ג'ים ופאם המשרד. Giphy
Giphy

חוקי הרומן הסודי: הבעד, הנגד, ואיך עושים את זה נכון

10.3.2020 / 9:30

למה רומן סודי? כי כמה אפשר לחשוב על קורונה??? חוץ מזה, במצבים מסוימים אי אפשר להתחמק מהצורך בסודיות - אם אחד הצדדים תפוס, או בדיוק נפרד, למשל - או, במקרים שכיחים יותר, אם אתם עובדים יחד. זה אמנם כיף, אבל לפני שנכנסים לזה, הנה כמה חוקים חשובים

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

אתם בטח שואלים את עצמכם למה שבן אדם בכלל ירצה רומן סודי, וזה מובן - עבור חלק גדול מהאנשים ההנאה טמונה דווקא בחלק שבו הרומן הופך להיות רשמי ואפשר להתחיל להפציץ את האינסטגרם בתמונות של נשיקות לגמרי ספונטניות על גרין סקרין עם שקיעה שהודבקה ברקע על ידי החבר שלכם שיודע פוטושופ. אבל אני אומרת לכם, שאין יותר כיף מרומן סודי, וכל מי שאי פעם יצא לו לנהל רומן סודי שאחר כך הפך לרשמי, יודה שזה היה החלק הכי כיפי של היחסים שאותו זוכרים בגעגועים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אף אחד לא זוכר את שלב ההירדמות מול הטלויזיה או את הריבים מי ידליק למי את הבוילר. זוכרים בעיקר את ההתחלה המרגשת - לפני שהחלה השגרה, לפני שהשעמום השתלט, ולפני שקמלו ורפסו הציפיות שלכם אחד מהשני ושל העולם מכם. תוסיפו לזה את ההסתרה, את ההתחמקויות, וכמובן את הסקס שגם ככה הוא במיטבו בהתחלה ועל אחת כמה וכמה כשצריך להסתיר אותו, ותקנחו במאמצים שכרוכים בהסתרה, שנותנים את האשלייה שיש לכם פה משהו ממש ממש מיוחד.

ספויילר: אין לכם, אתם משעממים כמו כל הזוגות האחרים, רק שאתם עדיין לא הפנמתם את זה. וזה בדיוק היופי ברומן סודי. אז אם אתם מתכוונים לפצוח באחד כזה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

בעד

כי לפעמים פשוט חייבים
היו לי כמה רומנים במקומות עבודה (במבט לאחור אני חושדת שייצרתי אותם כדי שיהיה לי כיף יותר לבוא לעבודה). בדרך כלל אלה היו פלירטים קצרים, סתם ככה בשביל הריגוש, אבל פעם אחת רומן כזה התארך והפך למערכת יחסים מאד רצינית, מחייבת, הדדית וחזקה. אם זה היה רק פלירט, יש סיכוי טוב שכמה חברות בעבודה היו יודעות שקורה משהו, אבל במקרה הזה שמרנו על היחסים בסוד מטעמי רגישות לזולת - הוא בדיוק נפרד ממישהי אחרי הרבה מאד שנים יחד, ועקב החברים המשותפים של שלושתנו היה אסור שהיא תדע, כי זה היה שובר אותה סופית. היינו ביחד שלוש שנים שמתוכן כמעט שנה שלמה שמרנו על היחסים בסוד, פשוט כי לא הייתה ברירה. בכל מקרה, מאז ועד היום זו ההתחלה הכי כיפית שאי פעם הייתה לי.

בגלל דחיית הקץ
התחלה של אהבה היא כל כך כיפית, שרוצים שהיא תימשך לעד - אנחנו יכולים לרצות, אבל תחילת מערכת יחסים כבר טומנת בחובה את הרגע שבו הפרפרים מוצאים דרך לעוף מהבטן כדי לא לשוב יותר, וכאן שמירת הסוד עוזרת, כי היא דוחה את הקץ. ברומן סודי תוכלו להימנע מהשגרה ותחושת המובן מאליו לעוד כמה שבועות או חודשים, ותדחו את החידלון שהוא מנת חלקה של כל מונוגמיה מחייבת, מקסימום אחרי שלוש שנים.

עוד בוואלה!

נמצאה התאמה: הזיווג המושלם של מורן אטיאס וטום אביב

לכתבה המלאה
ג'ים ופאם המשרד. אתר רשמי, צילום מסך
הפרפרים בבטן מחזיקים הרבה יותר זמן/צילום מסך, אתר רשמי

כי זה דיאטטי
כל מערכת יחסים חדשה מרזה, וזה בגלל שכשמתרגשים מופרש אצלנו הורמון מסוים שמדכא תיאבון. לרדת שלושה קילו זה תמיד נחמד, אבל כשזה סודי זה מרגש פי שניים, ואם הרומן מתרחש בעבודה זה רווח כפול, כי בעבודה אנחנו תמיד רעבים. למה? כי משעמם, כי אנחנו כלואים תשע שעות במבנה, וכי תחושת הכלא גורמת לנו להרגיש חצי מתים ואוכל נותן תחושת זמנית של חיות. גם ככה כשיש לך מישהו חדש את אוכלת הרבה פחות, במיוחד כשאת איתו. אז תארי לך שהוא עובד איתך - את תרזי יותר מהר, וגם תחסכי ים כסף על ארוחות צהריים מעופשות שעולות 40 שקל ביום. תעשי את החישובים בעצמך.

כי נראה כאילו את משקיעה בעבודה
אל דאגה, זה רק נראה. את פשוט נשארת יותר שעות ומגיעה יותר מוקדם, אבל בזה נגמרת האשלייה האופטית. הבוס שלך למעשה איבד למעשה שניים מעובדיו ולא יודע את זה, כי לא את ולא הוא עושים יותר מדי. אתם לא מרוכזים, ואמנם כל היום ביחד, אבל לא באמת מסופקים, לכן אף אחד משניכם לא באמת יכול לעבוד. אבל זה כבר לא ענייני - אם סקס טוב שווה לכם פיטורים, אני לא אעצור אתכם.

ג'ים ופאם המשרד. אתר רשמי, צילום מסך
נופש חברה הופך להיות הרבה יותר כיפי/צילום מסך, אתר רשמי

כי המילים "נופש חברה" מקבלות משמעות שונה לחלוטין
הסיטואציה: נוסעים לאילת לנופש חברה, וזה נופש שלא מביאים אליו בני זוג. קלאסי. גם חסכו לכם את הלחץ של להציע אחד לשני לנסוע לצימר ביחד בפעם הראשונה, ואת הפחד שלא יהיה כיף, גם משלמים לכם על הנופש הזה, וגם אתם היחידים שבאמת, אבל באמת נהנים. אין דבר יותר כיפי מלבלות כל היום עם כל החברים, מדי פעם לעשות אחד לשני עיניים, ובלילה להתגנב לאותו חדר, לישון רק ארבע שעות ובכל זאת לקום בבוקר ערניים. כי ככה זה כשמאוהבים, הצרכים הבסיסיים משום מה נעלמים. לא צריך אוכל, לא צריך שינה, לא צריך מוח. תענוג.

כי הסקס הרבה יותר טוב
כל עניין ההתרגשות כשיש מישהו חדש קשור לעובדה שהוא עדיין לא לגמרי שלך. זה החלק המרגש. אחרי שכבשת אותו וברור לכולם שאתם זוג שמחויב זה לזו, וגם ברור מתי תעשו סקס ובאיזו תנוחה. הסקס הופך להיות הדבר הזה שחייבים מדי פעם לעשות, והאמת היא שהוא די נמאס. רומן סודי, דווקא בגלל שצריך להסתיר אותו, מעצים את ההתרגשות ומתחזק אותה לאורך זמן, כי כל עוד זה סודי אתם לא באמת מחוייבים מול העולם, ולכן התחושה של חוסר הביטחון הקטן הזה שנשארת שומרת עליכם מפני מיאוס. חוץ מזה - תשע שעות אתם מסתובבים אחד ליד השני ומתאפקים - מה זה אומר? שכל היום הוא פורפליי. התוצאה - סקס מעולה בסופו.

ג'ים דוייט ופאם המשרד. אתר רשמי, צילום מסך
אין איפה להתחבא ואי אפשר לריב/צילום מסך, אתר רשמי

נגד

כי אם תיפרדו, זה גיהנום
רומן סודי בעבודה זה טוב ויפה, כל עוד נשארים יחד. וגם אם נשארים יחד - יש ריבים - אתם יודעים מה זה לריב עם מישהו שאי אפשר להיפטר ממנו? גיהנום! אם אתם עדיין בשלב הסודי, לא רק שאתם לא יכולים לריב בעבודה, אתם גם לא יכולים לפרוק לחברים, ואתם נמשארים תקועים עם הרעל הזה בבטן עד שיש לכם הזדמנות לדבר בערב. אם אתם נפרדים וצריכים להמשיך לעבוד יחד, שאלוהים יעזור לכם. מה שבטוח, סודי זה כבר לא יהיה

כי אין איפה להתחבא
אחרי שנגמרים הריגושים, אם תישארו יחד, תצטרכו להמשיך לראות אחד את השני בעבודה ולמצוא דרך לג'גל בין העבודה לבית באופן שלא יוציא אתכם מדעתכם. גם אם משהו קורה, וגם אם סתם לא בא לך לראות אותו היום - תצטרכו למצוא דרכים יצירתיות לנפנף אחד את השני, מה שלא היה קורה אם הייתם עובדים במקומות שונים. לקחת יום מחלה בגלל שלא מתחשק לך לראות את החבר שלך ולתת לו דין וחשבון נשמע לך קיצוני? אולי, אבל זה קרה. מצד אחד יש לכם נושאים משותפים וחברים משותפים, ואתם יכולים לנסוע יחד לעבודה והביתה. מצד שני יש לכם נושאים משותפים וחברים משותפים ואתם מתראים גם בעבודה וחוזרים ביחד הביתה. אעעעעע!

כי אולי אין לכם שום דבר משותף ואתם לא יודעים את זה
בעיה לא קטנה, שמתרחשת גם עם אנשים אחרים שעובדים איתם, כמו חברה מהעבודה וישבתן לקפה, הסבירות גבוהה מאד שתדברו על עבודה או על אנשים משותפים שפגשתן בעבודה. גם אם אחת מכן כבר לא עובדת במקום הזה, כנראה שעדיין תרכלו על אנשים משותפים מהתקופה שכן עבדתן יחד, וכשזה לא יעניין יותר, יש סיכוי שהנושאים המשותפים שלכן ייגמרו. אם את והרומן הסודי שלך עובדים באותו מקום וזה לא מקום ענק שלכל אחד מכם יש קומה משלו, כנראה שלפחות בהתחלה תיצמדו לנושאים המשותפים שיש לכם, ויש סיכוי טוב שלא תעשו מאמץ לצאת מאיזור הנוחות של שיחות על דברים שאינם עבודה או היכרות עם אנשים שהם לא מכרים משותפים. זה טוב ויפה כל עוד אתם ממשיכים לעבוד באותו מקום, אבל אם אחד מכם ירצה לרענן קריירה, יש סיכוי שתגלו שאין לכם על מה לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully