טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
ניר פקין

נמצאה התאמה: הזיווג המושלם של מורן אטיאס וטום אביב

3.3.2020 / 7:27

הוא שף סלב שיוצא כל רגע עם מישהי חדשה, והיא כוכבת מסתורית שחיה חצי מהזמן בהוליווד ואנחנו לא ממש יודעים מה היא עושה שם - אולי עכשיו, כשמשהו קורה בין שני אלה, הוא יירגע והיא תחזור הביתה? בכל מקרה אנחנו אוהבות אותם יחד, ואלה הסיבות

טום אביב מדבר על מורן אטיאס (צילום: עידו שחם)

אחד הזוגות החדשים שמסעירים את הביצה, חוץ מרוני ממיאמי ונועם מאוסטרליה הם ללא ספק מורן אטיאס וטום אביב. זו לא רק העובדה שכולנו חשים קצת האמא הפולניה של אטיאס ומתים שהיא תתחתן כבר ותעשה ילדים, אלא הפלרטוט של השניים האלו עם התקשורת - הם מגיעים ביחד לאירועים אבל לא מצטלמים יחד, מפלרטטים כל האירוע אבל לא מוכנים לאשר את היחסים, מצולמים יחד על ידי צלמי פפראצי או סתם אנשים ששולחים את התמונות לוואלה! סלבס אבל לא מעלים שום רמז לקשר באינסטגרם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האמת, זה קצת כיף. סוף סוף יש זוג שלא דוחף לנו את תחילת הזוגיות המושלמת שלו אל תוך הפרצוף, לא מעלה עשרות סטוריז חמודים / פאתטיים מהמיטה או מהדרך לצילומים, ולא מתראיין על כמה החיים שלהם השתנו לטובה מאז שהם נפגשו.

כאילו, כיף, אבל עדיין, בא לנו איזו עצם לנשנש. ובגלל שהם לא מוכנים לזרוק לנו אותה אנחנו נעשה את זה בשבילם - עם כל הסיבות שבגללן אנחנו חושבות ששני אלה נועדו אחד לשניה:

זה כן הגיל

הוא יצא לפני כמה דקות ממערכת יחסים עם הטינייג'רית גל גברעם וההיסטוריה הזוגית שלה מתפרשת על קשת גילאים שנשמעת לקוחה ממשחק מונופול: 19-99. אבל נראה שפער גילאים של 6 שנים לטובתה הוא בדיוק מה ששניהם צריכים. מבחינתו מדובר בקפיצה למים העמוקים, עם אישה שהספיקה לחיות בכמה מדינות בעולם, לבנות לעצמה קריירה מרשימה שכוללת דוגמנות, משחק והפקה, ובאופן כללי כזו שתגרום לו להתלהב, להתרגש ואולי ללמוד דבר או שניים. מהצד של אטיאס מדובר בחיבור נכון, שכן עם כל הכבוד לגיל, היא ממש לא אישה עייפה וממורמרת שרק רוצה לשבת בבית עם גרביים חמימים ולסרוג תוך כתיבת טוקבקים מרושעים בפייסבוק. להיפך, מדובר באישה עם אש בעיניים שצריכה גבר שיעמוד בקצב שלה ויהיה ספונטני, חזק ופרוע כמוה, וזה קשה כשהוא מתחיל להתלונן על כאבי פרקים.

חוץ מזה, אטיאס אמרה לא פעם שהיא כמהה למשפחה וילדים, ואביב אמנם אוהב את חיי הזוהר, אבל בסופו של דבר אין ספק שאחרי שהוא מקפץ על שולחנות ומצטלם עם זר על הראש עם ילדות בנות 19 שבאו למסעדה שלו רק כדי להעלות תמונה, הוא רוצה הביתה, לאישה שתכין לו דג מרוקאי, תדליק לו נטפליקס ואז תחפור לו כל הפרק על זה שהיא היתה אמורה לשחק את התפקיד הראשי באל איי וכמה היא מעדיפה לשבת איתו על הספה בתל אביב.

זה תירוץ מעולה לחזור הביתה

מכירים את האנשים האלו שלא משנה מה הם יעשו - הם תמיד יחזרו לאותה הנקודה? זה שתמיד חייב להצטיין יקבל קידום אחרי קידום, זו שלא מצליחה למצוא חתן תמיד תיפרד אחרי שלושה דייטים וזה עם המינוס יישאר בסופו של דבר באותו מצב כלכלי לא משנה אם ירוויח יותר או יקבל קנס כספי. ככה זה, המוח והלב שלנו בסופו של דבר תמיד מביאים אותנו למקום שבו אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים להיות. במקרה של אטיאס - אפשר להוציא את הילדה מחיפה אבל אי אפשר לגרום לה להמשיך לחיות לנצח מעבר לים.

לא משנה כמה היא מספרת שהקריירה שלה מצליחה, כמה שטיחים אדומים היא טוחנת בהוליווד וכמה דינרז היא מנשנשת לצד פול האגיס ונועה תישבי, היא רוצה הביתה. ולא, היא לא באמת יכולה להודות בזה, כי עם כל הכבוד לרצון לעשות קניות ברמי לוי או לנשנש אבטיח בחוף הילטון, האגו לא מאפשר לה לקפל את עצמה בחזרה לישראל. אבל אתם יודעים מה היא כן יכולה לעשות? לחזור בשביל האהבה! כי אהבה ומשפחה הם הרי ערך עליון, כזה שמאפיל על כל דבר אחר ומאפשר לה להגיד בראיונות העתידיים שלה "ברור, היתה לי קריירה מטורפת בחו"ל, והייתי אמורה להשתתף בעוד 300 סרטים ולזכות ב400 אוסקרים, אני חיה בדירת 3 חדרים עם משכנתא רק בגלל האהבה, ממש לא בגלל שלא הלך לי בהוליווד".

יש ביניהם הבנה הדדית

אנחנו אולי לא ממש יודעים איך נראה סדר היום שלה באמריקה, ואולי היא באמת מתקתקת פגישות באולפני וורנר ואז קופצת לבראנץ' עם לאונרדו דיקפריו או ג'יג'י חדיד, אבל בארץ אין ספק שמורן מתקתקת עבודה - צילומים, הפקות וראיונות הם משהו קבוע בכל גיחה שלה לארץ וזה ממש לא נראה כאילו היא רוצה לעצור. העובדה שאביב הוא סלב טרי, כזה שהגיע לביצה רק לפני 4 שנים כשזכה בריאליטי גורמת לו להיות בשלב שבו הוא עדיין מתלהב מהשקות, צילומים ובאופן כללי מכל העניין הזה שהוא יכול לצאת עם נשים כמו מורן אטיאס ועדן פינס. בזמן שסלבס ותיקים מתחילים להתגרד כשהם שומעים שצריך להגיע להשקה של משחת שיניים, אביב שם עליו מעיל פארקה ו-18 טבעות על כל אצבע ויוצא להצטלם. זה בדיוק הגבר שיבוא איתה לאירועים, יסכים לצלם אותה 400 תמונות רק כי יש תאורה טובה ויזרום איתה כשהיא תרצה להתקשר לפפראצי בעילום שם רק כי היא ירדה 3 קילו והיא רוצה שיצלמו אותה בטעות בבגד ים. נשמע כמו אידיליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully