זוג מקיים יחסי מין ליד ארמון המלכוה הבריטי. THE SUN, צילום מסך
צילום מסך/THE SUN

קיימו יחסי מין בפארק ליד ארמון בקינגהאם, ויצאו עם אזהרה מגוחכת על ריחוק חברתי

24.4.2020 / 9:57

בני זוג שהחליטו להפר את הוראות הסגר עשו זאת בצורה די לוהטת, ועוד סמוך לארמון של המלכה בלונדון לעיני עוברים ושבים. השוטרים שהגיעו למקום הסתפקו באזהרה בלבד: "המלכה הייתה משתגעת"

THE SUN

בסרטון - לא לצפייה מתחת לגיל 18 - ככה נראו בני הזוג באמצע לונדון

זוג הדהים את תושבי לונדון כשבחר לקיים יחסי מין במהלך היום, מטרים ספורים מארמון בקהינגהאם. בסרטון שצולם על ידי רוכב אופניים נראית האישה עולה על הגבר כשמכנסיה מופשלים, בזמן שמשפחות ורצים מסתכלים עליהם בסיינטי ג'יימס פארק. כל זה היה תופס כותרות בימים רגילים, אז כמובן שבימים של סגר קורונה וימים של בידוד וריחוק חברתי - הכותרות היו מזועזעות אפילו יותר.

לאחר מספר דקות בהם בני הזוג עסקו בעניינהם ללא הפרעה, הגיעו למקום שני שוטרים רכובים על סוסים והפרידו אותם, אלא שלמרות שהיו קרובים מאוד למדרכה ועסקו באקט מיני בציבור, השוטרים החליטו לתת להם רק אזהרה על הפרת הוראות הריחוק החברתי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

רוכב האופניים בן ה-27 שתיעד אותם סיפר לסאן: "המלכה הייתה זועמת, הם התנהגו כמו ארנבים מיוחמים ממש ליד ארמון בקינגהאם. המשחק המקדים שלהם נמשך בערך רבע שעה, ואז האישה טיפסה על הגבר והם החלו בקיום יחסי מין מלאים. עברתי בדיוק בזמן שזה קרה, והסתכלתי עליו, אבל לא היה אכפת לו, אז החלטתי לצלם. משפחות וצועדים שעברו ליד אמרו גם כן שלאף אחד מהם לא היה אכפת ממה שקורה סביבם".

רוכב האופניים סיפר שהשוטרים הגיעו אחרי שעובר אורח התלונן, אבל הם לא עשו יותר מדי לזוג. "אני הופתעתי ששום דבר לא נעשה בגלל שאנחנו בסגר, והם היו קרובים מאוד לארמון". בסרטון נשמעים הערות שלו לעבר הזוג: "זו חוצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully