אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת. ShutterStock
ShutterStock

ביבי צודק: הטיפ של ראש הממשלה ישמור לכם גם על התשוקה

20.3.2020 / 9:00

זה לא קורה רק לכם, זה קורה לכולם, קוראים לזה "כרוניקה של הימאסות מינית ידועה מראש" ובתקופת הבידוד זה מתעצם פי עשר - ככה לא נמאסים אחד על השני גם כשמבלים את כל היום יחד

התחלה זו התחלה. סמסים, פרפרים בבטן לפני פגישה, חשמל בכל נגיעה, ומזדיינים כשפנים. פעמיים בלילה ועוד פעם אחת בבוקר, עד שפשופים ונזקים בעצם האגן התיכונה. לא צריך לישון או לאכול, ובחודש וחצי הראשונים בכלל קשה להאמין שתוכלו אי פעם לצאת מהמיטה. חצי שנה אחר כך זה סיפור אחר לגמרי. הסקס עדיין טוב, אבל לא מספיק תדיר, הרבה פחות מרגש, ושלא לאמר מובן מאליו. החשמל התחלף במתח. במקום להזדיין כשפנים אתם ישנים כדובים, ובמקום בתינוי אהבים אתם עוסקים בשימור לקוחות. נגמרה ההתחלה, ברוכים הבאים להמשך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואז מגיעה הקורונה ונכנסים לבידוד. ביחד. פתאום השני הוא כל מה שמפריד אותנו מאי שפיות, וסקס הוא הדבר היחיד שנשאר לעשות שלא צריך לקרצף באלכוג'ל. לא נעים לי להגיד, אבל ביבי צודק הפעם, ולא רק במובן אחד - במיוחד בשביל זוגות בבידוד - ריחוק זה באמת אהבה. ודווקא לא בגלל הקורונה, כי הם כבר גרים יחד וחולקים חיידקים ממילא, אלא כי זה אולי הדבר היחיד שיכול להציל אותם משעמום טוטאלי ודעיכה מינית.

גיף בוא למיטה. Giphy
הסקס טוב יותר כשהיא יוזמת אותו/Giphy

ריחוק זה אהבה

אל תעשו סקס, תעשו אנטיאייג'ינג
מה לעשות שזה לא סרט אמריקאי פה - מיזוג נשמות, איחוד מוחלט, וכל זה. חרטא. הסיבה העיקרית שסקס הופך להיות מובן מאליו הוא כי מרוב פחד לאבד את התחושה הזאת של ההתחלה, אתם ממשיכים להתעקש להפוך לגוף אחד, ומאבדים את כל המתח של שני הקטבים שגרם לכם לרצות להתאחד מלכתחילה. משיכה בהגדרתה מתקיימת בין שני פרטים - היא לא יכולה להתקיים אחרת. לגוף אחד אין סיבה לרצות התאחד, וככה בדיוק מתחיל השעמום המיני להשתלט על החיים, ומפגש הגופים הופך לדבר הכי פחות מרגש שקורה ביום.

כדי להמשיך להתרגש צריך לעשות דבר מאד פשוט - לשמור על עצמכם כשניים נפרדים. בשביל זה צריך לשמר מידה מסוימת של זרות ומרחק, אפילו מלאכותי. גם אם מבחינת אדם אחד המצב האידאלי הוא להיות בכל רגע פנוי ביחד והאדם השני משתדל לרצות, זה הזמן להפסיק עם זה, ועכשיו יש גם סיבה מעולה. השהייה הממושכת ביחד בבידוד עלולה להיות מאתגרת (טו סיי דה ליסט) ולגרום למערכת היחסים הצעירה שלכם להזדקנות מואצת. אז תעשו אנטיאייג'ינג, לא סקס.

עלבון זה אמון
חלק מחוסר החשק המיני של נשים קשור לעובדה שהם מרגישות לא סקסיות ממגוון סיבות הזויות. אנחנו מדברים על יצור שצם כמה שעות לפני שהוא לובש ביקיני, כולל נוזלים. בכל פעם שהיא מורידה חולצה היא לוקחת בחשבון תאורה, משקל, זויות, מעלות, ועוד כמה פרמטרים אינטואיטיבים שגבר לא יבין לעולם. הפואנטה היא שזו הסיבה להרבה מהסירובים שלה לסקס - לא כי לא בא לה. התרופה, באופן מוזר היא דווקא לא להחמיא לה סתם ככה. נכון נהוג לחשוב שאם אישה שואלת אותך אם היא השמינה, אתה אמור להכחיש גם אם זה נכון? אז מניסיון, זה לא עוזר.

הרי היא יודעת שהיא השמינה, ומחמאות מזוייפות זה הדבר הכי גרוע שיש לביטחון העצמי שלה - זה יעיל כמו לנסות לשכנע פראנואיד שאף אחד לא רודף אחריו. אם היא שואלת ואתה משקר, היא לא באמת תרגיש טוב אחר כך, ובסתר ליבה היא גם תסמוך עלייך טיפה פחות להבא. עדיף להעליב אותה קצת עם האמת ואז להראות לה שגם ככה היא סקסית בטירוף. בהתחלה היא תתנגד, אבל כשהיא תעבור את המחסום של אי הנעימות היא תשתחרר והסקס יעלה לרמה חדשה של פתיחות ושל גירוי. דווקא ברגעים המג'וייפים יש קסם מיני עוצמתי חבוי. ואם הסקס ביניכם יקרה רק כשהיא מרגישה כוסית על, הוא באמת יהיה נדיר.

הפרד ומשול
גם אם אתם בבידוד ביחד, נסו לשמור על החיים החברתיים שלכם קצת נפרדים. דברו עם אנשים בחדר אחר ולא על ספיקר, ואל תבלו את כל הזמן שלכם יחד. גם אם היא מתלוננת - הרי במצב הזה לא משנה כמה זמן תהיו יחד, תמיד יהיה משהו להתלונן עליו. אז תהיו קצת בחדרים נפרדים, שקעו בקריאה, צפייה או האזנה עם אוזניות - לבד. בכל מצב זה לא רעיון טוב לוותר על העולם הפרטי שלכם בשם האהבה, מה שבסוף רק "מבזבז" אותה מהר יותר. במיוחד בעניין משיכה מינית - אם הנפרדות היא שעושה את הסקס מרגש - ככה היא תישמר ליותר זמן.

עוד בוואלה!

ריחוק מיני בימי קורונה: כך תעשו סייבר סקס בלי להסתכן

לכתבה המלאה
סקס בטוח מתוך הסרט "כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול". Giphy
אל דאגה, אם תשחק אותה קשה להשגה בסוף זה יבוא ממנה/Giphy

אל תרגישו נוח מדי
יש גבול דק בין להרגיש נוח אחד עם השני לבין להרגיש יותר מדי נוח אחד עם השני. גם בלי קשר להגיינה בסיסית, סגרו את הדלת של השירותים והמקלחת כשאתם בפנים, והפרידו בין קודש לחול. כלומר, אל תסתובבו בבית לבושים כמו הומלסים, תמשיכו להתארגן בבוקר, לצחצח שיניים ולהשקיע קצת במראה החיצוני. למשל, אל תתפוס לה בשד בזמן שאתה אוכל במבה או רואה טלויזיה. אם אתם רוצים להישאר יצורים מיניים, תתייחסו זה לזו בהתאם, כי אם לא, בסוף תהפכו לאמצעי להפחתת סטרס יותר מאשר בני זוג אחד בשביל השנייה.

תן לה ליזום
הסקס שלכם, גם באופן כללי וגם באירועים ספציפיים, יהפוך להיות טוב יותר אם היא תיזום אותו - אז תן לה. כל מה שאתה צריך לעשות בשביל שזה יקרה זה לשבת בשקט ולחכות. אם לא תרמוז, לא תציע ולא תעשה כלום, בסופו של דבר היא תבוא אלייך. אתה תיהנה מזה, ותאמין לי - גם היא. רוב הנשים במערכות יחסים ארוכות מתלוננות שהן לא מספיקות לפתח חרמנות כי הגבר יוזם לפני שהם מספיקות להגיע לשם. אם תתאפק קצת, במקום שהיא תרגיש רדופה, היא תהפוך לכובשת סקסית.

תעשו הפסקה
תחליטו על הפסקה קבועה פעם בכמה זמן, תקופה שבה לא עושים סקס, ייהרג ובל יעבור, ובזמן בידוד אולי אפילו תחליטו שכמה ימים עכשיו אתם לא ישנים יחד. גם זו חופשה קטנה אחד מהשני, וגם זה מייצר געגוע טבעי, משהו שלא הרגשתם כבר הרבה זמן אם אתם גרים באותו בית ועכשיו עובדים ממנו ומבודדים בצוותא. המרחק הפיזי ירענן את המשיכה ביניכם, וגם ישפר את התקשורת המילולית. הכי קל לעשות את זה בשבוע המחזור, כשרוב הנשים קצת יותר נגעלות ופחות מעוניינות, ורוב הגברים ממילא מעדיפים לדלג על מרחץ הדמים.

כשאתה בא אל האישה, הכן את ה"לא"
גם לסרב מדי פעם זה כדאי, וזה טיפ שמיועד בעיקר לגברים. די נדיר לשמוע על אישה שיוזמת וגבר שמסרב, וזה כי מתוך ההנחה שנשים רוצות פחות, לגברים יש נטייה להתחנן לסקס. לאו דווקא במילים, אלא במבטים, רמיזות סליזיות ומעין דרישה שמגיעה מתוך חשיבת חסך, ומתבטאת בהתנהגות מעצבנת שגורמת לה לכבות ולהיסגר. חכה שהיא תיזום, ותגיד לה "לא". מה אתה עושה פרצוף? היית אלפי פעמים בצד השני ואתה יודע שזה עובד. גם היא, כמוך, בנויה לרצות את מה שאין לה.

אל תרדוף אותה בבית בכל רגע פנוי, אל תדחוף לה ידיים כל שנייה, ובאופן עקרוני נסה להתנהג כאילו יש עוד כמה דברים שמעניינים אותך בחיים חוץ מהתחת היפה שלה. וגם כשהיא יוזמת, מדי פעם תגיד לה "לא". זה אולי נראה לך כמו בזבוז כשהיא יוזמת כל כך מעט, אבל רק ככה יתהפכו היוצרות והיא תיזום יותר. תן לה ספייס לצאת מהדיפנס ולעבור לאופנס - העיקרון שעובד גם בסקס הוא שכסף מושך כסף, אז אל תתנהג כמו עני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully