בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

בידוד של עשירות: הנשים שחייבות להפסיק דחוף עם התמונות

ענבר אבן חן

24.3.2020 / 9:00

גם בימים כתיקונם החיים שלהן נראים זוהרים יותר משלנו וגורמים לנו לקנא בכל גלילת פיד, אבל בזמן שכולנו תקועות בבית בחל"ת ותוהות איך נשלם שכר דירה, זה כבר מתחיל להיות מעצבן. אלה העשירות שחייבות להפסיק להוציא לנו את העיניים

וירוסים ומחלות זה נורא, אבל שיוויוני - לא משנה אם את עשירה או ענייה, הקורונה לא מפלה ומדבקת באותה מידה לכל בני האדם. אבל אפילו במקרה הזה אי אפשר להגיד שכסף איבד מהרוולנטיות שלו, במיוחד כשכלכלת העולם במצב כל כך אנוש. גם ברמת המיגון, ובעיקר ברמת הסטייל של הריגת הזמן עד יעבור זעם - בעולם הקפיטליסטי שלנו העשירות עדיין סובלים הרבה פחות, או לפחות ככה זה נראה מהתמונות שהן מפרסמות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בזמן שרובינו הוצאנו לחופשה ללא תשלום במקרה הטוב או פוטרנו במקרה הרע, ורבים לא יודעים איך ישלמו שכר דירה בחודש הבא, יש נשים שמתייחסות לתקופה הזאת בבידוד כאל חופשה לכל דבר, וגם משתמשות בתנאים המשופרים שלהן כדי להמשיך להוציא לנו את העיניים באינסטגרם, בחוסר רגישות מוחלט.

הכי מארי אנטואנט

למשל, בר רפאלי. מצד אחד, היא הייתה אמורה להיות בכלא, מצד שני, במקום שהיא תבלה את הבידוד בנווה תרצה, אמא ציפי נכנסה במקומה. קורונה או לא, כנראה שלא משנה מה נעשה, אנחנו תמיד מסכנים את ההורים שלנו. היופי בפוסט של רפאלי זה שהוא מצפצף על כולנו. כי מה אכפת לה שחצי מיליון פוטרו או הוצאו לחל"ת ואני אישית מרגישה שאם אבלה עוד דקה אחת בדירת החדר שלי אני אתחרפן, היא החליטה לפרסם תמונת ביקיני על יאכטה עם האשטג קורונה. אל תדאגי כפרה, לא תידבקי בכלום בלב ים. מצד שני, גם כשהקורונה תיגמר, מס הכנסה עדיין יהיה קיים.

עוד בוואלה!

תראו אותנו שואגות: נשים שלא נתנו לחל"ת הקורונה לנצח

לכתבה המלאה

הכי וואנבי

אז אי אפשר לדבר על עושר בלי ניקול ראידמן, שניסתה לשווק את עצמה ככוכבת פופ בחודשים שלפני המשבר, אבל כנראה שכרגע אפשר לשכוח מהופעות בקיסריה, סליחה לכל מי שקנה כרטיס, אבל ניקול כרגע פחות מתערבבת עם העם. מצד שני, היא יכולה לצאת ולחזור מהארץ מתי שהיא רוצה, במטוס פרטי השייך רק לה, וברגישות רבה היא גם מפרסמת את זה עם תנועת ניצחון בזמן שכולנו חרדים לעתידינו הכלכלי והבריאותי. אז נכון, הטיסה הספציפית הזאת הייתה פחות פלאז'ר ויותר דיססטר כאשר שני גלגלי המטוס התפוצצו, אבל גם ה"כמעט תאונה" הזאת שהייתה אמורה לגרום לנו להרגיש יותר טוב עם עצמינו לא משנה את העובדה שהיא איפה שהיא, ואנחנו איפה שאנחנו.

הכי ממותגת

בזמן שכולנו חוששים מהמחסור בציוד מגן לצוותים הרפואיים, האמריקאים, בהתאם להשקפה הקפיטליסטית שלהם, כבר פיתחו מסכות לעשירים בלבד, עם פילטרים שישאירו אפילו את הווירוס הקטלני ביותר מחוץ למערכות שלהם. הדוגמנית שנבחרה לפרסם את המותג החדש היא גווינית' פלט'רו, שהעלתה תמונה שלה עם המיגון, וצחקה על כך שהיא כבר הייתה בתפקיד הזה, ב-2011 כששיחקה בסרט התפשטות עם תסריט שדומה באופן מפחיד למציאות שלנו כיום. עצה שלנו - אל תצפו.

הכי קלולס

נעמי קמבל הצטלמה בסטייל קורוני לגמרי, בחליפת מגן מלאה ומסכה כירורגית, בעוד הצוותים הרפואיים עובדים כשפיסת בד כרוכה על אפם, ומטיילת לה בעולם, טסה לה בפירסט קלאס כאילו המרחב האוירי לא סגור. התמונה עצמה עלתה כדי לשווק את הוידאו החדש שלה ביוטיוב, וכנראה שהיא בעצמה הבינה את הבעייתיות שבזה, כי היא טרחה לציין שכל הציוד שלה נרכש לפני שישה שבועות דרך אמזון - כדי להימנע מהביקורת על בזבוז הציוד הנדיר. לא הצליח לה.

הכי רוחנית

יעל שלביה החליטה שלא לקחת את ימי החופש שנכפו על כולנו, ולקחה מטוס פרטי לפגישת עסקים בארה"ב. היא כל כך שונה ומיוחדת, שהחליטה להימנע מסטטוס ישיר על הקורונה ופשוט רשמה: "הגיע הזמן לעצור הכל ולהבין מה הכי חשוב", כאילו לא שמענו את המשפט נרוחני בגרוש הזה באלף גרסאות השבוע. וגם, מה אנחנו אמורים להבין מזה? שפגישת עסקים זה מה שהכי חשוב? מטוס פרטי? או הרבה מאוד כסף? אם ככה זה כשהיא עוצרת לחשוב, לא רוצה לדעת מה קורה כשהיא על פול גז.

הכי בטן גב

חיפוש קליל באינסטה יכול להוציא את העיניים עם לוקיישנים מטורפים לבידוד של ילדים של מליונרים. בזמן שאני תקועה בדירת חדר עם שכנים שחושבים שהם די ג'ייז בפלקה, יש כאלה שיושבים בבריכה הפרטית (הענקית) ובוחרים לתאר את החוויה כ- "staycation", ואנחנו יכולים רק לכעוס על ההורים שלנו שלא הולידו אותנו לעושר הנכון. ואם אתן חושבות שהבריכה הפרטית ועצי הדקל לא מספיקים, ישנם את עשירי ה-1%, שהשיגו לעצמם חוף פרטי. כן כן, שמעתם נכון. עם הסכום הנכון תוכלו לסגור לעצמכן אי קטן במקום טרופי עם מלא שמש וללא חיידקים.

אז נכון שהם לא צריכים להתבייש שיש להם כסף. אבל לפחות כרגע אפשר לצפות מכל אותם אנשים שאינם בסיכון בריאותי או כלכלי, ואפילו יכולים ליהנות מהשבתת המשק ולנפוש איך ואיפה שבא להם לחסוך מאיתנו את התמונות באינסטגרם. או לפחות שיוסיפו האשטאג - לא מהיום#. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully