סדרת מוצרי נטורל פורמולה. גיל חיון,
גיל חיון

את לא באמת צריכה מספרה: הסוד לשיער מושלם אחרי חודש של בידוד

בשיתוף נטורל פורמולה

26.4.2020 / 9:32

את לא צריכה לחכות עד שיקבלו אותך במספרה בעקבות העומס - ולמנוע ממך שיער עם צבע בוהק ומבריק, החלקה שתחזיק מעמד גם עוד שבועות ארוכים או תלתלים שנראים נפלא (גם אם הם נראים רק בסטורי). ממש ליד הבית תוכלי למצוא את כל מה שהשיער שלך צריך במחירים נגישים

כבר מעל חודש שאנחנו בבית, בלי פן, בלי צבע ובלי שורשים. נכון, המספרות נפתחו והתורים התמלאו שבועות קדימה, אבל אין צורך לחכות לתור שלכן. חלקנו למדנו לצבוע את השיער בבית ואפילו לעשות לעצמנו פוני, אבל מה לעשות עם הצבע שדוהה בין החפיפות, התלתלים שמתעייפים או ההחלקה שהעוצמה שלה דועכת? ובכן, זה בדיוק הזמן לטפל בשיער בצורה אינטנסיבית, עם התכשירים או סדרת הטיפוח הנכונה, כדי שכשנצא בחזרה לעולם - השיער ייראה טוב מתמיד. והבונוס - את לא צריכה לחכות לספר שלך, כי את המוצרים את יכולה למצוא ברשתות הפארם מתחת לבית!

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

סדרת מוצרי נטורל פורמולה. גיל חיון,
את לא צריכה לחכות לספר שלך, כי את המוצרים את יכולה למצוא ברשתות הפארם מתחת לבית!/גיל חיון

כדי שהצבע יהיה עמוק ומבריק גם אם לא ביקרת במספרה: שמפו פיגמנט Color Intense

כל אישה שצובעת את השיער מכירה את הבעיה - בתוך כמה ימים או שבועות הצבע כבר ממש לא מה שהוא היה כשיצאנו מהמספרה (או מהמקלחת בה צבענו בעצמנו). השחור כבר לא עמוק כמו שהיה, הבלונד מתחיל לקבל גוון כתמתם ולדהות, הגוונים מתעייפים, החום כבר לא בוהק והאדום לא לוהט. בדיוק בשביל זה נוצרה סדרת Color Intense, סדרה שמבוססת של טכנולוגיית PIGMENT BOOSTER, לריענון וחיזוק הצבע ולהעצמת ברק בין צביעה לצביעה.

מדובר בשמפו ומרכך ב-7 גוונים שמשתמשים בטכנולוגיה מבוססת על פיגמנטים שחודרים לסיב השערה ונצמדים אליו כמו מגנט, מעניקים לשיער עוצמת גוון מוגברת וברק זוהר, כולם מתאימים גם לשיער שעבר החלקה ומכילים קרטין. לא מדובר בצבע שיכסה לך את השורשים, אלא כזה שיעצים או יאזן את הצבע הטבעי שלך. בזמן שגוונים כמו שחור, חום ואדום יוסיפו לצבע שלך עומק, הגוונים שמיועדים לבלונד יאזנו את הצהבהבות והכתמתמות שמגיעה עם החפיפות, ושמפו הגוונים יוסיף ברק כדי ליצור מראה בריא ומוגדר יותר. כמובן שכל המוצרים לא מכילים מלח סודיום כלוריד, אמוניה, מי חמצן ופרבנים, כך שהם מתאימים גם לשיער העדין ביותר.

עוד בוואלה!

אישה חזקה? ממש לא בטוח: הבעיה הכי גדולה של מור ומאור

לכתבה המלאה
שמפו פיגמנט של נטורל פורמולה. גיל חיון,
שמפו פיגמנט להעצמת הגוון והברק/גיל חיון

כדי שההחלקה תחזיק מעמד לאורך זמן: סדרת Keratin intense

היום, כשבשוק יש אינספור החלקות בריאות וטבעיות, החלקה היא פתרון מצוין לכל אישה שרוצה לחסוך זמן, מאמץ והתעסקות בין חפיפה לחפיפה. הבעיה היא שלא משנה איזו החלקה עשית, את חייבת להשתמש במוצרי שיער ייעודיים להחלקה, שכן מוצרים "רגילים" יפגעו בתוצאות ההחלקה החדשה שלך.

פעם את המוצרים האלו ניתן היה למצוא רק במספרות, ובמחיר גבוה, אבל סדרת Keratin intense מביאה אותם גם למדפי הפארם, במחיר נוח. מדובר בשמפו, מרכך, מסכה, סירום, קרם קרטין ואמפולות לטיפול משקם ואינטנסיבי. מצד אחד המוצרים לא מכילים מלחים וסודיום כלוריד שפוגעים בהחלקה, ומצד שני מציגים 2 סוגי קרטין טהור, אחד שעוטף את השערה מבחוץ ויוצר ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השיער לכל אורכו והשני מטפל בשערה מבפנים ובעצם בונה מחדש את פנים השערה. התוצאה הסופית היא החלקה שתוצאותיה נשמרות פי 3, ושיער חזק יותר, עמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע.

סדרת קרטין אינטנס של נטורל פורמולה. גיל חיון,
סדרת קרטין אינטנס/גיל חיון

כדי שלא תצטרכי לבחור בין שיער חלק לשיער נטול קשקשים: סדרת Keratin intense נגד קשקשים

בהרבה מקרים נשים שעושות החלקות באופן קבוע נוטות לסבול מקשקשים, ובמקרה כזה הן בעצם נאלצות לבחור: לשמור על ההחלקה בעזרת מוצרים ייעודיים ולסבול מקשקשים או לטפל בהם עם מוצרים שיפגעו בתוצאות ההחלקה. סדרת המוצרים החדשה ופורצת הדרך קרטין אינטנס לניקוי ומניעת קשקשים מבטלת את הדילמה.

גם היא, כמו הסדרה הקלאסית, מציעה מוצרים נטולי מלח סודיום כלוריד עם קרטין טהור שמטפל בשיערה מבפנים ומבחוץ כך שתוצאות ההחלקה נשמרות פי שלושה, אבל הפעם מדובר בשמפו, מרכך ומסיכה מועשרים בקומפלקס Bio Active המונע היווצרות קשקשת ומאזן את קצב התחלופה של תאי העור והפרשת שומן מבלוטות החלב, כולם מנקים ביסודיות את הקרקפת ומסייעים במניעת היווצרות קשקשים חדשים.

סדרת Keratin intense נגד קשקשים של נטורל פורמולה. עומר אסף,
סדרת Keratin intense נגד קשקשים/עומר אסף

אם התלתלים שלך מתפרעים: לחויות מקצועיות לשיער מתולתל

אין אישה עם שיער מתולתל שלא מכירה את הבעיה - אי אפשר פשוט לחפוף שיער, לנער אותו לצאת מהבית. נשים עם שיער מתולתל חייבות קרם לחות כלשהו, בין אם זה להרגעת הפריז והנפח אחרי החפיפה, בין אם הוא מיועד לעיצוב מסוים של תלתלים מהודקים יותר, וכמובן לשיפור הרכות והגמישות של התלתלים, למען שמירה על התנועה הטבעית והסקסית של השיער. הלחויות האלו מאפשרות לך לבחור איזה סוג של תלתלים את רוצה לקבל:

תלתלים מעוצבים ומוגדרים - Cream & glaze: מדובר בקרם שמשלב בין 70% לחות ו30% גלייז לתלתלים מעוצבים ומוגדרים ברגע. הקרם שומר על העיצוב לכל שעות היום, בכל מזג אוויר וללא חשמל סטאטי (Frizz free).

תלתלים טבעיים, רעננים ומלאי ברק - Cream & Coconut oil: מדובר בלחות מועשרת בשמן קוקוס שידוע כעשיר בליפידים, מינרלים וויטמינים ששומרים על בריאות השיער ומונעים פיצול בקצוות הלחות. הלחות בעלת מרקם קליל שאינו מכביד על השיער, יוצרת תלתלים טבעיים ומלאי ברק, רכים ונעימים למגע, ללא חשמל סטאטי (frizz).

לתלתול פתוח ולהורדת נפח - Cream & Keratin: מדובר בלחות מקצועית בשילוב קרטין טהור שמשקם את השערה לאורכה ויוצר מעטפת לחות והגנה מבלי להכביד על השיער, לתלתלים רכים ומבריקים במראה פתוח ומשוחרר, ללא נפח או חשמל סטאטי.

לתלתלים מפוסלים ומוגדרים - Pure glaze: מדובר במוצר מקצועי לפיסול והגדרת תלתלים המועשר בחמאת שיאה להזנה וברק. הקרם הינו עדין וסלחני לשיער ואין בו פרבנים או סולפטים, ועדיין יוצר תלתלים גמישים ולא נוקשים, מעניק ברק לשיער ומכיל שמנים טבעיים לשמירה על בריאות השיער כמו שמן קוקוס טבעי, חמאת שיאה ושמן אגוזי מקדמיה.

סדרת לחויות לתלתלים של נטורל פורמולה. גיל חיון,
סדרת לחויות לתלתלים מושלמים/גיל חיון

אם את רוצה לשקם את השיער: סדרת אמפולה אינטנס

לפעמים אנחנו מרגישות שאנחנו פשוט חייבות טיפול אינטנסיבי, זריקת חיים לשיער עייף, יבש ופגום במיוחד. סדרת אמפולה אינטנס מציגה שמפו, מרכך, מסיכה וסרום מקצועיים שמועשרים באמפולת שמנים משקמת. זהו בעצם טיפול ממוקד, אפקטיבי פי 3 בבנייה ובשיקום השיער. המוצרים מועשרים במיקרו אמפולות ששומרות על טריות ואיכות חומרי ההזנה, שנפתחות ומשחררות את החומרים הפעילים רק במהלך החפיפה. האמפולות מכילות תערובת של שמנים איכותיים לשיקום מיידי, סרמידים שבונים מחדש את מעטפת השערה לשיער חזק יותר ושלם יותר וכמובן לא מכילים SLS או פרבנים, כך שהפורמולה עדינה ומותאמת לשיער פגום ושביר.

סדרת אמפולה אינטנס של נטורל פורמולה. גיל חיון,
סדרת אמפולה אינטנס/גיל חיון
מערכת Sheee, בשיתוף נטורל פורמולה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully