האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

יורה ולא בוכה: כך הפכה נעם למלכת הכתה של האח הגדול

1.3.2020 / 8:25

יש לנו חידה: מי לובשת פיג'מה, באה בשביל ליאור, ישנה עם ניר, מתלטפת עם אדם ומתפנקת על פול? מסתבר שהוכתרה מלכת הכיתה החדשה של בית האח הגדול, שאמנם באה לשחק - אבל המשחק הוא תופסת עם כמה גברים בו זמנית

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13

לא ברור לי איך זה קרה, אבל פתאום נעם היא מלכת הכיתה של בית האח הגדול. פול מסתובב סביבה כמו גור לברדור מאוהב, גדי עושה לה תוכניות אירוח א-לה לאהוב את אנה, וניר... טוב, ניר מזגזג בין להיות מאוהב ומקסים לבין הקרפה מוחלטת שמזכירה יותר את קווין ספייסי כשהוא לא מפסיק לספר כמה הוא אוהב לרחרח אותה תוך כדי פרצוף הסנפה שירדוף את הסיוטים שלי לנצח.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז קודם כל, שאפו - בתור מי שנכנסה כ"אקסית-לא-חשובה" של ליאור במטרה ברורה להפריד אותו מתקווה, נועם התאוששה במהירות שיא מהתקף השיעול שחנק את ליאור כשהיא ירדה במדרגות והבינה מהר מאוד איזה משחק היא צריכה לשחק. וחוץ מזה שזה לא פשוט לטפס לפסגת השאיפות של כל הגברים בבית כשלצידך ישנות ירדן קרדשיאן ושירלי חדיד. וכן, ראינו גם את אדם מתלהב ממנה לרגע ונותן לה את הטבעת-זונה שלו שהספיקה לעבור בינתיים בין רוב בנות הבית, אבל הוא קלט את המשחק שלה די מהר, או שהוא פשוט הבין שקל יותר לקבל את עסקת החבילה שיש לו ביד עם ירדן ושירלי מאשר להתעסק בנועם אחת שיושבת ועושה אן-דן-דינו.

נעם משגעת את פול

בינתיים ההתנהגות שלה היא הרבה יותר של ילדה מתלהבת שהגיעה לבית ספר וחדש ומחפשת צומי מכל הבנים בשכבה כדי להיות מקובלת מאשר של אישה שרוצה גבר שיאהב אותה, וכל מה שהיא עושה זה ליהנות הרבה יותר מדי מהחיזורים הקצת כאובים של השניים האלו. מצד אחד יש מעין התלהבות ילדותית מזה שרוצים אותה, אבל זה קצת נראה כאילו מדובר בהתנהגות חמודה שבאה לכסות על רצון לקבל כמה שיותר חיבה של גברים תוך התעלמות מוחלטת מזה שאולי גם להם יש אולי לב. כולנו מכירות את הבחורות האלו - אותן בחורות שאומרות שאין להן חברות כי נשים מקנאות בהן ומודיעות ש"הן תמיד הסתדרו יותר עם בנים". אני לא נגד הבנות האלו, אני פשוט אומרת שזו הדרך הקלה והלא מאוד מתוחכמת לקבל צומי מבלי להיות מחויבת או להתאמץ.

הרי לשכב במיטה, לצחקק עם פול ולהגיד לו "אנחנו בקושי יחד במהלך היום" אחרי שהוא אומר לה בפירוש שהוא רוצה אותה בזמן שניר נמצא שני מטר ליד והלב השבור שלו מדמם על כל המיטה זו פשוט התנהגות מגעילה. ותסלחו לי, אני הכי גירל פאוור ובעד לעשות מה שאת רוצה, עם מי שאת רוצה ובאיזו תדירות שאת רוצה, אבל אני נגד להיות רעה לחלשים, ואחרי שניר שופך מולה ומול גדי את הלב וכל מה שהיא חושבת להגיד זה "זה מביך אותי אבל תמשיכו", מדובר בהתנהגות שהיא פשוט אכזרית ונטולת אמפתיה.

ניר מנסה להבין מה הקטע של נעם

אני לא אומרת שבגלל שניר רוצה אותה היא אמורה להתעטף בחליפת הגנה כמו אותם בודקים שמגיעים לבדוק את חולי הקורונה בבידוד ולא לדבר יותר עם אף גבר עולם. אם היא הייתה באמת מתלהבת מפול ומחליטה שהיא הולכת עליו, אז ניר וכל שאר הגברים בעולם יכולים להמשיך להסניף אותה בזמן שהם ממררים בבכי. העניין הוא שזה ממש לא נראה כאילו פול מעניין אותה, ואם לומר את האמת - זה בכלל לא נראה שיש מישהו שמעניין את נעם חוץ מנעם.

יכול להיות שנעם היא פשוט אחת מאותן נשים שאוהבות שגברים רוצים אותן וזה מספיק לה, והיא מעדיפה להיות מחוזרת ונאהבת מבלי לתת שום דבר בחזרה. יכול להיות גם שהיא עדיין פגועה מליאור, ושמדובר בדרך שלה להראות לו מה הוא מפסיד, ועל הדרך לחזק לעצמה את הביטחון העצמי על זה שהוא ממש לא התלהב מזה שהיא נכנסה לבית.

וזו יכולה להיות גם תעופה עצמית ממקום אחר לגמרי - מחשבה של "מה יגידו בחוץ", כי הרי אף אחד משני הגברים האלו לא יושב טוב על דעת המיינסטרים. בניגוד לאדם או ליאור ש"יורדים בגרון" ויגרמו לכל מי שנמצא בחוץ למחוא לה כפיים ולעודד את האהבה הצעירה שלה, שני הגברים האלו מושכים יותר אש מאוסטרליה לפני חודשיים.

נעם עושה שיחה לניר

למרות שלדעתי מדובר בשני הגברים הכי שווים בבית, אולי היא פשוט חושבת שאם היא תיגע באחד מהם, אחרי הגמר יחכה לה בחוץ אספסוף אחוז קלשונים שיקראו לה עוכרת ישראל כי היא הלכה עם זה שמדבר נגד צה"ל או שירקו עליה אם היא תתנשק עם גוי?

לא ברור מה בדיוק הסיפור של הסינדרלה-אקסית-של-ליאור-שבאה-בזכות-עצמה הזאת, אבל לפחות היה משהו מעניין לצפות לו בשבוע הבא. לי אישית היה בא לראות אם היא מתכוונת להחליט משהו או להמשיך להתחרמן, בעיקר מהבבואה שלה במראה. אני מהמרת שאף אחד לא באמת היה זוכה בה, אבל לפחות יש לנו עוד כמה ימים לראות את משחקי החיזור האלו, כי בסופו של דבר מדובר במשחק, ואין מי שסיכמה את כל המשחק שלה טוב יותר מתקוה, שלא ידעה כמה דייקה כשאמרה "יש לך רומן כפרה, את נשארת לפחות עד השבוע הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully