סרט פורנו. צילום מסך, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

חיוניים למשק: עשו פורנו עם HIV וקורונה לא תעצור אותם

ענבר אבן-חן

1.4.2020 / 7:00

עולם הפורנו וסרטי המבוגרים מנוסה בהתמודדות עם מגיפות, הגדולה מביניהן היא כמובן מגיפת האיידס. בכירים בתעשייה מסבירים למה גם עכשיו הם ממשיכים לצלם, רק עם מדידת חום לפני

Couple Does Not Have Sex Next To Their Friend |Ryan creamer|

ברוכים הבאים הבא לעולם החדש שבו כולנו מבודדים בבית כי יש בחוץ קורונה. מחלת הנשימה החריפה שמתפשטת בטירוף ומידבקת פי עשרים משפעת רגילה. בהתאם למהירות קצב ההעברה שלה, תוך חודשים סופרים הוכרזה המגיפה כגורם למצב חירום בנלאומי. השמיים נסגרו, הכלכלה קרסה, וכולנו מחטאים את עצמנו כמו חולי OCD אמיתיים. אחרי שממשלות רבות הכריזו על עוצר מלא במדינותיהם, ואנשים רבים מספור איבדו את עבודתם, זמנית או לצמיתות, נשאלת השאלה איך תעשיית הפורנו, עיסוק שדורש קשר פיזי קרוב מאד בין אדם לאדם, תושפע מהמצב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"אמנם לא ראיתי ירידה ספציפית בצילומים, אבל ראינו אמצעי זהירות אחרים. הרבה מידע על היגיינה, תסמינים וטיפול משותף ברחבי התעשייה ", אומרת אלנה אוונס, נשיאת אוגדת השחקנים למבוגרים ((APAG. מיטלנד וורד, שחקנית הוליוודית לשעבר שלקחה לאחרונה שלושה פרסי אוסקר פורנו, גם מדווחת שלא ראתה ירידה בביצועים, אם כי אנשים נמצאים בכוננות ו"בודקים שהמופיעים לסט הינם בריאים וללא סימפטומים."

"ענף סרטי מהבוגרים מטבעו נוקט אמצעי זהירות ומסתמך כבר שנים רבות על בדיקות בריאות תכופות, אך כרגע השינוי שנדרש מאיתנו עמוק יותר, וממוקד בפעולות של הקטנת סיכון להתפרצויות או זיהומים פוטנציאליים, כדרך חיים, " היא מסבירה. "כתעשייה, אנו כפי הנראה מוכנים יותר מהרוב בכל הקשור לנקיטה בפעולות מהירות ולהתרעה על מבצעי התפרצויות."

היא מדברת כמובן על המגפה האחרונה שממנה נפגעה תעשיית הפורנו, והיא מגפת ה-.HIV האיידס וצורת העבודה שמחייב צילום סרט פורנו אילצו את עולם סרטי המבוגרים לפעול רבות ועמוקות כדי להכיל אותו. בשנת 2004, לאחר ששחקן גברי שנמצא חיובי, נסגר סט הצילומים ל-30 יום, כשברקע בוצעה בדיקה המונית שבסופה נמצאו חמישה שחקנים נוספים נגועים בוירוס ה-HIV. בשנת 2013, זה קרה שוב ב-2013 ששחקנית התגלתה כנושאת את הוירוס, התעשייה שבתה לשישה ימים ושניים נוספים נמצאו חיוביים.

אנג'לה ווייט, המכונה "מריל סטריפ של הפורנו", אומרת שהיא עוקבת אחר האיגוד שפרסם בשבוע שעבר הנחיות בנושא נגיף הקורונוה, והמתעדכן מדי: "אנחנו עוקבים אחר ההנחיות, אבל מאמינים כי לא חייבים להפסיק לצלם כרגע. מבצעים ומפיקים אשר ממשיכים לצלם מתחייבים להקפיד ולנקוט אמצעי זהירות הגיוניים, כולל חינוך שחקנים ואנשי צוות בנושא מניעה, הגבלת מספר האנשים על הסט והימנעות מטיסות כשזה אפשרי. "

לדברי מייק סטאביל, תעשיית הפורנו מצויידת באופן ייחודי לטפל בוירוס הקורונה מכיוון שהם תעשייה שמנוסה במניעת התפרצויות: "כרגע, מרבית השחקנים רוצים להמשיך לצלם כל עוד הם יכולים - הסטים פחות מסוכנים מאשר המכולת, ומי יודע כמה זמן יימשך הסגר ברמה של איטליה. מבצעים למבוגרים אינם מקבלים ימי מחלה", מסביר סטביל. "מפיקים נוקטים אמצעי זהירות כמו צילום מקומי, כדי למזער נסיעות, בנוסף מנקים סטים באמצעי זהירות נוקשים ומתרגלים התרחקות חברתית במידת האפשר. מפיק אחד שדיברתי איתו דיבר על אפשרות למדידת חום לפני תחילת הצילומים. "

כמה מהכוכבים, כמו טאשה שלט, עברו לצילומי תוכן סולו בעקבות הקורונה, אם כי לא באופן מוחלט. "צילמתי לאחרונה עם פרפורמרים" היא מספרת "ופשוט דאגתי לוודא שהם לא משתעלים או מפגינים סימני מחלה", אומר ריינג. "זה מסוכן. אני לחוץ מהמגיפה זו, מצטייד באספקה ומנסה לא לגעת בפנים שלי או להתגודד עם אנשים. "

ולמרות כל זאת, האמירה הנפוצה ביותר בקרב אנשי הצוות והשחקנים בעולם הפורנו הוא שהם מוכנים להתמודדות עם המגיפה, וגם עם החמרתה:

"אף שאיש אינו יודע כרגע איך להתמודד בצורה מושלמת עם הסיטואציה, אני מרגיש שהתעשייה שלנו מוכנה יותר מהשאר, מכיוון שאנו ממילא נוקטים באמצעי זהירות ואנחנו מורגלים בשימת לב למצבפ הבריאותי של העוסקים במלאכה על בסיס יומיומי", אומר וורד. "נכון שמדובר בקהילה שעובדת בקרבה פיזית, ואנחנו מבינים שאנחנו צריכים להיות זהירים במיוחד בגלל אופי העבודה הזאת. אבל אני מאמין שאנחנו מוכנים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully