אשה עם ויברטור במיטה. ShutterStock
ShutterStock

בגלל הקורונה: עלייה דרסטית במכירת צעצועי מין לנשים ויש מי שאפילו מחלק אותם בחינם

10.4.2020 / 21:39

יש מי שמרוויח מהתפשטות הנגיף: מאיטליה ועד הונג קונג מדווחים על קפיצה של עשרות אחוזים בקצב מכירות מוצרי האונליין. לא פלא שאחת מענקיות הפורנו מחלקת 100 אלף ויברטורים בחינם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

בסרטון - פרסומת לצעצועי מין ששודרה בפריים טיים בבריטניה

כנראה שעוד לא התוודענו אפילו למקצת מההשלכות של הקורונה על חיינו - הנפשיות, הכלכליות והבריאותציות, אבל בזמן שהנגיף מתפשט ברחבי העולם, מתברר שיש תעשייה אחת שצוחקת כל הדרך אל הבנק.

מותג אביזרי המין Womanizer מדווח על עלייה של עשרות אחוזים בקצב המכירות של מוצרי האונליין בין ינואר למרץ, ומייחס זאת בעיקר לעובדה שבכל העולם יותר ויותר אנשים ספונים בבתיהם. זה קורה בין היתר לאחר שדלף לרשת מסמך רשמי מטעם מחלקת הבריאות של עיריית ניו יורק, ובו נכתבו הוראות והנחיות לסקס נכון בימי הקורונה ובין היתר נכתב בו: "הפרטנר הבטוח ביותר לסקס בימים אלה של הקורונה הוא - אתה. אוננות לא תפיץ את הנגיף - בייחוד אם תשטוף את ידייך ואת צעצועי המין במים וסבון במשך 20 שניות לפני ואחרי האקט".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?



המספרים בהחלט מעידים שרבים - ובעיקר רבות, מיהרו להצטייד לימי הסגר , הבידוד והריחוק החברתי וקנו שלל צעצועי מין חדשים. על פי מפת המכירות הגאוגרפית: נכון לסוף חודש מרץ באיטליה מוכת הקורונה נרשמה קפיצה של 60 אחוזים במכירות, והקצב המסחרר של ההזמנות ניכר גם בארצות הברית (עליה של 75 אחוז), קנדה (135 אחוז!), צרפת (40 אחוז) והונג קונג (71).

בוחנת צעצועי מין. LELO, אתר רשמי
הביקוש לויברטורים גדול מאי פעם/אתר רשמי, LELO

לפי הדיווח ב"דיילי מייל", האביזר הפופולארי ביותר בימים אלה של Womanizer, אם תהיתם, הוא מוצר הדגל של החברה, Womanizer Premium, מעין ויברטור רב תכליתי. גם היצרנית של אחד מצעוצעי המין האהובים ביותר על נשים ברחבי העולם, הסטיספייר, הבחינה במגמה ויצאה במבצע בו היא מוכרת את המוצר החדש שלה, ה-Satisfyer Pro 2 Next Generation בהנחה של 28%.

הביקוש לאביזרים הוא כה גדול עד שחברה אחרת של צעצועי מין, "בלסה" הקנדית", החליטה כמחווה של רצון טוב לחלק 100 אלף ויברטורים בחינם לנשים בבידוד ברחבי קנדה.

במקביל, גם אתרים של מפגשי סקס וירטואליים והיכרויות מזמנות מדווחים על מספר כניסות הולך וגדל שניכר בעיקר בקרב רווקים.

באופן לא מפתיע, גם אתרי הפורנו נמצאים בנסיקה. ענקית הפורנו "פורנהאב" פתחה את שירותי הפרימיום שלה לכל תושבי איטליה, ובאופן לא מפתיע זה גרם לארץ המגף לזנק למקום השביעי בעולם בצריכת פורנו באינטרנט. בעקבות ההצלחה והתפשטות הקורונה (הנה צמד מילים שלא חשבנו שייצא לנו להגיד) פורנהאב הרחיבו את ההצעה לכל תושבי העולם.

ג'ניפר אניסטון  חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם". gg_2
זו המטרה בסך הכל.../gg_2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully