שירלי סידיק. מיכה לובטון,
מיכה לובטון

ואנחנו חשבנו שהיא זו שמתפשרת: ככה ירד לאדם משירלי

15.3.2020 / 8:50

אמנם כולנו חשבנו ששירלי היא זו שמתפשרת על אדם אחרי שהבינה שלא ילך לה עם אסיף, אבל מסתבר שדברים שרואים מכאן לא רואים משם, ושלפעמים סיגריות הן לא רק סיגריות, אלא סימפטום לבעיה עמוקה יותר

האח הגדול

כמה דקות אחרי ההדחה הצפויה בהיסטוריה ורגע אחרי שהאח הגדול הודיע שהוא צריך חופש מהבית (או שהוא פשוט נכנס לבידוד?) אני רוצה רגע להתעסק בנושא לוהט יותר מהקורונה - מערכת היחסים המבטיחה בין אדם לשירלי שקיבלה תפנית חדה בשבוע האחרון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נתחיל בזה שחשוב לי לציין שבעיני הדבר הטוב ביותר שקרה לאדם העונה הוא שירלי. לא רק כי ירדן הפסיקה להתעלל בחרמנות שלו, שהוא כבר התחיל לפרש בטעות כאהבה, אלא כי סוף סוף אנחנו מתחילים לראות למה המלהקים בכלל טרחו להכניס אותו. עד שירלי הוא תפקד בעיקר כטפט משובץ יהלומים, בערך כמו פול רק עם פחות קוביות ויותר דיבורים על מותגים. אולי זה היה גם עניין של עריכה, אבל עד שירלי לא ממש ראינו אותו, ופתאום יש מה לראות.

נתחיל בזה שהוא פשוט חמוד, וזה משהו שלא רואים יותר מדי אצל גברים. ליאור, ניר, אסיף - אפשר להגיד עליהם הרבה דברים, חמוד זה לא אחד מהם. אבל מעבר לחמידות אדם מצטייר כגבר עם אופי שלא מפחד להגיד את דעתו וגם לעמוד על שלו כשצריך. ראינו נגיעות מזה כשהוא התעצבן על ירדן כשהיא קראה לו ילד ובעוד כמה מקרים בהם התייצב מול ליאור בזמן שכל הבית הסתובב בבהלה, אבל עכשיו אנחנו רואים שגם הבלונד והחיבוקים של שירלי לא עושים עליו יותר מדי רושם.
להיפך.

בואו, גם אני, ממש כמו שירלי וכנראה כמו כולכם, חשבתי שמי שמתפשר פה זו היא. אמנם העריכה ההזויה לא ממש הראתה לנו מה היה שם בתקופת החיזור, ולא ממש הבנו שיש משהו רציני עד לרגע שבו יוסי בעט החוצה את נעם בטענה ש"מתחיל ביניהם משהו", אבל אני מהמרת על זה שמי שתקף היה אדם, ומי שחשבה שהיא מואילה בטובה לזרום היא שירלי, וזה היה מאד ברור בפרשת השוקולדים המוחבאים והסחיטה של אדם, כששירלי אמרה לתקוה בפרצוף מלא ביטחון: "אל תדאגי - את אדם תשאירי לי".

כנראה ששירלי חשבה כל הזמן הזה שאדם בכיס הקטן שלה, אולי כי היא ראתה אותו בחוץ והחליטה כמו רובנו שהוא נטול אישיות ואפשר לנצל את הצורך שלו בתשומת לב נשית בקלות רבה מאד, אבל הנה העניין בזוגיות, ובאנשים בכלל - ברגע שמגרדים טיפה את פני השטח מגלים דברים מפתיעים לטוב ולרע, אצל אדם זה לגמרי לטוב, אצל שירלי, ובכן, פחות.

אני אתחיל בפרשת הסיגריות, ואני חייבת להגיד שאני לא יודעת מי צודק פה. מצד אחד אדם שונא את זה ששירלי מעשנת כי הריח מגעיל אותו אז הוא רוצה שהיא תפסיק, אבל מצד שני, האם זה אומר שמותר לו לבטל את הרצונות שלה בכזו בוטות? במשימת גוף האדם הוא לא הסכים לדווש בשביל שהיא תעשן ובפרק הזה הוא ביטל לחלוטין את הרצון שלה לקבל עוד טבק. עכשיו, סבבה - אתה נגד עישון וזה מפריע לך, אבל חייבים לחשוב רגע על הדבר הזה מרחוק, כי תמיד יהיו דברים שלא נאהב אצל בני הזוג שלנו, האם זה אומר שמותר לנו פשוט לחסום אותם בכל דרך שאנחנו יכולים, גם על חשבון תמיכה? הרי באותה מידה ליאור יכול להודיע לתקווה שהוא לא מוכן לשים לה שוקולד בתקציב או לא להסכים לשבת לידה בזמן שהיא מנשנשת טים טם רק כי לא מתאים לו המשקל שלה.

איפה עובר הגבול בין חוסר תמיכה לניסיון שליטה, והאם זה 100% נכון שהוא מבטל את מה שהיא רוצה בכזו קלות מבלי בכלל לחשוב על זה שלא מדובר פה רק בסיגריות, אלא באישה שרוצה את התמיכה של הגבר שלה - גם אם לדעתו היא לא בהכרח צודקת. הרי כולנו היינו במצב בו בני הזוג שלנו עשו דברים שאנחנו לא מסכימים איתם, אבל כשמדובר במלחמה שלהם אנחנו בדרך כלל נעמוד לצידם ולא נגדם, ורק אחר כך נגיד להם בפרטיות שבעיננו הם טועים.

ומצד שני, כנראה שחוסר התמיכה של אדם לא מגיע רק מהסיגריות והעישון הוא סימפטום כשהבעיה האמיתית היא שפשוט ירד לו ממנה. כי בואו, הוא ידע שהיא מעשנת הרבה לפני שהוא התגנב מתחת לשמיכה שלה והתחיל לרחרח לה את העורף. הוא פשוט לא אוהב חלק די גדול מהאופי שלה, ונראה שאדם פשוט אלרגי לדרך שבה היא מתמודדת עם מצבים בהם הדברים לא הולכים בדרך שלה, מה שאולי נראה מהצד ככוח, אבל ברור לגמרי שזו חולשה שמוסווית בצעקות ופרצופים עצבניים.

ראינו את זה כשהוא אמר לה בקרירות שהוא לא מתרגש מהבכי שלה על כך שלא קיבלה תמונה של המשפחה והזכיר לה שהוא לא ראה את המשפחה שלו כמעט שלושה חודשים בזמן שהיא סגורה בבת האח רק שלושה שבועות, וראינו את זה בעיקר כשהוא לא נבהל כשהיא שלחה אותו "לחפש מישהי מושלמת". כי כנראה שהוא פשוט לא אוהב את מה שהוא רואה, וזה מוריד לו ממנה.

עולה כאן עוד שאלה - האם שירלי בכלל צריכה גבר כזה? נכון, הוא מקסים ונחמד ושר לה "הילדה הכי יפה בגן" מתחת לשמיכה, אבל ההתנהגות שלו איתה יכולה להיות בדיוק אותו "דגל אדום" שנשים נוטות להתעלם ממנו בגלל שהן מאוהבות. כי היום זה סיגריות ומחר זה איך שהיא מתלבשת או החינוך של הילדים. ושירלי, שלמרות שהיא מנסה לצייר את עצמה כאישה חזקה ומגניבה, היא ילדה שרוצה שיאהבו אותה והיא ללא ספק מתרגשת מהחיזורים המקסימים של אדם. אני רק מקווה שגם היא תוכל רגע לשים את הרגשות שלה בצד כדי להבין מה בדיוק היא רוצה ממערכת היחסים הזאת, ואם אפשר, כשהיא תבין - להראות לנו את זה ולא להוריד הכל בעריכה. תודה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully