סייבר סקס. ShutterStock
ShutterStock

ריחוק מיני בימי קורונה: כך תעשו סייבר סקס בלי להסתכן

19.3.2020 / 10:26

בתוך הבידוד, כשההמלצה היא להתרחק זה מזו עד כמה שרק אפשר, סייבר סקס הוא החלופה הכי הגיונית בעולם להפוגת אוקסיטוצין, אבל גם לסקס ללא מגע יש את הסיכונים שלו. ככה תימנעו מטעויות

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

עכשיו כשמנעו מאיתנו כל אפשרות לגיטימית לצאת מהבית, וכל מה שנותר לנו הוא להסתגר ולחשוש לגורלינו, לא נותר לנו אלא למצוא פתרונות ותחליפים לדברים שהיינו רגילות לעשות לפני עידן הקורונה. אני לא מדברת על נייר טואלט או חדר כושר, אלא על הדבר החשוב באמת - סקס. אם אתן לא חיות עם בן או בת זוג, סקס יכול להיות מצרך נדיר אפילו יותר מנייר טואלט או אלכוג'ל, וצריך למצוא לו תחליף ראוי.

אבל אנחנו אומת הסייבר, לכאורה, אז הפתרון המתבקש הוא כמובן - סייבר סקס. זה אולי הכי קרוב לדבר האמיתי, אחרי שאתן כבר לא יכולות לאונן מהזיכרון - כי שכחתן איך נראית ציוויליזציה, והפורנו מתחיל לשעמם. סייבר סקס זה נוח, זה קל, זה סקסי בטירוף, וזו אחלה פעילות מינית לימים שבהן אתן נמצאות הרחק ממושא הסקס, או יחסית קרובות אליו, אבל בפאקינג בבידוד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עם זאת, סייבר סקס יכול להיות טריקי מבחינה תפעולית ומסוכן מבחינת פרטיות ברשת, אז כדי להפוך אותו לפאן בטיחותי, כדאי להקפיד על כמה כללים ולהיעזר בכמה טיפים, לפני ששולחים את היד לסמארטפון ואת היד השניה למכנסיים.

בלי מצלמה
תכלס, זו האופציה הכי בטוחה, כי גם אם קיים הסיכוי שההקלטה של השיחה תדלוף, הנזק הוא הכי קטן. אצלנו הנשים, זו אולי אפילו אופציה יותר טובה מאשר אשכרה לראות את הבן אדם השני, כיוון שהגירוי שלנו הוא פחות ויזואלי ויותר מנטאלי. במקרה הזה כדאי לתרגל "דיבור מלוכלך" כי לא לכולן זה בא בקלות, ולנסות להתמסר לרגע למרות שלא בטוח שזה המצב הטבעי שלכן. כמובן שזה צריך להתאים גם לצד השני, ולקוות שהוא גם יזרום עם הגרסה המצונזרת והעתיקה יותר של סייבר סקס.

בלי פנים
גם אם את בטוחה שהאדם השני לא יפיץ את הסרטון בשום מצב שבעולם (וביננו, כמה את באמת יכולה להיות בטוחה בזה במאה אחוז?) עדיף לא לכלול את הפנים שלך בסרטון. במקרים רבים הסמארטפונים מגבים את המדיה שמתקבלת ישירות לענן, ומשם הדרך החוצה היא די קלה. אם את לא מכניסה את הפנים שלך לכל הסיפור, את אמנם מסתכנת בכך שהסרטון יודלף, אבל יהיה הרבה יותר קשה לשייך אותו אלייך. זה כמובן גם יגן עליך במקרה שעשית סייבר סקס עם דושבאג שכן מעוניין להפיץ אחר כך את הסרטון בקבוצת הווצאפ שלו "החבר'ה הטובים".

בלי זכויות יוצרים
אם כבר החלטת ללכת על זה ולכלול את הפנים שלך בסרטון, שימי ברקע מוזיקה מוכרת, ועדיף - מוזיקה של דיסני. זה לא בשביל האווירה הרומנטית או סוג של פטיש מוזר, אלא כדי להגן עליך במקרה שהסרטון ידלוף. איך? נסו להעלות סתם סרטון לפייסבוק או ליוטיוב עם מוזיקה של דיסני ברקע ולראות מה קורה. כן, ניחשתן נכון, הסרטון יורד מיד מהרשת עקב הפרה של זכויות יוצרים. זה לא טוב כשאת מנסה להעלות סרטון של האחיינית שלך רוקדת בגן לאינסטגרם, אבל זה מעולה למקרה שמישהו ינסה להעלות סרטון שלך נוגעת בעצמך ללא ידיעתך.

בלי סנכרון אוטומטי
לא רק אצל הצד השני יש אופציה לפריצה לענן, אלא גם אצלך. אם אתן משתמשות באייפון, התמונות והסרטונים שלכן כנראה מגובים אוטומטית לאיי-קלאוד, ואם אתן משתמשות באנדרואיד אז לגוגל תמונות. בדרך כלל זה דבר מעולה, שחוסך הרבה עוגמת נפש כשנמחקים לנו הקבצים, אבל במקרה של סייבר סקס צריך מאוד להיזהר עם זה. אתן בטח זוכרות את המקרה ב-2014, בו האקרים פרצו לנשים מפורסמות והדליפו תמונות עירום של נשים כמו ג'ניפר לורנס, קייט אפטון וקירסטין דאנסט. כדי למזער את הסיכון שזה יקרה בלי שתשימו לב, ודאו שביטלתן את הסנכרון האוטומטי לפני שאתן מתחילות את הסייבר סקס.

בלי מזכרות
אם החלטתן לעשות סייבר סקס שכולל תמונות, יש לוודא שאתן מוחקות כל זכר לכך, ושגם בן או בת הזוג עושים את אותו הדבר. גם אם התמונות לא מגובות בענן, אלא רק שמורות לכן על טלפון, הן במרחק קטן מהפצה ברשת. תארי לעצמך שיגנבו לך או לצד השני את המכשיר, ומשם הדרך לקבוצות הווצאפ של כל עם ישראל ואשתו קצרה מאוד. גם אם יצאת שווה ממש, וגם אם הוא שלח לך תמונות סופר סקסיות, כדאי להשמיד את הראיות. אתן בטח לא רוצות שיקרה לכן מה שקרה לשדרנית הספורט שרון פרי, כשהמכשיר שלה נגנב, והמדינה כולה זכתה לקבל הצצה להרבה מעבר למה ששרון הייתה רוצה לתת.

בלי בושה
עוד דבר שאפשר לחשוף את הפרטנר אליו הוא אביזר המין שלכן, כלומר, הויברטור, או כל צעצוע כה או אחר שעושה לכן טוב. הצד השני יוכל לראות אתכן משתמשות בו תוך כדי הסייבר סקס, וזה יכול להיות פתח גם להכניס אותו לחדר המיטות כשכל המשבר הזה יגמר, כי הצד השני יראה כמה אתן נהנות מזה. האיום, אם קיים, יקטן כתוצאה מהחשיפה המבוקרת, ויגרום לסקס העתידי להיות הרבה יותר טוב.

ו-תלמדו מזה
אם אתן עושות את הסייבר סקס עם מישהו שאתן מכירות, נצלו את ההזדמנות כדי ללמד אותו דברים שאתן אוהבות. הרי עכשיו אתן די אחראיות על האורגזמה שלכן, ומי מכיר אתכם יותר טוב מכן? תראו לו איך הייתן רוצות שיגע בכן כשאתם שוכבים במציאות, מה עושה לכן את זה יותר ומה פחות, ואתן ממש יכולות להדגים את זה על עצמכן. הוא כמובן יכול לרשום הערות. או לשמור לעצמו את הסרטונים בתור טוטוריאלז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully