת ברחם שלך תיגמר אחרי שתשמיני ותלדי, אבל לא. כי גם אחרי שילדת (והזמנת אותם לברית) הם פוגשים אותך ברחוב ומיד שואלים: "נו מה?! מתי תעשי לו אח קטן?!" ועד כמה שזה מעצבן, ושלפעמים מדובר בשאלה שהיא לחלוטין לא במקום, לכולנו יש אנשים שאנחנו ממש מעוניינים לדעת אם הם מתרבים, ואחת מהם היא מייגן מרקל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז אולי אנחנו מתנהגים קצת כמו הדודה המתלהבת שבוחנת אם לקחת שלוק מהיין או אם גדל לך החזה, אבל כשפתאום צצו ברשת תמונות מחשידות אנחנו חייבים רגע לעצור הכל ולשאול - יכול להיות שמייגן בהריון שני?!

סיבה 1: התמונות המחשידות
התמונות המדוברות מראות את מייגן והארי יורדים מטיסה פרטית בקנדה. עכשיו, פרט לעובדה שהאנגלים ממש כעסו עליהם על זה שהם מלרלרים על אקולוגיה ואז מתניידים באחד הכלים המזהמים ביותר על הפלנטה, מייגן צולמה כשהיא יורדת מהמטוס בלוק של סבל מיוזע בנתב"ג - תיק ספורט עצום ביד אחת ומעין תיק לפ טופ בשניה. ואני חייבת לשאול - באמת?! לא סחבת שום דבר ששוקל יותר מטבעת היהלום שלך מהיום שבו קיבלת את הצעת הנישואים. מה פתאום את סוחבת תיקים כמו פשוטת עם?

הדבר המחשיד יותר הוא מיקום התיקים - אחד מול הבטן והשני צמוד לגוף מקדימה. תחשבו על זה רגע - את יורדת ממטוס וביד שלך תיק ספורטיבי וגדול, איזו סיבה יש לך להחזיק אותו ממש מקדימה, כשהוא נתקע לך בברכיים? לא נוח יותר להחזיק אותו בצד הגוף, בתנועה טבעית, ולאפשר לעצמך לרדת מדרגות בנחת? ולמה את מחזיקה את תיק הלפ טופ צמוד כל כך לבטן עד שהיד מתעקמת לך? יכול להיות שאת מסתירה משהו?

זה נכון שהשאלה המתבקשת כאן היא למה לא ללבוש פשוט שמלה רחבה ולגמור עם זה? איזו סיבה יש למייגן ללבוש בגדים צמודים יחסית אם היא רוצה להסתיר בטן תופחת? התשובה פשוטה - כל העולם הוא האמא הפולניה הפרטית שלה, וביום שהיא תזוז מילימטר ימינה או שמאלה מסגנון הפוסט הריון המזוהה איתה - התקשורת כולה תיכנס מיד לכוננות בטן.

עוד בוואלה!

הפרידה הצפויה בעולם: מה באמת שבר את מיטל דוהן

לכתבה המלאה

סיבה 2: המעבר לקנדה
אל תשכחו שהמעבר לקנדה יחד עם הניתוק ממשפחת המלוכה תפס את כל בני הארמון לא מוכנים. אפילו המלכה שחררה הצהרה מגומגמת על כך שהיא לא ממש היתה בלופ בנוגע לעזיבה שלהם. אולי ההיריון היה זה שדחף את הזוג לעשות הכל בצורה כל כך מהירה ואגרסיבית. עכשיו, עם המעבר החדש, הם נהנים משקט יחסי וממרחק מצלמי הפפארצי הבריטיים שלא אפשרו להם לזוז מילימטר בלי לתקוע להם עדשה בפרצוף, וייתכן מאוד שהם תיכננו את המהלך אבל החליטו לשבור את הכלים ברגע שהבינו שהזמן אזל.

סיבה 3: זה כן הגיל
נכון, מייגן מהממת ומוצלחת ופמיניסטית ומקסימה. אבל יש דבר שהיא לא - וזה צעירה. כאילו, 38 זה בסדר והמון נשים רק מתחילות לחיות בגיל הזה, אבל זה בערך השלב שבו הביציות שלך מתחילות להתעייף ומחכות לזרעונים כשהן ישובות על כורסה עטופות בשמיכת פיקה עם כוס תה בצד. זה לא שהם יכולים לחכות עוד הרבה זמן כדי לתקתק משפחה, חוץ מזה שארצ'י כבר בן 10 חודשים, יש נשים בארץ שבשבילן זה כבר פער גדול בין הילד הראשון לשני.

סיבה 4: פאקינג הארי
גם אם היא כבר לגמרי מסתובבת אם האף למעלה, שותה רק מי מעיינות שנחצבו בידי פיות ודורשת מכולם שיקודו לה קידה לפני שמדברים איתה, מייגן ללא ספק עדיין מתלהבת מהמקום שאליו היא הגיעה. בכל זאת היא מתעוררת כל בוקר לצד הנסיך הארי - וזה בכלל לא משנה אם הוא מפליץ מתחת לשמיכה או לא מוריד את המושב של האסלה. ברור שהוא כבר סתם "הארי" בשבילה, אבל אני מוכנה להתערב איתכם שלפעמים היא מתעוררת באמצע הלילה, מסתכלת עליו בצורה מקריפה וממלמלת לעצמה "כל הכבוד מייגן, תראי לאן הגעת". וכשאת עדיין לא 100% מאמינה שאת שם את מקבעת את המעמד שלך כמה שאת יכולה - ובמקרה הזה עוד ילד הוא הדרך המושלמת.

סיבה 5: הוליווד
זוכרים שמייגן והארי אמרו שהם עוברים לצפון אמריקה? אז מסתבר ש"צפון אמריקה" זה בעיקר קנדה, אבל שהזוג מחפש כרגע בית גם בהוליווד - אני מניחה שזה כי מייגן רוצה להוציא את העיניים לכל אותן שחקניות שהתנשאו מעליה כשהיא הגיעה להשקות של טמפונים בזמן שהן חתמו על חוזים. ואם כבר הוליווד, אז עניין התיקים הוא מהלך הוליוודי קלאסי. כוכבות כמו איווה מנדז, ניקול ריצ'י וג'סיקה סימפסון צולמו בתחילת ההריונות שלהן לא פעם סוחבות תיקים עצומים, שקיות שופינג וכריות נוי - הכל כדי להסתיר מהפפראצי את הבטן מבלי לעורר חשד, ועם כל הכבוד לזה שהיא נשואה לנסיך - אין ספק שמייגן עדיין רוצה להרגיש קצת הוליווד.

כל מה שרצית לדעת על מייגן מרקל

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully