חתונה ממבט ראשון אמיר ודנית דנית. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

מיומנו של מכור: ככה החלפתי פורנו בחתונה ממבט ראשון

שחר כהן

9.4.2020 / 10:21

הוא עבר מבידוד להסגר ואחרי שהבין שכדי לשרוד חודש בבית הוא חייב לחיות יותר בריא ולהפסיק עם הפורנו, אז הוא פשוט החליף התמכרות בהתמכרות ועבר לראות חתונה ממבט ראשון. המסקנה - זה אותו דבר, רק של סטרייטים

צילום מסך

הרגה אותי הקורונה הזאת. אחרי טיול מושלם של שבועיים בברזיל חזרתי ישר לבידוד, וכשיצאתי ממנו נכנסתי להסגר. אני מרגיש כמו סחורה בנמל אשדוד. בלי לחרטט, נהניתי בהתחלה - מה רע? נטפליקס, יין, אוכל ופורנו בלי הגבלה. לא טרחתי לעצור לרגע ולחשוב,עד שהגעתי לפלאטו. היין נגמר והמשלוח יגיע רק ביום העצמאות, בנטפליקס הגעתי לשלב המיחזור, עליתי 2 קילו, והכי גרוע, הגעתי לשלב שאני צופה בפורנו חובבים מאיראן, תוך כדי שאני מעביר ביקורת על איכות הדיאלוג. אז עשיתי מה שכל אדם עם היגיון בריא במצב כזה עושה, ונכנסתי לאתר של מתקשרת. ידעתם שאפשר לחזות את העתיד באמצעות גוגו של מישמיש?

מה שגיליתי הוא שכולם פחות או יותר תמימי דעים - הקורונה תעלם עוד חודש, והבריאה הביאה את הוירוס החביב הזה, כדי שנעצור ונרפא את עצמנו באמצעות היפרדות מדפוסי התנהגות ישנים. מה שטיפול פסיכולוגי ארוך, יקר ומשמים לא הצליח לעשות - הצליחה לעשות הגורו עם הגוגו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מיד נהייתי טבעוני. במקום אלכוהול וסיגריות יש הרבה יוגה, אופניים ומשקולות, אני גמיש ונושם, במקום טוסט גבנץ אני אוכל חביתה מקמח חומוס וסלט, שאותה אני צפוי לחרבן במאי, וגם החלטתי לעבור לסוג אחר של פורנו, יותר לגיטימי - ריאליטי! ככה הגעתי לחתונה ממבט ראשון. בסך הכל לא רע בכלל, אני אפילו קצת מכור. עכשיו נכון, זה לא המגרש הביתי שלי, אבל היתרון שלי בתור החבר הגיי זה שהגברים הסטרייטים בחיי מספרים לי הכל.

אורח לרגע רואה כל פגע זה אני - מתריע מראש - סביר להניח שמישהו ייפגע ממה שאני אגיד, אבל איך אומרת הגורו עם הגוגו? להיפגע זה עניין של בחירה, נמסטה.

חתונה ממבט ראשון אמיר ודנית דנית. קשת 12, צילום מסך
בקתה נטושה בלאפלנד - רמז מס' 1/צילום מסך, קשת 12

אמיר ודנית

עד שהזוג הזה הופיע, הייתי בלחץ. בתור גבר שנחשב לדיי מנייאק, נבהלתי, כי עד כה הגברים בתכנית היו ממש גברים לעניין, אפילו עם יתרון לעומת הנשים - ואז הגיע אמיר. נרגעתי, יש עוד דוש-באג בעולם, ואגב, מעניין לי את התחת שהוא היה שמן והחרימו אותו, ושהוא לא קיבל מספיק חיבוקי. בנאדם, אתה דוש.

לא סתם לקח להם 2 עונות למצוא את הפרייארית שתזרום איתו. תודה לאל שרוב הנשים מזמן לא פרייאריות, וכנראה שרובן היו מעדיפות לשחות עם פיראנות בעודן מדממות מפצע פתוח, אבל אם תחפשו מספיק, תמצאו, וככה צצה לה דנית, שאני במקומה מוצא עורך דין טוב ותובע. כי מכל הנשים, נראה שהיא באמת הכי מוכנה ורוצה, וכנראה מרוב שהיא רוצה, דחפו לה את אמיר, שמספר סיפורים מעליבים למצלמה בלי לעצור לרגע לחשוב מה יהיו ההשלכות של זה עליה, ועכשיו החליט שהוא לא יכול לישון איתה באותה מיטה, בשם הנאמנות שלו לעצמו. דוש.

עם כל הכבוד, אם כבר לראות מערכת יחסים לא מתפקדת עם בחורה בשם דנית, עדיף לראות שידורים חוזרים של דנית ואליאב באח הגדול, הוא לפחות חתיך הורס. אפרופו מראה חיצוני, בכל זוג יש את היפה ופחות יפה וכאן ברור שדנית לוקחת, אבל לא, הדוש שלנו לא נמשך אליה! כי ברור שכל אחת חולמת על חנון ורדרד ונרגן שנשרף בשמש וכל הזמן חם לו.

דנית היא בחורה קסם - יפה אך לא מאיימת, אינטילגנטית, נעימה, וזה ברור שהיא פשוט כולה לב טוב. הבעיה שהיא לא מקשיבה לעצמה ומחפשת משהו שלא קיים - חנון שהוא ערס. בואי אני אעזור לך. אין כזה, ואני אהיה הדס שטייף לרגע, באמת שמגיע לך יותר טוב.

המלצות להמשך: דנית, תתחילי לקרוא ספרות מתח סקנדינבית - אם היית קוראת את נערה עם קעקוע דרקון, היית מבינה שגבר שמחזיק בקתה נטושה בלפלנד בסוף יערוף לך את הראש.

דובי ואריק

אוי דובי, יא גננת על ספידים, הבעיה העיקרית היא לא שהוא פגוע מהחתונה אלא שאת לא בעניין שלו. במבחן האינסטינקט הראשוני עשית מה שכל זברה עושה כשהיא נתקלת בקוף, משתעממת והולכת לשחק עם החברות. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, ואל תספרי סיפורים שלראות את הבן שלך בוכה גמר אותך. את האמא שלו - סביר להניח שראית אותו בוכה עשרות פעמים רק מהפאדיחות שעשית לו לאורך השנים.

אז נכון, היא לא הייתה במיטבה בחתונה, וכל הכבוד לאריק שהוא נתן לזה עוד חמש דקות, אבל תכלס הוא נשאר רק כדי שהוא יוכל להתנקם בדובי, סאגת "מה עוצמתי בך?" (דובי, עוצמה מפגינים, לא מכריזים עליה), וכמובן מיטת העינויים מהכלא של המנדט הבריטי שתיכנס לפנתאון.

המלצות להמשך: תסיימו את זה. דובי תמשיך לקפוץ ממקום למקום ולקרוא לזה ריקוד, ואריק ימצא בחורה צעירה שתאמין שהוא גבר בוגר ומלא בטחון.

נעם ורוני. Giphy
הלוואי שיצליח להם/Giphy

רוני ונעם

טוב כאן, מודה, פשוט נכבשתי בקסמי הזוג הזה. נכון שחשדתי שיהיו בעיות כשמעצב החליפות ניסה לדחוף לנעם נעליים עם עקב, אבל התעלמתי, כי אין מצב שכמה סנטימטר יחסלו אהבת אמת. אז זהו שיש.

האופריה שכבשה אותי התחלפה ברצון לרצוח את רוני, אבל עבר לי. כאילו, זה מה זה רדוד, אבל יאללה, הגודל כן קובע, יש סיבה שאין קטגורית פורנו "גברים נמוכים". זו סוגיה קשה, כי משיכה פיזית זה דבר חשוב, חשוב מאוד, אחרת לא היינו כל כך אובססיבים למראה חיצוני, ואם זה היה ההיפך והיא הייתה שמנה מדי לטעם של נעם, היינו כולנו מבינים אותו.

תכלס, מסכנה, היא רצתה שיבוא גבר גבוה, ויעטוף אותה כאילו היא מתנה לחג המולד. רוני יקירתי תלמדי: גבר שעוטף אותך, מתישהו גם מוחץ אותך. זה מחסום שקשה לפרוץ, אבל הנה - נכון לכתיבת שורות אלו חלה התחממות ביחסים. לדעתי היא פשוט ראתה אותו יוצא ממקלחת, ובכל זאת הוא תימני, וכמו שאמרתי, הגודל כן קובע. אני מת שהם יהיו ביחד, כי סביר להניח שרוני של החיים האמיתיים לא הייתה מסתכלת עליו, והתכנית נותנת לה הזדמנות להכיר אותו.

המלצות להמשך: הרבה סקס. אם יהיה מעולה, יש להם סיכוי טוב. רק בואו נקווה שנעם הקטן, במיטה מיומן.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
יעשה הכל כדי לא לצאת מעפן/צילום מסך, קשת 12

הדר ודניס

טוב דניס הוא כריסטיאן גריי סאחי אחרי טיפול פסיכולוגי, והדר מוצגת בתור הכלבה הכוסית. מה יש פה לא לאהוב? מהחומרים האלה עושים קומדיות רומנטיות. על הנייר זה אמור לעבוד אש - דניס הוא ווינר מצליחן לדברי הפסיכולוג שלדעתי בכלל רוצה להתחתן איתו בעצמו, והדר נראית מעולה, אינטילגנטית, עם תסביך אב ולא פרייארית - היא לא מתכוונת ליפול בקלות למלכודת הדבש הרוסית. הסיפור הזה כאילו כתוב מראש - משחקי כוח, כיבוש רומנטי של דניס, משבר שבמסגרתו דניס ייקח צעד אחורה (כי הוא מנומס אך לא נותן את הלב) הדר תלך, הוא יבין שהיא האישה של חייו - הפי אנד.

אבל זה לא יקרה. למה?

כי הדר, כמו המצרך המבוקש שהיא חושבת שהיא, מבלה הרבה יותר מדי זמן על הספה ומתעסקת בסלולרי (אני חושד שהיא מקשקשת עם האקס), ומתעלמת במופגן מדניס, ומתישהו זה יחזור לנשוך אותה בתחת. ככה זה כשיש לך אופציות - אתה נהייה מתנשא. העולם כרגע מחייך אליה, אבל העניין עם העולם שהוא מתהפך עלייך מתישהו, וגם, בואו - יש לאטרקטיביות שלה פג תוקף, ומה לעשות שדניס ככל הנראה ילך וישתבח.

למזלה דניס לא שם לב לכלום כי הוא יעשה הכל, אבל הכל כדי לא לצאת מעפאן - כמו לא מעט רוסים הוא רואה רק את המטרה: "אני רוצה את חצי האי קרים, אין בעיה, נכניס צבא".

המלצות להמשך: אם הדר תבין שבמקום להתעסק כל הזמן בלחפש את הדבר הטוב הבא היא צריכה להעריך את מה שיש, ודניס יתחיל ליהנות מהדרך ולא מהמטרה, אולי יש סיכוי פה לקשר.

חתונה ממבט ראשון 22/3. קשת 12, צילום מסך
התחתנתי - עכשיו מה?/צילום מסך, קשת 12

מור ומאור

איך שראיתי את מור נזכרתי במערכון המפורסם של נאור ציון על הפרחות הסמויות. בטוח שהוא יצא איתה לדייט פעם. אז מה היה לנו? דיבור מהיר וחותך, חיים משה בחופה, שתי שמלות, כל האורחים בלבן, טוב שהיא לא הביאה איתה בקבוק אקונומיקה, כדי שיהיה נקי נקי. מה שכן הייתה כלה יפה למות.

מור הגיעה כדי להתחתן. וזהו. היא התחתנה, ועכשיו היא לא יודעת מה לעשות עם ה-42 יום עם מאור. לא מעט זוגות כאלו מסתובבים ביננו - אתם מכירים אותם - אלו שרצו להתחתן, זהות הפרטנר משנית לחלוטין, ועכשיו הם צריכים לשאת בתוצאות. תהרגו אותי, מה הקשר בינה לבינו?

אני אגיד לכם מה קרה. מור הצליחה להסוות את הפרחיות שלה ולטמטם את ההפקה, אז בחרו לה "אלפא" גרסה אשכנזית שמבשל, אוסף מכוניות מרוץ ומסעדן, אבל בתוך תוכה היא בכלל מחפשת קבלן בניין שיתעלף מהחריף בדג של שישי. מור מזכירה לי את אנשי העסקים האלה, שהולכים להתפרק אצל מלכת סאדו, כי הם רוצים להרגיש איך זה להישלט. ברור שמאור לא ייתן לה את זה, כי הוא עסוק בלהרים את השיער מהפנים ולדבר ברמזים.

המלצות להמשך: החיים קצרים, קורונה וזה - לכו איש איש לדרכו, מאור ימצא תספורת שהוא חי איתה בשלום, ומור אל תדאגי בקבוק האקונומיקה שלך מחכה לך איפשהו.

הגר

השמטתי את השם של הבחור, כי ברור סביב מי כל החגיגה. הגר, ברכותיי - ככל הנראה את השי חי של חתונה ממבט ראשון. בשום תרחיש אני לא רואה איך האישה הזאת לא נאלצת לעשות רילוקשיין בסוף העונה. קודם כל, היא רופאה. זה רלוונטי, כי בימי הטרום קורונה, לפני שמחאנו כפיים במרפסת לצוותי הרפואה, תיזכרו בכל המפגשים שלכם עם רופאים - כן, כן - אלו שמתעלמים מכם כשאתם נכנסים אליהם לחדר, שגובים מכם 1500 שקל לדקת ייעוץ שבה הם אומרים לכם בדיוק מה שרופא המשפחה וכל אתר באינטנרנט אומר - זוכרים?

אז זהו, שרופאים זה כמו פוליטיקאים. חלקם מקסימים ובאמת רוצים לעזור לעולם, וחלקם מפוצצי אגו ומרוכזים בעצמם. נעים מאוד - דוקטור הגר. לא סתם שלחו אותם לירח דבש במוסקבה. רצו שפוטין תרגיש בבית. הבחורה הזאת פשוט לא רואה אף אחד ממטר - זה תמיד עליה, סביבה ולידה. יש לך 18 תארים, לא למדת שזה בסיסי לעזוב את הטלפון מדי פעם, ולהתרכז, נניח, בבני האנוש סביבך?
זה לא שניר הוא כליל השלמות. למעשה הוא עובד באסטרטגיה קצת מלוכלכת. מדובר בבחור מבריק שהבין מהר מאוד שהיא הולכת לקרקס אותו, אז הוא מתנהג כל כך יפה כדי להוציא אותה רע. עכשיו הגר לא מטומטמת, מבינה את הקטע, אבל בגלל שאף אחד מסביבה לא קולט, היא מתחילה להשתולל ויוצאת היסטרית, כמו הנשים האלה בסרטי המתח שמזהות את הרוצח לפני כולם. בסוף כולם יגלו שהיא צדקה, אבל עוד לא - לפי התסריט הזה היא נכנעת ומתיישרת עם הסביבה. לפחות עד שהיא תתחרפן שוב.

נבצר מבינתי, הדי מוגבלת בואו נודה על האמת, איך שני האנשים הכי אינטילגנטים לכאורה נופלים על שטויות. מה שמשותף לכל הנשים בתכנית שהן מעידות על עצמן שהן מאיימות, או אם נלך על גרסת דובי, עוצמתיות. תכל'ס אף אחת מהן לא באמת מאיימת, אבל יכול להיות שמהגר גברים באמת מפחדים, כי הכעס שלה אלים. לגבי ניר, אם תורידו לו את הזקן, הקרוס פיט והתפקיד הנוצץ בסטארט אפ, הוא בבסיס חנון שקרא את משחקי הכס בגיל שש באנגלית, ובטוח שהוא אביר שצריך להציל את הנערה מהדרקון. רק ששידכו לו את הדרקון והוא עדיין לא הבין שהחנון זה האלפא החדש, ושידו בעצם על העליונה.

המלצות להמשך: להבין את זה

מה אני אגיד לכם, תכל'ס לא מבין מה ההבדל בין זה לבין פורנו - בשניהם אנשים חותרים לפורקן, נותנים לכל העולם לראות להם, ואתה לא יכול להפסיק לצפות, גם במחיר של מה שזה עושה לנשמה שלך. אז נאחל בהצלחה לכולם, והכי חשוב, נקווה שהעונה תמשיך עד שניפטר מהקורונה הזאת. תישארו בבית, תישארו בריאים, ויאללה, אני מרגיש שהחביתת חומוס רוצה לצאת. מזל שיש לי 400 חבילות נייר טואלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully